ADAC testē ārkārtas bremzēšanas sistēmas: VW T-Cross labi, Porsche Taycan – slikti 8

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 8.februāris 2020 12:29

Vācu automobiļu kluba ADAC speciālisti pārbaudījuši vairāku desmitu automobiļu automātiskās ārkārtas bremzēšanas sistēmas. Vislabāko vērtējumu ieguvis Volkswagen T-Cross, kamēr super dārgais Porsche elektroauto ierindots vien 38.vietā.

Lai noskaidrotu, kuru automašīnu automātiskās bremzes strādā vislabāk, ADAC rūpīgi izvērtējis 48 modeļu EuroNCAP drošības testu organizācijas rezultātus, pārbaudot efektivitāti vairākās kategorijās un par darbību pilsētas apstākļos un ārpus pilsētas piešķirot attiecīgi 20 un 30 procentus, bet par spēju atpazīt gājējus diennakts gaišajā/tumšajā laikā un reakciju uz riteņbraucēju parādīšanos ceļā – pa 25 procentiem.

Kopumā ar autoražotāju centieniem ADAC ir apmierināts, jo 19 no 48 automobiļiem EuroNCAP noliktos drošības nosacījumus spēj izpildīt vairāk nekā 90 procentu apmērā.

ADAC nonāca pie secinājuma, ka visefektīvāk strādā Volkswagen T-Cross bremzes, kam cieši seko Nissan Juke, Tesla Model 3 un Škoda Kamiq. Sarūgtina Porsche Taycan sistēma, kas nevar izvairīties no avārijas līdz 20 km /h ieskaitot. Rezultātā vērtējums pilsētas apstākļos ir apaļa nulle, kaut gan automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma šim elektroauto, protams, ir pieejama.

Gala vērtējumā Porsche Taycan ieņem 38. vietu. Vēl zemāk atrodas VW Sharan, kas nespēja atpazīt gājējus un Kia Ceed, kas ignorēja gan gājējus, gan velosipēdistus.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 9.februāris 2020 16:36
4 1 Atbildēt

nu jopcik - tie nu gan ir iemesli lai izmantotu elektronisku asistentu

Respektīvi apmeram tas pats kā man lai brauktu pa Siguldas šoseju uz 90km/h (pēc speedo) un nesāktu gulēt ir jadara kas cits - jārij burgers, desiņa vai vel kaut kas "satiksmes drošību veicinošs" ... Sorry nu nevaru es tur tik lēni pabraukt ar tadi atrumu lai pēc 10 min. jau nesaktu praktiski jau gulēt.

WALA 9.februāris 2020 10:56
2 5 Atbildēt

es arī pastulbu sistēmu kas breme kad ienāk prātā savā auto negribu, ja tā sistēmā projicetu uz vējstikla bridinajmumu tur kur pamana ko neparastu, vai izgaismo to ko varbūt vadītājs nav pamanījis, tad savādāk. Gar bremzēm elektronikai nav jāgrābstas !

msh 9.februāris 2020 13:05
2 2 Atbildēt

Jā, un kāpēc tu to gribētu? Mani kaut kā nevilina doma par sēdēšanu pie stūres mašīnai, kura var negaidīti nomest pa nažiem... Vai, vēl labāk, variants, kāds ir vienai otrai mašīnai, kur tās sūda sistēmas gļuki ir pilnīgi paredzami - kā, teiksim, viens aprakstīja sava dažus gadus vecā subāra automātiskās bremzēšanas gļuku - ja braucot pa šoseju priekšā kāds nogriežas no ceļa, tad ir jāsagatavojas ka automātiskā bremzēšana metīs pa nažiem, jo tā tajā situācijā vietā kur priekšējais nogriežas, redz stāvošu "spoku mašīnu".

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV pusaudži aizdzen divus Lamborghini Urus un izraisa avāriju (+ FOTO)

ASV pusaudži no auto salona nozaguši divus jaunus Lamborghini Urus krosoverus un izraisījuši avāriju, saduroties viens ar otru un vēl kādu citu spēkratu. Lasīt vairāk

 

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda 8

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

LPG Dacia varēs nobraukt 1000 km 5

Dacia papildina piedāvājumu ar LPG autogāzes versijām. Šie modeļi, kas aprīkoti ar benzīna un gāzes tvertnēm, bez iebraukšanas uzpildes stacijās spēs nobraukt 1000 km. Lasīt vairāk

 

Jēkabpilī vairākās nesen rekonstruētajās ielās atklāj neatbilstības projektam

Pēc asfalta paraugu ņemšanas Jēkabpilī vairākās nesen rekonstruētajās ielās atklātas neatbilstības projektam, noskaidroja aģentūra LETA. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti