Jaunā Megane RS Trophy-R uzstāda jaunu rekordu Sudzukas trasē

Foto: Publicitātes attēls

28.novembris 2019 16:42

MEGANE RS TROPHY-R ir uzstādījusi jaunu rekordu 2’25’’454 (kas vairāk nekā par 3 s uzlabo iepriekšējo labāko laiku) prestižajā Sudzukas trasē Japānā (pēc etalonlaika slavenajā Nordšleifē Nirburgringā un rekorda Spā-Frankošampā RS dienu ietvaros, ko tiešraidē varēja vērot arī „YouTube” un „Facebook”).

Patriss Ratī, Renault Sport Cars ģenerāldirektors:

„Jaunā MÉGANE RS TROPHY-R ir uzstādījusi jaunu rekordu savā kategorijā. Šoreiz tas noticis Japānas ievērojamākajā — Sudzukas — trasē. Šis sniegums ir īpaši nozīmīgs lielajai 10 tūkstošu “Renault Sport” un TROPHY-R cienītāju kopienai Japānā. Tas parāda, cik efektīva ir bijusi speciālā izmēģinājumu kampaņa, ko mēs šeit sarīkojām, lai labāk izprastu un apmierinātu viņu vēlmes. Tas palīdz vēl vairāk stiprināt attiecības ar mūsu ļoti internacionālo klientu loku.”

Atbilstoši “Renault Sport” tradīcijām, šī jaunās paaudzes MEGANE RS TROPHY-R nodrošina lielisku sniegumu ar tīru jaudu, jo tai ir tāds pats 300 ZS motors, kāds iebūvēts 2019. gada sākumā izlaistajā Megane RS TROPHY. MEGANE RS TROPHY-R kā sacīkšu auto izstrādājusi maza, specializēta grupa, kas galveno uzmanību pievērsusi trim aspektiem: maksimālai masas samazināšanai (līdz 130 kg salīdzinājumā ar Megane RS Trophy bez papildaprīkojuma), pārstrādātai aerodinamikai un radikālākiem piedziņas tiltu uzlabojumiem.

Sekojot Nirburgringā un Spā-Frankošampā sasniegtajiem rekordiem, “Renault Sport” aizraušanās ar sportu novedusi pie jauniem izaicinājumiem. Jaunā MEGANE RS TROPHY-R uzstādījusi jaunu absolūto oficiālo rekordu un etalonlaiku sērijveida pilsētas automobilim 5,8 kilometrus garajā Sudzukas trasē, kurā ir 18 līkumi. Rekordlaiks, ko 26. novembrī sasniedza Lorāns Irgons, kam jau pieder vairāki rekordi, vadot dažādas šī automobiļa paaudzes, ir 2’25’’454.

Megane RS un tās rekordu stāsts ilgst jau vairāk nekā 10 gadus. Sevišķi labi panākumi gūti Nirburgringas trasē. Tas aizsākās 2008. gadā ar pašu pirmo rekordu priekšpiedziņas sērijveida automobiļu kategorijā — Megane RS R26.R veica Nordšleifes apli 8’17’’54. Šo laiku pēc trim gadiem, 2011. gadā, pārspēja otrās paaudzes Megane RS versija Trophy, ko vadīja rūpnīcas braucējs Lorāns Irgons (8’07’’97). 2014. gadā viņš pirmo reizi „pabrauca” zem astoņu minūšu iezīmes (7’54’’36) ar Megane III RS versiju Trophy-R. Tieši viņš vadīja jauno MEGANE RS TROPHY-R, uzstādot jaunu etalonlaiku 7’40’’100 Nordšleifes trases 20,600 km (7’45’’389 oficiālajā pilnajā 20,832 km aplī) un sasniedzot rekordu šodienas konkurencē, kad katra sekunde atgūstama arvien grūtāk. Un tieši viņam izdevās pārspēt Spā-Frankošampas trases rekordu (2’48’’338) tiešraidē „YouTube” un „Facebook”. Tagad Lorāns Irgons ir uzstādījis jaunu rekordu — šoreiz Sudzukas trasē Japānā. Bet pasaules otrā pusē “Renault Australia” tikko ir pārspējusi apļa rekordu priekšpiedziņas sērijveida automobiļu kategorijā 4,95 km garajā starptautiskajā trasē Bendas motorsporta parka kompleksā. Pie standarta Megane RS TROPHY-R stūres Garija Rodžersa motorsporta komandas braucējs Džeimss Mofats sasniedza rekordlaiku 2’14’’316. Viņš piedalījās TCR Australia sacensībās ar Megane RS TCR, ko sagatavojis „Vuković Motorsport”.

MEGANE RS TROPHY-R tiek pārdota 500 numurētu automobiļu maztirāžas sērijā. Sākuma cena ir 55 000 € (Francijā; citās valstīs cenas var atšķirties).

Vietnē „RS Performance” tiek piedāvāts plašs Trophy-R palīgmateriālu (tekstila un aksesuāri) un rezerves detaļu klāsts.

Piemēram, no decembra vidus https://shop.renaultsport.com/RSperformance/ būs pieejami regulējami amortizatoru atturi un īsās atsperes, „Sabelt” sešpunktu drošības jostas un „boa” dzeses uzmavas.

Jaunās Megane RS TROPHY-R izstrādē “Renault Sport” ir piesaistījis slavenus tehniskos partnerus, tostarp „Akrapovič” izplūdes sistēmas sagatavošanai, „Brembo” bremzēm, „Bridgestone” riepām, „Öhlins” amortizatoriem un „Sabelt” kausveida sēdekļiem.
 

Renault Sport”: sacensība ir asinīs

“Renault Sport” projektētie un izstrādātie sporta automobiļi ir “Renault” 120 gadu autosacīkšu pieredzes un 40 gadu dalības „Formula 1”® rezultāts. “Renault Sport” klāsts ir mantojis tehnoloģijas, kas ir tieši atvasinātas no autosacīkstēm un ir radušās, pateicoties “Renault Sport Cars” un “Renault Sport Racing” inženieru ciešai sadarbībai. “Renault Sport” nebeidzamais sacīkšu gars jūtams it visos pasākumos, arī RS dienās.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Normunds brauc: Škoda Octavia Combi G-Tec ar dabasgāzi (+ FOTO)

Vai CNG automašīna tiešām ir tik ekonomiska kā runā, un cik tālu ar tādu var tikt? Lasīt vairāk

 

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda 8

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvija nostājas ASV pusē strīdā par “Huawei” 5G izmantošanu (+ VIDEO) 3

Latvijas valdība lēmusi parakstīt deklarāciju ar Amerikas Savienotajām Valstīm par 5G tīkla drošību. Tas ir signāls mobilajiem operatoriem, ka 5G infrastruktūras izbūvē varētu būt grūtības izmantot Ķīnas uzņēmuma “Huawei” tehnoloģijas. Lasīt vairāk

 

Traktors taranē stāvošo (+ VIDEO) 8

Iespējams, paļaujoties uz to, ka vieglā auto šoferis beidzot sakustēsies, traktorists uzsākt braukt un smagā tehnika uztriecas mašīnai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti