Kārtot: Augošā secībā
1 2
405 26.05.2020 12:33

MelnaPiektdiena rakstīja: Guļošas policists vieta kur apdzīt nevis piebremzēt, -tas pretendē uz gada tēzes balvu. Par spiediena sensoriem gan jūs alojaties, kā jūs viņus iedomājaties, pa Bluetooth vai wifi viņi dod signālu uz ECU? Nē taču, tur ir tupa apgriezienu skaitīšana, manuprāt. Izklausās, ka strādā xeroxa princips, jaunam- garantiju nevajag, vecam garantija ir beigusies un remonts ir paša problēma.

Tādu tēzi es pateicu, lai aptuveni varētu noprast auto ekspluatācijas veidu/intensitāti. Kā piemēru minēšu konkrētas vietas. Teiksim dzelceļa pārbrauktuve uz Ezera iela. Tur visi lien pāri lēnām. Es, ja man netraucē apdzīt vai nav auto priekšā, tur braucu normālā ātrumā pāri. Tāpat ar pārbrauktuvi Garciemā, un citas tādas vietas manā ikdienas maršrutā. Es nesaku ka daru pareizi/nepareizi, gudri vai stulbi, bet saku, lai var saprast, ko tas auto piedzīvo ikdienā.

Par spiediena sensoriem arī izstāstīju, kā realitāte bija. Piepumpējot klāt nepietiekošās nepietiekošo, brīdinājums par riepu spiedienu pazuda. Un viss.

Par pēdējo teikumu, domājams visdrīzāk tev būs taisnība.

405 26.05.2020 12:22

darklight rakstīja: Savulaik man Astrai bieži dega ārā tuvo gaismu lampas - ik pa dažiem mēnešiem. Tad reiz nosprāga ģeneratora relejs, tika nomainīts, un lampas pārstāja degt ārā. Viela pārdomām.

Šo variantu pieminēšu dīlerim pie nākamās apkopes, lai pārbauda.

Paldies.

405 26.05.2020 12:21

anoagask rakstīja: Augsta būda ar mazu pašmasu un mīkstu piekari - tur nevar nešūpot. Ja iekrauj max pieļaujamo kravu, arī vējš kustina?

Nu kad viņš ir piekrāmēts(vai nu visa ģimene sēž iekšā ar visām mantām bagāžniekā, vai tiek vestas briketes 200kg) tā druksu pamatīgāk, tad protams ir stabilāk, bet ikdienā jau viņš man ir tukšs un tāpēc arī kustina jūtami.

405 26.05.2020 12:18

kasinsh79 rakstīja: Kāds bija iemesls nepirkt PEUGEOT? Esi taču PEUGEOT fans bijis

Nav bijusi man tāds auto nekad, veidojot profilu savulaik ielikās tāds logo un stāv joprojām ;)

405 26.05.2020 12:14

smaidiigais rakstīja: Tak brauc citur veikt to apkopi.

Tas ir uzņēmuma auto. Uzņēmuma nostāja garantijas darbības laikā ir apkopes veikt pie dīlera. Bet ja būs kasko vai octas gadījums, noteikti izvēlēšos ko citu nākošreiz.

405 13.05.2020 17:44

Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

405 15.11.2019 13:20

Visdrīzāk ka sprauslas arī ir tālu no ideāla, tas gan. Paredzētais resurss noteikti viņām jau beidzies pirms 100 vai 200 tūkstošiem. Bet pagaidām tas ar nekādām kļūdām vai melniem dūmu mutuļiem par sevi manīt neliek.

405 14.11.2019 17:05

Man ir lietošanā kādu laiku tas pats E46 fl universālis ar to pašu 2.0 dīzelīti, bet tikai automāts. Apskatē dūmainība bija 0.71. Vidējais patēriņš ir 8 litri, pēc bākas metodes, un uzskatu, ka nav nekas slikts.

Vienīgais, kas izbrīna, ka borta dators vidējo spītīgi rāda 5.3, tas nu galīgi neatbilst patiesībai.

405 16.08.2019 15:46

Jopcik, cik daudz mēs tomēr braucam ar auto, kas ir vismaz 20 gadi veci

405 30.05.2019 9:27

Ja tas ir bez nekādiem apslēptiem navariem un nevajadzīgi vairāk nepatērēs attiecīgā novada iedzīvotāju nodokļos samaksāto, tad tas tiešām ir baigi labi.

405 18.02.2019 11:52

Pagājušajā nedēļā sakarā ar daudzajām bedrēm un daudzajiem upuriem ar pārsistām riepām ceļa malā Jaunciema gatvei un tālāk arī Viestura prospektam visur aizlīmēja ar melniem maisiem "70" ciet. Nu neko darīt, no valsts ceļu puses objektīvi skatoties "normāls" gājiens, jo protams salabot uz sitienu nav visu iespējams uzreiz. Nolika drusku vairāk atbildību uz šoferīšiem, sak, ja skrien un pārsit, tad mēs ar ātruma zīmēm bijām tevi brīdinājuši.

Bet nu piektdien un šodien no rīta pārņēma riktīgs rūgtums par mūsu ceļu policijas "lielisko pieslēgšanos" šai problēmai. Gan piektdien, gan šorīt, pa ceļam redzēju jau 3 upurus, ne jau vairs no bedrēm, bet jau par ātruma pārsniegšanu. Pieņemu, ka uz citiem posmiem, kur dēļ bedrēm tika veikts šāds risinājums, tāpat "ļoti noderīgi" viņi patrulē.

Manās acīs šī iestāde ir nokritusies pavisam zemu jau, ar pašu tās šefu galvgalī.

405 14.02.2019 13:21

Man tēvs ar iepriekšējo T4, kam bija parastais atmosfēriskais 2.4D pieccilindru motors, brauca uz transformatoru eļļu apmēram 2 gadus. Pirka lielajās 200 litru mucās. Mēnesī 1 muca aizgāja, citreiz pat vairāk. Cena bija no 35-40 centi litrā. Tad vienā brīdī kanāls nočākstēja un viss. Nekādas sekas dzinējam nebija ne uz to brīdi ne vēlāk, vismaz tik cik nobrauca ar viņu. Tik smaržoja viņš smukāk, pēc kaut kā cepta

Pieņemu ka modernajiem dīzeļiem viss beigtos drusku savādāk.

405 25.01.2019 11:46

Šonedēļ pēc bākas metodes sanāca pat 6,35, bet nu jāņem verā ka arī ziema ir normāla un daudz pa pilsētu nomīcījos.

405 21.01.2019 13:41

Man arī patīkamāk ir bijis braukt ar Volvo(ir bijis 850, V70 I un II paaudze).

Es it kā baigi neskrienu ar viņu. Vienīgais, es nekad nebraucu tajā ECO režīmā, jo tad man liekas tas auto nomirst galīgi!

405 21.01.2019 13:36

Es ticu ka var. Jautājis neesmu. Zinu, ka Dokkerim viņa nāk uz stūres.

Kas slikts Dacia? Laikam tas, ka šis nosaukums apzīmē lētu/pliku auto. Bet varbūt tas nemaz nav mīnuss, ja tā padomā. Nosaukums apzīmē/asociējas ar realitāti.

405 21.01.2019 13:26

arba rakstīja: Kontrasts kurā virzienā ? Tad ar ko ir patikamak braukt ar 13 gadigu volvo vai Daciti ?

Volvo labā protams. Bet īsti korekti nav ko arī salīdzināt, tie ir dažādu klašu auto.

405 18.01.2019 17:46

Labs vakars.

Man arī ir pirmā pieredze ar jaunu auto.

Tātad auto Dacia Dokker pasažieru variants. Pirkts jauns salonā iepriekšējā gada pavasarī. Auto gaužām vienkāršs. Pirmās nepieciešamības aprīkojums pēc manām domām ir. Tas ir - kondicionieris, radio ar USB un Bloetooth, elektriskie logi, spoguļi. Auto ir ar 1.5 dīzeli, 90 zirgu variants. Variants vēl bez ad blue. Uzreiz pēc iegādes veicu auto stiklu tonēšanu visai aizmugurei. To esmu darījis visiem auto vienmēr, vai iegādājies jau ar tonētiem.

Plusi:

- Biju no nosaukuma Dacia gaidījis ko krietni trakāku

- Ļoti labi jūtas uz grants ceļiem, pa bedrēm un ir salīdzinoši augsts klīrenss, pa kupenām kārpās cauri ļoti labi.

- Ietilpīgs. Ko tik es neesmu vedis noņemot bagāžās pārvalku un atmetot maksimāli aizmugurējos krēslus. (bet ņemot vērā, ka tas pamatā ir kārtīgs bulku vāģis, laikam tas ir tikai loģiski)

- ESC un ABS darbojas labi, man netraucējot ar savu iejaukšanos.

- Lampas ir augstu un spīdina ļoti labi, gan tuvie gan tālie.

- Aizmugurē 3 cilvēki var sasēdēt ļoti labi. Man vadītāja krēslā pēc 1000 km pārbrauciena mugura nesāpēja. Pirms tam tik labi jutās mugura tikai iekš iepriekšējā un esošā Volvo pusādiniekiem. Nepārprotat mani, tie krēsli nav baigi ērtie, bet mugura pēc gara pārbrauciena jūtas labi.

- Bīdāmās durvis man ir pirmo reizi un tā ir baigā štelle.

Mīnusi:

- Tā ir Dacia

- Nu to autiņu pa šoseju baigi kustina vējš kā tāds un pat pretī vai garām ātri pabraukusi mašīna rada jūtamu iespaidu.

- Start/stop sistēma. Nevaru pierast ne pie viņas darbības, ne arī pie tā, ka katru reizi pielaižot auto man atkal no jauna jāatslēdz viņa.

- Skaņas izolācija ir pilnīgi nekāda. Var teikt viņas nav vispār. It sevišķi tagad ar ziemas riepām ar riktīgu protektoru. Atceroties bijušos auto, man nāk atmiņā 3 golfs 1996.gada un Foresteris 2007.gads(šis arī bija riktīga skārda bundža)

- Ļoti nožēloju, ka neuzspiedu darba devējam par labāku aprīkojuma līmeni, jo drausmīgi trūkst kruīza kontroles, jo salīdzinoši bieži ir jāaizskrien līdz Viļņai. Un arī pie mums ir kur pabraukt ar to. Pie viņas ir tik ļoti pierasts iepriekšējos un esošajos auto. Bet tas ir tīri mans feils.

Novembrī izgāju pirmo dīlera apkopi Mūsā(Eļļa, eļļas filtrs, salona filtrs) - 170 eiro. Apkope izlec panelī vienreiz gadā vai arī uz 20 000 km. Man atnāca 2.variants. Tagad 26 000 nobraukti.

Un vēl - patēriņš. Kombinētā ciklā pēc pases ir 4,5 litri. Aizmirstam. Pēc bākas metodes konsekventi sanāk 5,9-6.0 uz 100km. Tieši tik precīzi! Kaut gan braucu vairāk ne pa pilsētu. Bet tieši pilsētā auto jūtas vislabāk. Labi paātrinās pilsētas satiksmē, ārpus pilsētas ciešams paātrinājums ir līdz 120 un tas LV PILNĪGI pietiek. Bet pēc tam paātrinājums ir tikai no kalna. Tādā veidā uz Lietuvas bāņa no kalniņa izspeidu no viņa 160 ar kaut ko, bet pie 140 jau liekas, ka viņš pacelsies gaisā vai ielidos pļavā.

Kopumā pirms saņēmu auto un biju nostādīts fakta priekšā par to, es biju noskaņots ļoti skeptiski. Bet šobrīd vairs neesmu tik kategorisks. Vai tam par iemeslu ir tas, ka samierinājos ar faktu vai arī tas, ka auto nav nemaz tik slikts - ES NEZINU. Bet jebkurā gadījumā, pārsēžoties no privātā 13.gadīga Volvo V70, kontrasts ir pamatīgs!

Pagaidām tas viss.

405 30.08.2018 12:08

Mans tev ieteikums ir tikt no auto vaļā. Metālā ir pārāk lēti, uz detaļām gan jau kāds paņems pa 300 ja nav galīgi norūsējis. Kāpēc. Es pats esmu gājis šī auto defektiem cauri, mainījis motoru, renovējis sprauslas, stūres pastiprinatāju, priekšējās atsperes netur jo motors ir smags, mainīts, un vēl daudz kas cits. Darbi ir salīdzinoši piņķerīgi, serviss par tiem prasīs bargu naudu un pareizi darīs. Es pats ar savām rokām visu izdarīju tāpēc vari man tās izmaksas gāja garām, bet laiku es daudz pazaudēju. Priekš pirmā auto pārāk daudz kam plīst, dīzelis efektīgs, bet ļoti cimperlīgs un ar sliktu apkari(sprauslas, turbīna, degvielas sūknis). Es runāju par tdci, ne par tddi.

405 22.03.2018 10:34

P.S. Starp citu, es arī pirku interkārā, jo tur bija par 3 eiro lētāk, un atveda uz garāžu, pie reizes ieķēru arī jaunu devielas filtru un nomainīju.

405 22.03.2018 10:30

405 rakstīja:

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

Laba diena.

Līdzeklis tika izlietots un pirmie iespaidi ir tādi, ka skan klusāk un purinās mazāk. Dodot slodzē, vairs nav tik skaļa tā tarkšķēšana, kas rodas kad sprauslas pārlej, bet nu pilnīgi viņa nav pazudusi. Par patēriņu nepateikšu, jo nobraukti tik 200km. Dūmainību skatē šodien izgāja, mazāk kā 1.

Ieteikums, kas dara ko līdzīgu. Augšup norādītajā video, tas netika darīts, bet citā video to noskatījos. Atplūdes caurulītei uzliekat pa vidu parastu devielas filtriņu, nu kā žigulīšiem kādreiz bija, jo tas līdzeklis skalo tās sprauslas un visu parējo pa kurieni tik cirkulē un tad caur atplūdi salej atpakaļ tai bundžā un atkal laiž to drazu pa sistēmu. Es uzliku to filtriņu, un pēc pusstundas rūkšanas tur bija pilns ar drazu.

Mans rezumē pagaidām: Līdzeklis strādā,sprauslu smidzinātāji jau savu ir nostrādājuši, auto vēl gadu jāpamoca un tad dzelžos.

405 13.03.2018 15:37

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

405 12.03.2018 16:09

Jā, paldies. Tagad tik jāatrod īstā ķīmija

405 12.03.2018 13:06

Protams, tas palīdzētu jebkura degvielas veida sprauslām un ne tikai, bet tas paredz detaļas noņemšanu/izvilkšanu.

405 12.03.2018 11:50

Es sava žmoga pēc kādu laiku pabraucu ar sliktu devielu, tagad jūtu sekas, vairāk ēd, arī dzirdu pēc skaņas ka sprauslas pārlej. Vienkārši ir aizķepuši smidzinātāji visdrīzāk. Bākas piejaucamos vecam auto pēc ilgiem gadiem nedrīkst liet klāt, jo viņi bākā atšķīdini nost visus vecos netīrumus un tas labākajā gadījumā viss nonāk degvielas filtrā, bet ļoti bieži arī līdz sprauslām un tad sākas visādas problēmas. Es gribu pamēģināt pielikt pa taisno, trubiņu, kas nāk pēc filtra, kādu tīrāmo šķīdumu, ar kuru var paburkšķēt pāris stundas uz brīvgaitas apgiezieniem. Benzīnam tā dara, kā var redzēt video. Vai dīzelim var? Un ar ko var?

405 12.03.2018 11:42

Skaties vai nu garo pussasi(parasti tā ir labā puse) vai spararats.

Lielākoties, ar ko esmu saskāries, vainīga ir pussass, jo viņai ir papildus kustīgais elements vēl pa vidu. Pussasi maini visa garumā, neko neķīmiķo

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti