Nu kāda jēga visu laiku atgādināt un stāstīt par sekotāju skaitu un reitingiem, ja skaidri redzams, ka portāls savu ietekmi un popularitāti tā arī nespēj atgūt. Bēdīgākais - nav jau arī daudz kur doties, LV valodā izvēle maza....
Nu kāda jēga visu laiku atgādināt un stāstīt par sekotāju skaitu un reitingiem, ja skaidri redzams, ka portāls savu ietekmi un popularitāti tā arī nespēj atgūt. Bēdīgākais - nav jau arī daudz kur doties, LV valodā izvēle maza....
Redzi, ja Tu būtu painteresējies par ML pirmo paaudzi (1997-2005), tad uzzinātu, ka no šī modeļa ir īpaši jāpiesargās (kaut vai vācu ikgadējie TUV report ziņojumi un ne tikai). Tā ka bez nopietnas (!!!!) diagnostikas un saprašanas piedzīvojumi tikai sākas.... Lai veicas!
Man šķiet, ka kungam palīdzība nav tik vajadzīga, cik lielāka ir vēlme tukši p...st. Diemžēl šī tendence ir inficējusi lielu daļu portālu un auditorijas...
Tad ko Tev vajag 4x4 vai bezceļa auto. Ja bezceļa (vai apvidus), tad šim kritērijam atbilst Frontera, Discovery, Cherokee, Wrangler un Range. Un kas tie par sniegiem, kuros tā būs jāperas, varbūt pietiek ar kādu piepaceltu vieglo ar 4WD?? Katrā ziņā jābūt skaidrām un pamatotām vajadzībām, jo atšķirības ir gan auto iespējās, gan to uzturēšanas izmaksās un citās niansēs.
Pieredze un informācija liecina, ka lielākas problēmas ir ar 2.0 dīzeli. Pirmkārt ar motora 16 vārstu galvu, otrkārt ar divmasu sajūgu. No ātrumkārbām ieteicamākās mehāniskās un 6 pakāpju DSG. DSG gan var būt vadības bloka atteikumi un nepieciešama savlaicīga (ik pa 60000 km) eļļas nomaiņa. Šobrīd DSG VW sola 150000 km vai piecu gadu garantiju.
Tiešām pārsteigums. Tādi ātruma ierobežojumi EU uz šāda ceļa nav iedomājami bez nopietna iemesla. Piemēram Francijā pat pie ievērojama ceļa remonta šādā posmā ātrums reti kad tiek ierobežots zem 70 km/h.
Jā nu Īle ir īstais kantoris kur sūtīt. Savulaik VW Jettai meklēju pāris skrūves ar ko stiprinās motortelpas apakšējais aizsargs. Pirmkārt pusstunda jāgaida līdz kāds no darbiniekiem gatavs tevi uzklausīt. Otrkārt uzzināju, ka tās skrūves ir no plastmasas un jāpasūta (2.nedēļas jāgaida.). Problēmu novērsu netālajā servisā pie cenukluba 10 min. laikā par Ls 3. Izrādās skrūves ir no metāla, atradās bundžā uz galda un nomaiņai lielākais laiks tika patērēts mašīnu paceļot un nolaižot uz pacēlāja....
Pameklē forumos - 2,3 motors (V veida 5 cilindru) nav tas labākais (lai neteiktu, ka viens no neieteicamākajiem).
Man tas pats - jau nedēļu mēģinu salabot sev zobus, pusi mutes esmu pārurbis, bet nekā. Kā sāp tā sāp. Zobus tīru divreiz dienā. Man ieteica doties pie sertificēta zobārsta.
Lētu, sakarīgu, garākiem pārbraucieniem....
Mani padomi (no pieredzes):
1. Ņem populāru (lētas un pieejamas detaļas, arī lietotas), vienkārši (visi un visur māk salabot) remontējamu un vēlams strauji nerūsējošu modeli
2. Svaigi izieta TA ir svarīgs priekšnoteikums, jo tas ir atbildīgas iestādes (CSDD) apstiprinājums, ka vismaz galvenie mezgli ir darba kārtībā
3. Garākiem pārbraucieniem (??? diemžēl nav ziņu cik tieši) vajadzētu vismaz vidējās klases auto
4. Benzīns/gāze vai dīzelis ir diskutējama tēma, jo abos gadījumos var sanākt neparedzēti izdevumi, taču izieta TA ir neliels mierinājums
5. Padomā ko darīsi ar auto pēc tam (nodosi lūžņos vai gribēsi pārdot), kaut pie šādām summām (~1000 Ls) tam nav lielas nozīmes
Mana izvēle būtu VW Passat (B4), Audi 100, Mazda 626, varētu arī skatīties Ford Focus vai Opel Astra
Ja kārba vairs nestrādā kā pienākas tai nepieciešama diagnostika un noteikti remonts. Pašu spēkiem 99,9% man zināmu cilvēku to nedara un nemāk.
Es dotos uz Cēsīm, kur atrodas moderna un plaši pazīstama remontdarbnīca www.recro.eu
Turklāt izplatītākajiem modeļiem ir apmaiņas fonds. Tas nozīmē, ka nebūs jāgaida kamēr saremontē, bet nomainīs uz jau saremontētu tikai no cita auto. Lai veicas.
Būtu labi vispirms iepazīstināt ar vājinieku - modelis, motors, izlaiduma gads.
Tagad par diagnozi. Beigts ūdenssūknis = beigts motors. Tas nav noticis. Beigts termostats = netiek sasniegta darba temperatūra. Atkal nav īstā vaina, jo cik noprotams brīžiem arī silda.
Tātad jādiagnosticē salona apkures vadība un šeit atkarībā no ražotāja un sistēmas komplicētības variantu ir pietiekami daudz.
un tas (cena) izsaka visu - gan par AR kaa marku, gan patieso taas vietu veelamo automobilju reitingaa.
Dīzeļi kā dīzeļi - 1,9TDI noteikti būs ar mazāk iespējamām vainām (viena no vājām 2,0TDI vietām motora galva), otrkārt 2.0TDI motoram ir lielāks griezes moments, ko īsti netur sajūgs (ar parasto kārbu). DSG ir laba lieta, taču ja iepriekšējais bijis sportists, remonts iesitīs pa kabatu. Arī pie degvielas patēriņa jāpluso 1-1,5 l/100 km. TUV (vācu TA) Touran ir diezgan nopelts un līdz 2006.g. ar daudz vainām.
Es ieteiktu paskatīties uz Golf Plus ar 1,9 TDI un 5 pakāpju ātrumkārbu. Turklāt Golf Plus pēdējos trīs gadus TUV pārskatos ir pirmajā desmitniekā ar vismazāko atteikumu skaitu.
Apsveicu jauno ieguvēju, tā mašīna vismaz bildēs bija 1000% tā vērta. lai labi ripo! Priecīgus Ziemassvētkus visiem!
1. Renault 5 Eiropā beidza ražot 1989 gadā, bet pēdējos vēl ražoja 1999.gadā Kolumbijā.
2. 1,3 motors šim modelim nekad nav bijis
3. 78 tkm nobraukums, tad ))) nu jāaa
Vislabākais ar 1,9TDI un 130 ZS, tikai tādu atrast nav viegli un lēti
Vismazāk nojāti ar 1,4 motoriem, tajā pat laikā vismazāk pieprasītie
Kompromiss 1,6 motors, taču ja braukšana pa pilsētu būs ~9-10 l/100km.
Ņemot vērā "zivtingu"uz LV ceļiem var izskatīt 1,9 SDI (bez turbīnas) ar nieka 64ZS, taču ekonomisks un izturīgs
Citi motorīši (1,8; 2,0 utt.) ir mazāk populāri taču baidīties nav liela pamata
Labākais Golf II ko esmu redzējis kopš neatminamiem laikiem. Cena pat ļoti adekvāta.
Var pastāstīt, bet par informāciju ir jāmaksā, vai arī jāmeklē pašam. Cik esi gatavs "atpogāt"?
Jau iepriekš pateicos visiem ap-irsējiem ))
man nezin kāpēc pirmais un ursis likās tādi sakarīgi vīri ....
Nu ja jau vari pacelt līdz 10 tk eiro, tad manuprāt vienīgā pareizā izvēle ir VW GTI. Tur ir viss - jauda, vadāmība, kvalitāte, tehnika, atlikuma vērtība utt.
J.D. Power analīzi veic aptaujājot lietotājus, taču TUV ir tehniskā apskate ar attiecīgu reglamentu un tur ticamība neapšaubāmi ir augstāka.
Te būs dati par TUV statistiku www.kurzy.cz/...
ja jau Tev ir Ls5000, tad es izvēlētos VW GolfV ar 1,9TDI. Pašam ir bijis un vairākiem paziņām - vislabākās rekomendācijas.
Man patīk cilvēki kuri tic brīnumiem. Nu kā var uzdot šādu jautājumu?? Tak brauc uz servisu, tur veiks diagnostiku un iespējams operatīvi palīdzēs