Kārtot: Augošā secībā
1 2
Conqueror 07.12.2019 6:25

tas nu gan ir pārsteigums man - škoda kamiq 2020 gada auto, hm

Conqueror 06.12.2019 10:56

Starp lielākajām Latvijas pilsētām plāno veidot ātrgaitas autoceļus.

Lielākie tuvākās desmitgades ceļu attīstības projekti varētu būt Rīgas apvedceļa pārbūve atbilstoši ātrgaitas ceļu standartiem, veidojot to ar atdalītām brauktuvēm un divlīmeņu pārvadiem, un autoceļu no Rīgas apvedceļa uz Jēkabpili un Tukumu pārbūve par četru joslu ceļiem.

"Via Baltica" tiks attīstīts par galveno tranzīta artēriju savienojumam ar Rietumeiropu un Skandināviju.

Conqueror 06.12.2019 6:54

Lielbritānijā strauji audzis katalītisko konvertoru zādzību skaits no automašīnām

2019. gadā strauji audzis katalītisko konvertoru zādzību skaits no automašīnām, atsaucoties uz Londonas policijas sniegto informāciju, ziņo BBC.

2019. gada pirmajos sešos mēnešos katalītisko konvertoru zādzību skaits palielinājies līdz 2894, salīdzinot ar 1674 zādzību gadījumiem visa 2018. gada laikā.

Tā, piemēram, kāds video liecina, kā zagļi katalītisko konvertoru no automašīnas gaišā dienas laikā nozaguši trīs minūšu laikā.

Zādzību skaita pieaugums saistāms ar metālu cenu kāpumu.

Londonas policija mudinājusi transportlīdzekļu īpašniekus būt īpaši modriem un veikt visus iespējamos drošības pasākumus attiecībā uz savām automašīnām.

Katalītiskais konvertors atrodas zem automašīnas, tādēļ zagļi noguļas zem spēkrata un izmanto lieljaudas griezējinstrumentus, lai detaļu atdalītu.

Lai gan ir 10 000 dažādu veidu konvertoru, zagļi visbiežāk uzglūn tieši hibrīdautomobiļiem. Tā kā hibrīdautomašīnām ir divi enerģijas avoti - elektrība un benzīns vai dīzeļdegviela -, katalītiskie konvertori tiek izmantoti retāk. Līdz ar to metāli ir mazāk pakļauti korozijai, kas nozīmē, ka tie ir pievilcīgi zagļiem.

Conqueror 04.12.2019 18:56

iAuto priekšlikums uztaisīt loteriju un izlozēt kādu ielūgumu uz Gada Auto 2020 noslēguma pasākumu, vēl līdz piektdienai pāris dienas,

piesakos izlozei

Conqueror 04.12.2019 16:46

Ir priekšlikums kādu ielūgumu izspēlēt starp iAuto lasītājiem.

Piesakos.

Conqueror 03.12.2019 7:49

ļoti dīvaini, nu kas tie par servisiem, ka nevar pateikt neko. un kāpēc nav testēts gaitā, uz vietas stāvot jau neviens servismens neko jēdzīgu nepateiks

Conqueror 01.12.2019 9:45

iAuto ir šobrīd ļoti labs, kas grib, tie te kaut ko palasa, cits grib izteikties un pakomentēt, kādam interesē nokosties kādu auto testā - tā ka viss notiek, normāls process, kā jau dzīvē

Conqueror 29.11.2019 4:01

staigājošie miroņi atgriezušies....

Conqueror 28.11.2019 19:01

Visi man pazīstamie, kuriem ir mazāk par 25 gadiem, vispār neinteresējas par automobiļiem – Grēta Tūnberga ir nogalinājusi auto šovu," dusmas intervijā izdevumam "The Sun" pauž Klārksons, kas atpazīstamību pasaulē ieguva kā "TopGear" ("Gāzi grīdā!") raidījuma vadītājs. "Viņiem skolā, pirms vēl iemācījušies pateikt "mamma" vai "tētis", stāsta, cik automobiļi ir ļauni, un tas nosēžas viņu prātos."

Conqueror 28.11.2019 6:32

vai jau uzliki ziemas riepas savam auto?

Conqueror 27.11.2019 12:19

Tas bija mini tests dienas vidū pāris stundas - lai vispusīgi izvērtētu auto, tas jāņem uz ilgāku laiku izmēģināt, iegūglējot var atrast izsmeļošus aprakstus par šo auto, regulēšanas iespējas utt. Vācu un angļu žurnālisti no autoritatīviem medijiem pamatīgi iztestējuši un aprakstījuši Renault Megane RS.

Conqueror 26.11.2019 18:32

Izmēģinātais Renault Megane RS (versija Tce 280 EDC GPF) bija ar automātisko ātrumkārbu ar manuālās pārslēgšanās iespējām pie stūres ar lāpstiņām. Dzinējs ir 1798 cm2, 4 cilindru, 16 vārstu, ar max jaudu 280 ZS pie 6000 apgr., max griezes moments 390 Nm pie 3200 apgr. Ir Stop un Start sistēma – parocīgi, pie krustojumiem, kad jāgaida zaļā gaisma, dzinējs izslēdzas. Uzsākot braukt, Ieslēdzas ļoti ātri, bez aiztures. Max ātrums ierobežots līdz 250km/st – nav izmēģināts, tad jābrauc uz Vācijas bāņiem, no 0 līdz 100 km/st – 5.8 s, nu, uzrāviens ir ļoti labs, ar skaļu dzinēja skaņu, ātrumu pārslēgšanās brīžos raksturīgi sportiski būkšķi no izpūtēja. Riteņu diski ir 18 vai 19 collu, tas ir labi, jo ļauj dzesēties bremzēm, ja gadījumā daudz un bieži bremzēts. Arī aizmugures riteņi piestūrējas, kas dod vienkārši neticami precīzu stūrēšanas sajūtu, auto brauc tieši tur, kur vēlies. Pirmās sajūtas, iekāpjot, viss ir pārskatāms, pogas savās vietās, vidus konsoles ekrāns ir ar labu attēla kvalitāti, ar daudzām regulēšanas iespējām, nekas nav par daudz vai par maz. Stūrei labs satvēriens, ir arī dažādas podziņas uz stūres, aiz stūres – pierastie kloķi gaismām un tīrītājiem. Sēdeklis ļoti labs, nebija neērti. Braukšana ļoti viegla, spied tik gāzi un bremzē, jo nav jāpārslēdz ātrumi ar roku – lai gan man pašam patīk labāk mašīnas ar manuālām ātrumkārbām. Braukšanas izjūtas – kā ar kartingu!! Stingra piekare, precīza vadāmība, lieliskas bremzes. Liekas, ka pārējās mašīnas uz ielām, nu ko viņas tik lēni un miegaini brauc! Izbraucu gan pa pilsētu, kur ļoti grūti novaldīties, lai brauktu 50 km/st, gan ārpus pilsētas pa šoseju – 90 km/st ierobežojums vienkārši kaitina ar šādu tehniku, bet ātrāk nedrīkst, gan arī nelielu gabalu pa grants ceļu, arī labi ripo. Pāris lietas mazliet traucēja – pirmā: atpakaļskata spogulis priekšējā stikla augšdaļā kopā ar citu ierīču korpusu aizsedz diezgan jūtamu redzes lauku, ievēroju, ka traucē skatīties uz luksoforiem labajā pusē, otrā lieta: skats uz aizmuguri ir ierobežots, jo logi ir salīdzinoši mazi. Bet šitās lietas tagad praktiski visiem jaunākiem auto ir līdzīgas: gan spoguļu korpusi lielāki, gan logi mazāki. Kopumā Megane RS raksturoju kā ļoti azartisku auto, ar kuru praktiski acumirklī var pārkāpt CSN, šis auto karstgalvjiem ir bīstams, jo neticami ātri var iebraukt ne tur kur gribējās.. Man ļoti patika tas, ka vari gan miegaini ripināt, gan vajadzības gadījumā braukt asāk un ātrāk, bez piepūles, jo dzinējs ir superīgs. Un tas viss par 31 580 eiro. Hm, labs pirkums.

Conqueror 26.11.2019 18:26

Izmēģinātais Renault Megane RS (versija Tce 280 EDC GPF) bija ar automātisko ātrumkārbu ar manuālās pārslēgšanās iespējām pie stūres ar lāpstiņām. Dzinējs ir 1798 cm2, 4 cilindru, 16 vārstu, ar max jaudu 280 ZS pie 6000 apgr., max griezes moments 390 Nm pie 3200 apgr. Ir Stop un Start sistēma – parocīgi, pie krustojumiem, kad jāgaida zaļā gaisma, dzinējs izslēdzas. Uzsākot braukt, Ieslēdzas ļoti ātri, bez aiztures. Max ātrums ierobežots līdz 250km/st – nav izmēģināts, tad jābrauc uz Vācijas bāņiem, no 0 līdz 100 km/st – 5.8 s, nu, uzrāviens ir ļoti labs, ar skaļu dzinēja skaņu, ātrumu pārslēgšanās brīžos raksturīgi sportiski būkšķi no izpūtēja. Riteņu diski ir 18 vai 19 collu, tas ir labi, jo ļauj dzesēties bremzēm, ja gadījumā daudz un bieži bremzēts. Arī aizmugures riteņi piestūrējas, kas dod vienkārši neticami precīzu stūrēšanas sajūtu, auto brauc tieši tur, kur vēlies. Pirmās sajūtas, iekāpjot, viss ir pārskatāms, pogas savās vietās, vidus konsoles ekrāns ir ar labu attēla kvalitāti, ar daudzām regulēšanas iespējām, nekas nav par daudz vai par maz. Stūrei labs satvēriens, ir arī dažādas podziņas uz stūres, aiz stūres – pierastie kloķi gaismām un tīrītājiem. Sēdeklis ļoti labs, nebija neērti. Braukšana ļoti viegla, spied tik gāzi un bremzē, jo nav jāpārslēdz ātrumi ar roku – lai gan man pašam patīk labāk mašīnas ar manuālām ātrumkārbām. Braukšanas izjūtas – kā ar kartingu!! Stingra piekare, precīza vadāmība, lieliskas bremzes. Liekas, ka pārējās mašīnas uz ielām, nu ko viņas tik lēni un miegaini brauc! Izbraucu gan pa pilsētu, kur ļoti grūti novaldīties, lai brauktu 50 km/st, gan ārpus pilsētas pa šoseju – 90 km/st ierobežojums vienkārši kaitina ar šādu tehniku, bet ātrāk nedrīkst, gan arī nelielu gabalu pa grants ceļu, arī labi ripo. Pāris lietas mazliet traucēja – pirmā: atpakaļskata spogulis priekšējā stikla augšdaļā kopā ar citu ierīču korpusu aizsedz diezgan jūtamu redzes lauku, ievēroju, ka traucē skatīties uz luksoforiem labajā pusē, otrā lieta: skats uz aizmuguri ir ierobežots, jo logi ir salīdzinoši mazi. Bet šitās lietas tagad praktiski visiem jaunākiem auto ir līdzīgas: gan spoguļu korpusi lielāki, gan logi mazāki. Kopumā Megane RS raksturoju kā ļoti azartisku auto, ar kuru praktiski acumirklī var pārkāpt CSN, šis auto karstgalvjiem ir bīstams, jo neticami ātri var iebraukt ne tur kur gribējās.. Man ļoti patika tas, ka vari gan miegaini ripināt, gan vajadzības gadījumā braukt asāk un ātrāk, bez piepūles, jo dzinējs ir superīgs. Un tas viss par 31 580 eiro. Hm, labs pirkums.

Conqueror 26.11.2019 14:28

Paldies iAuto par piedāvāto iespēju notestēt Renault Megane RS! Bišķi jāpaiet kādam laiciņam, lai nogulsnējas asie un košie iespaidi, un tad jāķeras klāt pie iespaidu apkopošanas un aprakstīšanas

Conqueror 26.11.2019 8:34

nav nodoma braukt ārpus CSN rāmjiem bet, paldies!

Conqueror 26.11.2019 7:35

Sveiks. Šodien 12-13ir iespēja izmēģināt?

Conqueror 18.11.2019 14:08

Vēl kādu tiltu vajag pāri daugavai, piem. Vecmīlgrāvis- Bolderāja. Tad vajag Bruņinieku ielas galu savienot ar zaķusalu un vienības gatvi

Conqueror 18.11.2019 12:58

iespējams, Latvijā demontēs fotoradarus

Conqueror 18.11.2019 10:10

nu saules bateriju tomēr nopirks

Conqueror 18.11.2019 10:08

sveiciens visiem valsts svētkos!

Conqueror 07.11.2019 20:14

Highway Baltica varētu saukties

Conqueror 06.11.2019 18:37

Ar benzīnu nē ar elektrību ar elrktrību

Conqueror 06.11.2019 12:20

Kia ceed arī labs

Conqueror 06.11.2019 5:56

visparastākais rotācijas aplis ir labāks par visām tām stabiņu miriādēm kas tur pašlaik sabūvēts

Conqueror 05.11.2019 15:56

šito carnikavas ādažu brīnumu vajadzēja šādi izprojektēt un uzbūvēt

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti