Kārtot: Augošā secībā
1 2
WALA 20.10.2019 19:19

Sveicināts atpakaļ te jau daudzi brīnijās kur esi pazudis, bet ja kāds domā ka pagājušā gadsimta sākuma jau izmēģināta tehnologija - elektro auto - ir kaut kas šausmīgi progresīvs, tad acīmredzot plakana zeme ir nākamais progresa "sānsolis" ...

WALA 18.10.2019 22:03

Patiesībā ja Renim pāriet pāri ar testeri un attiecīgu smēru kontaktiem - nekādu problēmu labu laiku ar elektro nebūs.

Kad jaucu savu JAP koyotu daļās tad arī sapratu ka tur cilvēki nav slinkojuši un katrā štekerī ir joprojām redzama normāla smērviela.

WALA 18.10.2019 21:59

Laikam.drusku piedegušas pankūkas komplektā

WALA 18.10.2019 15:31

Gan jau savu polici ari pats noķers, tik tas ātrums priekš pacelšanās tāds drusku par švakru, ņemot erodunamiskās īpašības.

WALA 18.10.2019 12:45

Jā tev taisnība !

WALA 18.10.2019 12:43

Tāda sajūta ka Masks par katru cenu savu brūkošo impēriju vēl mēģina glābt. Piedod, bet galīgi nav man ticības tai bullshit kompānijai!

WALA 18.10.2019 11:28

Zin pie mums ir tāda nelaime pie iespējas "būt intīmās attiecības ar santīmu", gan jau ka uz apskati ielej labāko iespējamo degvielu, teiksim Neste Pro diesel, a ikdienā varbūt vispār ar kuģu "atrabotku" kurina. Nu labi pārspīleju protams, bet nu kreisas degvielas pie mums netrūkst.

WALA 18.10.2019 10:45

Skaties tūlīt tev kāds pastāstīs ka auto kurš veicis akrobātiskus trikus, tajā skaitā pārīti škērsvirzienā, "brilles" nemaz taisni uz deguna uzlikt nevar !

WALA 17.10.2019 20:44

Varbūt, nestrīdēšos - ar vietējiem un dizeļ Fordiem maza saskarsme.

WALA 17.10.2019 19:40

ko tu muldi!?! Kā tu pie tadiem secinājumiem nonāc ?

WALA 17.10.2019 13:59
WALA 17.10.2019 13:56

tas notekti ir sarežģīts maršruts un nereti arī garāks, bet laika ziņā bieži ir labs ( bet atkarīgs no starta punkta). Nav daudz luksaforu - ir izbraukšanas dažādi varianti ( ja brauc pēc Waze, piemetot uz "aci" tur tās regulārās Waze aiztures) utt.

BET tehniski no manas regulārās "sēdvietas" līdz mājām ātrākais ir caur centru uz Salu tiltu un tad uz Mārupi, bet tikai tas nav prognozējams, vai iegūsi līdz 5 min. vai zaudēsi. Uz D-tilta man parasti sūkā uzbraukšana - iznāk tieši tās uzbrauktuves kur krustu sķērsu 2 uzbrauktuves un nobrauktuves seko viena otrai - Idiotiska konstrukcija, bet neko diži labāku tur laikam uztaisīt nevar !!!

WALA 17.10.2019 13:17

Atkarīgs no degvielas padeves veida - ar mehānisko sūkni - tiem nav.

WALA 17.10.2019 13:13

Vispār jau tam rakstītājam vajadzētu paskaidrot, ka kādu laiciņu vairs nelaiž klajā 2 taktu zāles pļāvējus - ekolģijas dēļ, tā kā teikt ka nav izmešu regulu - gluži ar nevar teikt - ražotājiem tomēr ir/bija uzlikti kaut kādi pienākumi šajā sakarā.

WALA 17.10.2019 12:46

Neko darīt - varbūt cilvēkam tātds pat melnais caurums kā smadzenēs ir arī kaut kur garāžā, mauriņā utml. kas aprij daudz degvielas litrus utml. Vienīgi rodas jautājums kāpēc tas melnais caurums atgriež atpakaļ piesārņojumu ...

WALA 17.10.2019 12:06

Tas ir tikai normāli situācijā kad piemēram nostrādājis "Knock sensors" - tad iestājas režīms ko nereti apsaukā par "limp mode".

Un knock sensora nosatrādāšanai var būt pietiekoši daudz iemeslu - ir vērts pieslēgt un palūrēt kļūdas.

Ja gribas minēt tad te būs paŗis lietas no pieredzes:

Man bija tāds jox uz Honda dīzeļa ap 2500 apg./min., kad puse gaisa padeves (gumijas) trubas bija ieplīsusi. Kamēr vienkārši lūr virsū - to pat nemana, bet kā ar to turbo verķi iemin grīdā - tā momentā pavērās.

Līdzīgi simptomi, bet tad arī ar lielu precizitāti pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem - zobsiksna nav uzlikta pareizi/problēmas ar psriegojumu vai tamlīdzīgi ( bet tas ne visiem auto ir iespējams, jo pietiekoši daudziem tas uzreiz var nozīmēt saliektus vārstus !!!)

WALA 17.10.2019 7:21

Atslēgtu dranķa start- stop un tavs akumlators kalpotu vel ilgak kadus +3-5 gadus , jeb kopā 8-10 gadus.

Tiesa tad gan jēga no reģeneratīvas bremzēšanas ar būtu 0.

WALA 16.10.2019 22:19

Nu vot izmuldējies, tagad būs vēl vairāk caur Mārupi līdēju

WALA 16.10.2019 19:44

Lai kādi mēsli butu tie elektro štrunti, nav nepieciešams piedrist upes un savu apkārtni ar tiem. Tas ir tieši tikpat stulbi kā aizdedzināt naftas platformas, lai apturētu naftas industrijas stilu pametot urbumus.

WALA 16.10.2019 7:40

Mēs katrs skatamies izejot no savas pieredzes vai sava skatu punkta. Tikai tas ka mans skatījums uz lietām aptver drusku plašākus reģionus par LV, nenoliedzot ja LV tajā ir sava ietekme.

WALA 15.10.2019 16:52

Tagad gan padomāju ka ar OEM ieliktajiem tam var nebūt nekādas sakara - pirmajos 10 gados auto parsti ir gan tehniski labāka'kārtībā uzturēts, gan arī lietots jēdzīgāk, pēc 10 gadi man nereti tas arī kļūst par otro auto ko pakustina reiz nedēlā ja paveicas. Līdz ar ko salīdzīnāt OEM aķi ar pēcāk pirktu laikam nav korekti, jo vismaz maz nereti tur parādas tā robeža kad veco auto lietoju savādāk + varbūtība ka elektro sistēma vairs nav ideālā stāvoklī.

WALA 15.10.2019 11:14
WALA 15.10.2019 11:06

Viņi ir malači savā centībā - un domāju ka Ķīna varētu aizskriet citim pa priekšu, bet man ir vien problēma - es šādiem režīmiem neuzticos - tie mēdz neglaimojošu info noslēpt !!! Tā kā vārdos vargadīties ka Ķīna ir reizes 3 zaļāka nekā patiesībā, jo ir arī izdevīgi būt tipa "zaļākajam" jo pat ja dzīvē tehnoloģijas ir pa pusei sūds - uz kopējā ekotendenču fona var labu kāpostu iesūkt nāsīs, kamēr tauta tic !!!

WALA 15.10.2019 11:02

Vēl nepatīkamas ziņas elektro auto frontē:

arstechnica.com/cars/2019/10/dyson-kills-its-plan-to-challenge-tesla-with-an-electric-car/

Pat jau auto top vlastīs ar letāku darbaspēku - finansālā puse joprojām ir problemātiska, tas nozīmē ka atļauties alaktro var TIKAI lieli autoražotāji, kuriem ir vairs tikai jāpieslīpē elektriskā komponentes, bet viss pārējais jau ir ar atstrādātu konvejera ražošanu.

WALA 15.10.2019 10:38

Pieņemot ka Ķīna nemelo par reālo situāciju, tad viņiem laikam pamazām ir izdevies uzlabot situāciju ar akmeņogļu TEC utml. Bet diemžēl visādas bio, eko utml. elektroieguves veidi izrādījušies dzīvē sūdīgāki kā tās pašas ogļu dedzinātavas:

arstechnica.com/science/2019/10/how-well-has-chinas-ultra-low-emissions-policy-worked/

Un ja šis tiešām ir reāls uzlabojums nevis "uz papīra"- tad tas nozīmē ka padarot publiski pieejamus gaisa novērojumus un tiešām kaut ko darot lietas labā - var daudz izdarīt arī bez muļķīgām elektroauto iniciatīvām.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti