Kārtot: Augošā secībā
1 2
WALA 08.12.2019 21:21

Nu tas tak ar kategorija transports - kurš piesārņo daudz, tāpēc liksim ka visiem mazauto ar iekšdedzes dzinējiem lielākus nodokļus utt. utpjr.

WALA 08.12.2019 10:00

Par Ford nekomentēšu (mans ir pārāk vecs USA brīnums), bet ar LED jebkādiem - pašas LED lampas kalpo 20+ gadus, un arī tad paliek tikai blāvākas nevis izdeg, tas kas nosprāgst ir kontrolējošā elektronika, tādēļ vajag kādu kam rokas no pareizas vietas, lodāmurs un saprašana un salabos to tavu orģinālu. Var arī pats eksperimentēt, nekā pārlieku sarežģīta nav, tik jānoskaidro kādu spriegumu vajag tavām diodēm.

no manam "aizvēsturiskajām zināšanām" indivudālai diodei vajadzēja no 2,9 līdz 4,5 volti atkarībā no diodes krāsas ( baltā ja pareizi atceros bija visrijīgākā). Diodēm jāievēro polaritāte utt. Bet nekā pardabiska tur nav.

P.S. Tava raustīšanās tieši to arī nozīmē ka elektronikā ir problēma- nu vai arī mitrums ielīdis ne tur kur vajag. Vēl jau pastāv iespēja ka durvīs vads sačakarējies, bet tas ja auto relatīvi svaigs maza varbūtība.

WALA 07.12.2019 17:40

Par VW - mans exboss pēc svaiga VW Passat CC lietošanas (Braukāja tad jau ar BMW, iepriekš Lexus, Volvo utml.) teica -nekad vairs VAG grupas auto - rūsē kā pēdējie mēsli.

P.S. par ko nopirku - par to pārdodu.

WALA 06.12.2019 12:51

Mja, laikam tev taisnība paskatoties uz Hellas produktiem - visiem pa lielam 55W uz lampu - tas nav nekas traģisks.

WALA 06.12.2019 11:37

Jā tas droši būtu saprātīgs variants, moš pat var sarunāt kādu no Zviedru utml. gala, kas braukā lai parokas tur kaut vai šrotos - tajā gala tie (kvalitatīvie) papildtālie ir populāri.

Tik jāpaskatas līdz kādu jaudu tev tur varvēl kabināt - moš ģeneratoru vajag niknāku. Īpaši gadijumā ja komplektā ar piekabi gribēsi saslēgt papildtālos - ka nepaliec bez gaismām vispār netīšām.

Protams tas viss risinās - piem. max daudz visur lietot LED spuldzes kvēlspuldžu vietā citos lukturos - ne tuvajos/tālajos, ja vien tur jau nav visur pa riņķi LEDi - tad jau toč ģeneratoram rezerves tur ir pa minimālo.

WALA 06.12.2019 11:30

Vai tad kadam par to kādreiz ir bijušas šaubas, ka Tesla pastāv dēl pasaciņu cienītājiem + arī dēļ iespējas tirgot savas izmešu kvotas.

Tās izmešu kvotas vispār ir kaut kas anekdotisks - ņemam sadomājam ražotni, kas ir energoietiplīga, bet gaisā teiksim "visu mīļo" CO2 neizmet, dabūnam vai iepērkam kvotas "nākotnes vajadzībām", pēc 10 gadiem sitam gaisā biržā par lielāku kāpostu … Ekoloģija - da ko jūs - kam tā te interesē, galvenais lai tautai, bankām un biržām ir jauns "spēlīšu" objekts - un labākais tajā jokā - cilvēks vulgaris tāpat to visu apmaksā.

WALA 06.12.2019 10:58

Tiešām labi papildlukturi ir :

Hella (https://www.hella.com/)

PIAA (http://www.piaa.com/)

KC ( www.kchilites.com/ )

LightForce (https://www.lightforce.com/)

IPF (http://www.ipf-light.eu/eng/ vai www.ipf-light.com/)

Un gan jau kāds vēl piemetīs ko labu.

BET šīs visas nav lētas !!!

WALA 06.12.2019 10:18

Te neslikts Hella salīdzinājums, vienīgi - lampas izskatās ir pikapam uz jumta :

WALA 06.12.2019 9:43

Te laikam būs par tiem sertfikātiem pareizi, vismaz sakrīt ar to ko kādreiz biju izracis:

www.qeedon.com/how-to-identify-headlights-e-mark-approved/

Tik tas cipars pie E var būt mainīgs - katrai ražotājvalstij vai kaut kā tā tur mainījās tie indeksi.

WALA 06.12.2019 9:34

Nu jebkas kam būs CE (ceru pareizi atceros sertifikacijas nosaukumu) csdd ies cauri, laikam apzīmējās ar lielu E un ciparu (sen par to biju interesējies, vairs labi neatceros). Pārējo noteiks tavas vēlmes un auto ģeneratora iespejas. No manas pieredzes liela daļa LED bar ir labi medībām kā apgaismojums, bet ne kā tālie. Un no tālājām gaismām jēag ir lūrēt uz Hella rallye un lidziniekiem, citādi manas hondas standarta gaismas tos visādus fufeļus krietni pārspļauj. Man vecajai FR-V ar likās ka vajag papildlukturus, bet tā sanāca ka vienu lukturi izbliezu, ieliku jaunus neorģinālos, un ar tiem jaunajiem stikliem - nafig man vairs tos papildtālos.

WALA 05.12.2019 15:01

Tā ir kad velcies ar +/- atļauto pa LV līdzenumiem .

Man kalnainākos apvidos arī ar savu 3 litru "koka kluci Konstantīnu" krautu/nekrautu diezgan labi jūt. Par lielākiem ātrumiem nemaz nerunāsim. Tur vispār pie kādiem 80-90 ārpilsēta droši var nolīst līdz kādiem 7-8 litriem uz 100, bet kad braucu normālā režīmā ~ 100+km/h - atpakaļ pie 10 litriem. Piekabi gan neesmu bijis piekabinājis tā lai zinātu cik tad rij.

WALA 05.12.2019 14:55

Var jau protams būt, bet tad tā kā ir/bija izrauts termostats diezgan ātri vajadzētu varēt samanīt ka radiators "met burbuli". Negribas ticēt ka servisos neviens to ne baudīja, ne arī pievērsa uzmanību.

WALA 05.12.2019 14:50

Un tavuprāt "no mehāniskajiem" tie garmoškas busi un trolejbusi ar ar velkošos pašu aizmugurējo asi ir tipa baigais mehānisko lietu progress ?!?! Tas ka tas ir no sērijas visvienkāršāk un vislētāk pie zemās grīdas kastēm - tas gan fakts.

WALA 05.12.2019 11:55

Te par nelaimi jāsaka - ka tā var būt , viss atkarīgs no valsts kurā konkrēts auto ir ticis salikts kopā. Ar tieši Japānā ( Honda, Toyota man šķeit bija indeksi JH un JT un vēl pārītis kas sākas J*) ražotiem - man ir aizrādījumi, bet pārsvarā problēmu ir mazāk kā eiropiešiem ar ko bijusi darīšana.

Japānas ražojumi man ir bijuši ar 20+ gadu "stāžu" bez problēmām, jā Latvijas ceļu brīnumi izskatās ka piebiedz tos auto ātrāk ar rūsēšanu, bet nu principā nekad neesmu varējis sūdzēties par veciem japāņiem.

WALA 05.12.2019 11:29

Un mazliet zinātnes ap un par elektromotriem:

x-engineer.org/automotive-engineering/vehicle/electric-vehicles/ev-design-electric-motors/

tik nepievēršat pārlieku uzmanību tiem cipariem kas krīt līdz nullei - tās ir datorsimulācijas, kuras jāmāk pareizi interpretēt, ja vien negribat pierādīt kaut ko pavisam no pirksta izzīstu.

WALA 05.12.2019 11:20

Te tev varētu būt diezgan liela taisnība, vienīgā problēma - cik tad ir to auto kam vairs ir manuālas kārbas, bet par automātiskajām kārbām man škiet ka kalnos to efektivitāte ( ja vien nav pick-ups kam ir tam atbilstoši veidotas kārbas) būtiski krītas + tas ka bezturbo nemīl augstkalnu gaisa retinājumu ( tas gan ar tā baigi relatīvi - tukšu vai nelielu guļam piekabi staipot - droši ka pofig - aerodinamika vairāk norij).

WALA 05.12.2019 10:46

Tesla baterijas krutums un reizē arī bēdas:

WALA 05.12.2019 10:10

Katrs jau var tulkot idejas izejot no savas saprašanas par tehnoloģijām līmeņa.

Tas ka jau ir kāds laiciņš kā Pick-Up max pieļaujamā svara piekabēm ir bremzes, pie kam ar iespēju no pikapa salona regulēt bremžu darbību - to jau laikam neesi ne redzējis ne dzirdējis. Tam papildus izmantot rekuperāciju kad brauc no kalna lejā - tas droši vien ir šausmīgi tupi vai ne ?

Elektroniski vadīt bremžu sistēmas pie "drive-by-wire" sistēmas tas ar droši ir kaut kas šausmīgi jauns ja ?? (tas nekas ka tai idejai ir vismaz 20 gadu "stāžs").

WALA 05.12.2019 9:51

Nē,nē,nē - tā es to galīgi nebiju domājis, jo visos man zināmos elektro verķos ir pārnesumkārba ar "vienu fiksētu" pārnesumu.

Par pārnesumkārbas (ne)-esamību EV - tas ir mīts !!!

Te ir pārnesumkārba no Tesla:

(links uz bildi ja kadam tā ērtāk:

electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2017/01/tesla-p85-motor-2.png)

WALA 04.12.2019 21:15

Arī bateriju izdalītais siltums droši ir afigennijs, bet nu cik izskatijas, tad modelX tīri labi turēja ātrumu kalnos, kas ne katram iekšdedzes verķim pa spēkam.

WALA 04.12.2019 21:11

Pie vainas ir tas ka elektro motora elastība ir tāds relatīvs mīts. Uztaisījuši fiksētu pārnesumu un tad domā ka tas der visam, nu tiklīdz kā kaut kas jāvelk - skuju vairs nav pareizais noslogojums un rij kā traks. Bet no citas puses ņemot teiksim tam CyberT pieliek Tesla ražotu piekabi ar divām papildu bačaa pakām un moš vēl ar piedziņu un rekuperāciju uz piekabi - moš sanāk ideāls verķis, kamer piekabe tukša, tikmēr bačas stabilizē, kad pilna tad palīdz stumt.

WALA 04.12.2019 16:37

NU ja,nu ja man arī parūsējis FR-V (arī 300K) aizmugures vāks no visiem sū ko ceļ no LV ceļiem gaisā, jā problēma bija visdrīzāk jau no rūpnīcas, būtu salabots tad kas es to nopirku, bet kāds sūdabrālis bija braucis ar pajaunu Hondu servisoties HZ kur, un nebija autorizēta servisa ierakstu par zināmu laika period - līdz ar ko atteica ražotāja garantiju. Bet tas vāks tāds ir pēdējos 9 gadus, protams drusku sūdīgāk izskatās, un tomēr. Par auto ir jārūpējas vismaz tik daudz cik jānomazgā. Un pēc CSDD iepriekšējās apskates datiem redzams ka tur neviens nav sevisķi rūpējies - aizbrauc uz apskati un dabū kaudzi ar 2-niekiem …

Nojāt auto jau nav seviški liela problēma ...

WALA 04.12.2019 15:12

Man tāda drusku cita doma tikko radās - a nav tā ka radiatora ventilators neslēdzas iekšā kad jau vajadzētu ? Pamēģini sākumā ar roku - vai pats ventilators normāli griežas (neķeras) un vai arī neļurkājas.

Tad aizbrauc pie kāda kam ir lāzera temperatūras mērāmais verķi pie rokas - un kamēr motors rūc un sildās pašauadaties pa augšējo radiator trubu un pašu radiatoru (nezinu kur saabam tieši ir tas relejs kas slēdz ventu iekšā atkārībā no temperatūras) . Un tad skatās ja ventilators "sačko" tad kad augšējā trubā jau nāk 100 grādi - tad pamēra kas notiek pie paša releja (termoreleja, bimetāliskas plāksnes vai HZ kas tev tur ir ) kādu temperatūru rāda.

Vēl var būt ka ventilators pēkšņi nav orģināls, un arī nestrādā gaisa plūsma kā vajag (sūc garām, par vāju utml.),

Radiators (redele) aizdrists - arī gadās ka gaisu cauri laiž pa minimālo, kaut gan ja tā ir nepastāvīga problēma - tas atkrīt.

P.S. ka ar laiku motors paliek silts neatkarīgi no tā vai ir termostats vai nav - domāju nevajag paskaidrot ?

WALA 04.12.2019 15:03

Volx - tu pats arī tici tam ko tu raksti ?

WALA 04.12.2019 11:29

Abaroti 10 tūkstoši Saabam - lidmašīna vai ? Tu kaut ko nejauc ?

Bet vispār ja motors sāk karst un vadíbas blokā ir kaut kas iepriegrammēts tā aizsardzībai - tad arī var limitēties pie noteikta apgriezienu skaita. Un arī tāpat ja motors pārkarst - jauda pazūd - jo sākas visādi gļuki ar degvielas aizdedzināšana momentiem utml. + aŗi detonācijas sensors arī var sākt saklausīt nelabas lietas un tad tiešām nostrādā motora aizsardzība + "Check engine" vajadzētu iedegties.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti