Kārtot: Augošā secībā
1 2
Volx 18.09.2020 13:06

Ja vibrē tukšgaitā, nekorekta motora darbība. Zūd tosols, parā[email protected] spiediens, nekorekta motora dzesēšana.

Viselementārākais - siltumainis gar kuru ar var zust tosols(prosto blīve var būt). Sarežģītāk - apkures pečka kurai nevar piekļūt klāt neijaucot priekšējo paneli, visticamāk.

Vēl aicinu pievērst uzmanību kartera ventilācijai, tur var būt PVC vārsts bojāts un tas pats slavenais EGR aizsities.

Volx 17.09.2020 23:01

Cilvēks grib un pērk, kas tur nesaprotams. Vai tad mums vajag atgriezties laikos, kad visiem jābrauc ar vienu modeli, piemēram Golfu vai Audi? Tā ir masveidīga parādība ar tiem SUViem, tas nav nekāds brīnums. Un tu stāsti tā itkā cilvēks nekad nebūtu braucis ar citām mašīnām un šitā vispār būtu pirmā nopirktā mašīna viņa dzīvē.

Volx 17.09.2020 9:00

A4 tak nav augstā sēdēšana. Tika piedāvāts SeATS, mazā ateca. Subārus varētu, bet līdz tiem netika. Nākošreiz

Volx 16.09.2020 22:36

Tieši tā. Mana sieva ar saklausījusies kolēģes pieredzi ar šādiem uzstādījumiem paņēma Tuksonu.

Esot augstā sēdēšana, slidenā laikā pieslēdzas 4x4........neviens tur nedomā par braukšanu laukos vai bezceļos. VIenkārši papildus drošība, pārliecība par drošāku braukšanu.

Volx 15.09.2020 12:05

Es pats rezervēti attiecos pret visiem vācu autobūves brīnumiem. Bet kā saka, gaumes lieta

Volx 15.09.2020 12:03

Nezinu par jauniem 1.4, bet manam sievastēvam ir pavecs 1.4 golfs. Viņš jau pats domā, ka tīri neko, bet man liekas pilnīgs murgs. Reti kuram benzīnam ir problēmas ar atgāzēm, regulāri ziemā aizsalst kartera ventilācija un šauj eļļu ar visu štoku ārā.

Volx 14.09.2020 0:11

Ienācu speciāli šajā topikā lai izlasītu 650 dzejojumu. Esmu vīlies, parasts teksts bez [email protected] tēlainiem epitetiem.

Volx 10.09.2020 19:04

10w40

Eļļa tas jau būtu mazākais. Parasti kad motors ēd eļļu, sāk klabēt tad spečuki iesaki liet klāt biezinātāju un liek pāriet uz šitiem lielajiem cipariem. Sliktākajā gadījumā šitam motoram gāze ir izdedzinājusi vārstus.

Oriģināli šitas motors ir ļoti uzticams, bet tehnoloģiski vecs un Kia/Hyundai arī ražoja gandrīz identiskus. Tur oriģinālā iet 5w20 vai 5w30 eļļa. Ar 10w40 motors tiek mocīts un nekas labs tur nav sagaidāms.

Volx 10.09.2020 16:23

Heh, atradu to autiņu, bet jau nonācis perekupu rokās m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/grandis/kgjob.html

Diezgan operatīvi strādā, safotogrāfējuši no 10 rakursiem. Izskatās ka autiņam ir problēmas ar eļļu. Katrā ziņā 10w 40 liet šeit galīgi nevajag. Paskatīties var, bet neiesaku šādi apkoptu autiņu.

Volx 10.09.2020 16:10

Vispār labi modeļi par adekvātu cenu ātri pazūd. Skatījos kkādu lielāku hlamu Eiropas garākām braucienam, tjip KIA karnivālu. Noskatījos vienu Mitsu Grandis 11 gada. Tas ir viens no pēdējiem, ko vispār uzražoja, ar 2.4 benzīna motoru, sagāzēts. Naudiņās arī bija zem 4k.Brīvdienās uzmetu aci un vakar jau vairs nebija, sludinājums arhīvā. Biju iedomājies, ka ar tādiem veciem diezgan ilgi jātirgojās.

Līdzīgi outlanderi, dīzeļi tur nedēļām stāv. Tie arī bišku dārgāki

Volx 10.09.2020 0:00

Un MK noteikumos noteikts, ka ātrās uzlādes stacijas nedrīkst tirgot dārgāk, kā fosilo degvielu. Pieļauju, ja citur Eiropā arī ir šādi noteikumi ātro uzlāžu komersantiem.

Volx 09.09.2020 23:56

Akcīze sen jau ir ierubīta, OIK saucas.

Volx 05.09.2020 21:01

Nē nu uz austrumu robežas sēta gan bezjēdzīga. Vai tad tas kkādā veidā apturēs potenciālu militāro iebrukumu, vai kāds pie mums sapņo pārbēgt, pārdot amfetamīnu? Tas ir tikai tāds nākotnes drošības līdzeklis, ja nu tai Krievijā vispār nebūs ko ēst vai visus slaktēs. Bet patiesībā tas ir tāds apliecinājums parastajām pīplam, ka mēs tak strādājam, jūs sargājam.

Volx 03.09.2020 23:24

JAP, tas arī ir galvenais instruments ar ko valstīs notur tai kapitālistu sistēmā. Solis pa kreisi un uzreiz procentlikmes pieaug, valstij rodas problēmas šo parādu apkalpot. Baltkrievu batjka jau vislaik kļančī to naudu, bet tikai neviens negrib dot, ja neskaita Krieviju.

Volx 03.09.2020 13:20

WALA rakstīja: Klau, tas ir tieši tapat kā personas aizņēmums, ja noplītē azartspēlēs (nu teiksim ceri nopelnīt ar naudas mahinācijām) , tad tā ir sūdīga aizņemšanās, bet ja aizņemies tādēļ lai tev būtu auto ar ko nokļūt darbā, tā jau ir visticamāk jēdzīga investīcija utt. Jāskatas uz divām lietām, kādi procenti un kāda ir aizņēmuma lietderība. Un pats par sevi tas absolūti nav nekas slikts.

Tas nav kā privātpersonām, jo aizdevuma procenti ir zemāki par inflāciju. Principā nauda paliek mazvērtīgāka un pēc 100 gadiem tie 12 miljardi, iespējams, nekas parāk liels neliksies.

Volx 01.09.2020 11:32

Tev tak vislaik šeit stāsta, ka tas nekas traks neesot un ja vajadzēs, tad aizņemsies vēl. Tas jau nu gan nebūs īstais iemesls lai nemaksātu par EV. Covid jau nesenais piemērs, vajag-aizņemamies.

Volx 30.08.2020 21:55

Insekcam lieku treknu plusu

Volx 30.08.2020 21:54

Nu, reku viss ir ko prasījis m.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/carens/bmnpxd.html

Es tikai uzreiz redzu pēc fotogrāfijas ka aizmugurē[email protected] durvis krāsotas un nobraukums ar nav maziņš, bet ar ādu.

P. S. Es arī neredzu nekādu ekonomiju, mans benzīna Ceed ēd pat mazāk un nobraukts dīzelis tak tev nedos vairs rūpnīcas parametrus

Volx 29.08.2020 21:01
Volx 28.08.2020 18:25
Volx 25.08.2020 23:37

Cilvēks acīmredzami praktiskāks. Nezinu cik corolas universāliem bagāžnieks ir liels, bet tajā noteikti vairāk var salikt, nekā šitajos parketniekos.

Otrs atslēgas vārds - hibrīds. Nebūs jau ilgi jāgaida, ka par izmešiem liks nodokļus augšā, hibrīdam tie būs mazi salīdzinot ar dīzeli.

Volx 21.08.2020 11:00

Nē nu ir tas aplis tāds tramīgs. Sevišķi jau tumšā laikā, ziemā. Iedomājies cilvēks aizbrauc uz hoķi Piņķos un pa tumsu vālē mājās pa taisnu ceļu un uzreiz izlien šis aplis, kurš no tālumā nav redzams. Manā pieredzē aplim dabiski ir jānomierina satiksme, bet šeit ir jāpievērš uzmanība zīmēm. Kas principā ir viens un tas pats, kas krustojums.

Volx 20.08.2020 21:16
Volx 20.08.2020 21:03

Pasaulē lielākā rūpnīca ir Volfsburgā un tā nedavelk līdz miljonam gadā. Cik saprotu visas iepriekšējās Teslas rūpnīcas ir tādi uz ātru roku sastellēti šķūnīši un viņi netiek galā ar pieprasījumu. Bet, vēlreiz saku, ka lai kko tādu būvētu tirgū, kur Tesla nemaz nav pārdotākais emobilis, apakšā jābūt kkādiem ekonomiskiem aprēķiniem. Tas viss norāda ka Teslas komanda šajā piecgadē plāno iekarot Eiro tirgu un to var izdarīt tikai ar zemu cenu. Lai cik inovatīvs būtu KKāds Teslas modelis, ja viņš maksās kā 3 golfi, tad nebūs lielu iespēju vācietim likt pārsēsties no audi, WV uz Teslu.

Volx 20.08.2020 17:39

Berlīnē ražos 2 miljonus autiņu gadā. Lai tādus kvantumus saražotu(priekš Eiropas) apakšā jābūt pievilcīgai cenai.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti