Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 17.02.2020 11:21

Visa šī regulācija "vajag noteikt'', ''vajag, celt, apgrūtināt, izskaust'' utt. ved tikai pie regulācijas, pie kam katra regulācija rada korupcijas risku, kuru tad atkal vajag regulēt, utt.

Freijers 13.02.2020 16:47

Nogriešanai un uzgriešanai nebūt ne vainas, vai arī arī tā būtu drošāka, ja nebūtu tizleņi, kas slēdz pagriezienu 10 sekundes pēc tam kad sākuši bremzēt...vai arī nesaprot ko tas trijstūris nozīmē pirms viņš no sava grants ceļa izlec kādam priekšā un tā apmulst, ka pa akseleratoru uzspiest ar nespēj.

Bremzēšanas joslas arī pilsoņi nemāk lietot, jo sabremzējās uz 70 un tad lepni ielien tur (labi, mēdz slidenākas drusku ziemā būt).

Ja būtu saprātīgs plāns par tiem 100, varētu jau gadu/divus iepriekš CSDD exāmenos iedresēt iekļaušanos plūsmā.

Freijers 12.02.2020 16:46

Kā reizi tas konflikts, jeb tā iespējamība uz minētajiem ceļiem ir mazāka, jo ir lielāka iespēja sēnēm nesavākt vilcieniņus un ātruma diference vismaz nerada vajadzību pēc apdzīšanas, bet gan apsteigšanas.

Papildus - minētie sēņotāji, manuprāt, ir saradušies tieši pēdējos 10-15 gados, vismaz vairumā. Un lēna braukšana nav vienīgais aspekts, bet tas šeit būtu oftopiks.

Kas vēl būtu sarunas vērts - kāpēc joprojām ir ceļi, kuru satiksmes intensitāte aizvien vairāk diferē ar to caurlaidību un plūsmu - kas varētu būt viens no faktoriem, kāpēc kaut to simtu neizdodas sasniegt!

Freijers 12.02.2020 15:24

Manuprāt 100 (vietām pat vairāk) būtu jābūt by default uz visām šosejām, kur katrā virzienā ir vismaz 2 joslas un kustības virzieni atdalīti...tagad, it kā to pieļauj vasaras sezonā, paldies vismaz par to. Prakse rāda, ka tādā gadījumā nav obligāti ierastie +10 plūsmai, jo ātrums jau ir relatīvi liels (tieši tāpat, kā neviens nenesās uz 200 uz LT bāņiem).

Freijers 11.02.2020 9:12

Viens koments par tēmu, cepums ! iepretīm humoriem un attieksmēm !

Freijers 04.02.2020 10:24

Kāda tieši starpība ir 3.0 un 2.7 no lamātā 2.5tdi....manuprāt tautas folklora un mulķības...Gan 3.0, gan arī 2.7 tdi ir V veida, t.i. nekas vienkāršāks vai lētāks, turklāt 3.0 ir ļoti līdzīgs tam pašam 2.5kam tikai dārgāks apkalpošanā, savukārt 2.7 ir ļoti komplicēts motors, tā kā neko labāku, sevišķi, ja ir plānots taupīt naudu es tur neredzu. Vispār to 2.5 lamāšana ir iekš tam, ka LV pilna ar auto nojājējiem, ūdens tosola vietā braucējiem un eļļas kapeik..sējiem, lūk rezultāts !

Par pašu allroad - no skata simpātisks, bet tā uzturēšana....tomēr nav priekš manis. kaut vai pneimas...

Vispār ar allroad var labi redzēt, kas ar VAGu notikās 90to otrā pusē - naudu vajadzēja sākt plēst, jo vēl C4 bija 2/3 cm augstāks klīrenss kā C5, kad pēkšņi parādījās vēl allroads.

Labāki esot A4 allroadi.

Freijers 16.01.2020 11:23

Šorīt manīju vienu city bee 500 fiatu, draivers drillēja ko tik tur tā mašīna uz bruģa...protams bez pagriezieniem un bez kā. Tā kā ja tur kas kustās vai skan tiem auto, nav nekāds brīnums - jo nav jau savs un kā kolektīvismā "kopējo" var pletēt pēc sirds patikas.

Freijers 11.01.2020 11:56

Vai tikai nav gaiss sarauts sistēmā ?

Freijers 08.01.2020 11:12

Tas, ka tas parādās pie viena punkta, liecina par to, ka problēma ir pašā reikā - tās mehāniskajā daļā, ieteikums ir labs, vienīgi nelaime ir tādā, ka reti kurš serviss kleintu laiž iekšā pie pacēlāja skatīties ko bauda - to tad jāaprunā atsevišķi, uzreiz atkrīt populārie "atdzeniet - apskatīsimies" varianti.

Ja runa par Rīgu un neskaita visas Koļas garāžas (kas šādā veidā nav slikts variants), man nāk prātā Baltic cars Ziepītī, kur var mēģināt šādi sarunār, lēti gan viņi nav....

Freijers 19.12.2019 11:10

Par VAG grupu vispār derētu cilvēkiem saprast, kādiem modeļiem ir ļoti līdzīgas/vienādas daļas...teiksim

A3/WV polo/Škoda ?/Seat?

A4/VW golf/Škoda?/Seat?

A6....

Freijers 12.12.2019 12:19

Tieši tā, Fiat Uno dabūt virs 3,5tonnām pilnajā masā ir nereāli, cita lieta, smagos kemperus....

Par Šveici un Austriju nezinu kāpēc šāda jebļa ir vajadzīga - vai nu tajās zemēs burtkalpība pārsniedz krietni mūsējo, vai arī ir kāda "iniciatīva"...

Freijers 02.12.2019 13:41

Varbūt pieredze diferē. Vecos nedodu nekur - pats savācu un nododu.

Freijers 02.12.2019 11:25

Vienkārši sameklēt nenojātu automašīnu un miers. 2.0 dīzelis nav labāks par 1.9 jaunāks gan, kas katrā gadījumā pavēršas atsevišķi.

Labāk ir nopirkt mašīnu lētāk, kaut ar defektu, ja nav nobraukta, ielikt naudu un braukt kādu laiku zinot kas un kā, nevis par pēdējo naudu spēlēt loteriju ar 10 +/- gadīgiem autiņiem, kas varbūt bū, bet varbūt nebūs tomēr labs (kad jau būs patēriņš remontam jāņem).

Patiešām labu auto ļoti reti kad kāds pārdod.

Freijers 02.12.2019 10:32

Pateikšu no ekonomijas viedokļa - cenu klubs, kkādi B power vai kā tur viņus sauc, pērku droši, ne vienu vien, kalpo jau pāris gadus, pirms neilga laika izlādēju pilnīgi, iet atkal bez porblēmām, ja atteiks, nopirkšu citu, jo cena ir par savi 30-50% lētāka, nekā visādiem super puper analogiem, ko naski tirgoņi auto un citos veikalos mēģina tautai iebarot. Protams man auto tādi paprastāki bez start/stop u.c. funkcijām ,tur iespējams tiešām kas labāks vajadzīgs.

Neiesaku auto startu...zema kvalitāte, par augstāku cenu, kā manis minētie analogi !

Freijers 14.11.2019 16:20

Filtru kārbā parasti maina pie katras eļļas maiņas. It kā jau audi savulaik klārēja, ka eļļas pietiks mašīnas mūžam...tikai šaubos, ka viņi domāja 15+,20+,25+ gadus, kā A Eiropā pieņemts.

Es īsti nesaprotu, ko autors vēlās izdzridēt...tas auto (ja viens no pirmajiem) taču ir jau teju 15 gadus vecs un kārbā šis tas ir izdilis...mainot eļļu jau varēs redzēt vai tā ir "degusi" t.i. melna, vai arī metāla skaidas filtrā vai viss kopā. Tad tālāk var līst solnoīdos, vadības blokā, paketēs un pašā hidrosūknī un protams gatavot naudu, jo Koļa tādas lietas nedara (un, ja dara, tad 70-80%, ka maz/nekādas jēgas no tā nebūs), bet speci ietaksēs kārtīgi.

Manuprāt pavecāka automāta sitieni ir +/- lieta pie kā jāpierod un jāaprod un jācenšās braukt, tā lai sit pēc iespējas mazāk. Alternatīva ir pavērt maku uz 1-2K un to lietu labot.

Freijers 13.11.2019 14:59

Iezīmējas visa veida kolektivizācija, līdzīgi kā iļjičam...tikai konfekšu papīrīts cits...zaļš. Iedzīvotāju skaits varbūt Āzijas rinķī ir neoptimāls, bet ne jau visur pasaulē, par to neviens nerunā, ir vietas, kas joprojām ir reti apdzīvotas.

Arī resursi - kādreiz bļāva, ka tuč tuč nafta beigsies, ir joprojām, iegūst vairāk kā jebkad agrāk, dzīve iet uz priekš un tehnoloģiskā attīstība arī. Kas diemžēl neiet uz priekšu ir atsevišķu indivīdu vēlme citus regulēt...bija komunisti, nacisti, tagad ir dažādi klimata bļāvēji, visus vieno tas, ka vēlas pataisīt citu cilvēku dzīvi grūtu (paši protams par sponsoru (vai nodokļu) naudu uz visādām konferencēm braukās un kauninās citus).

Nav runa par to, ka jāsaudzē daba, runa ir par to, kā to sasniegt adekvāti un pēc iespējas visiem pieņemamāk...marksistiem tas neinteresē, viņiem vajag tūlīt, kaut citiem, par to arī viss stāsts.

Mums LV zemes, mežu, ūdens pietiek esošajam cilvēku skaitām vismaz pāris reižu !

Freijers 12.11.2019 15:05

Tikmēr poļos un citur, kur nav eko keko komunisti salīduši ātrumus palielina, pie attiecīgi aprīkotiem ceļiem.

ASV jau arī radās slavenie ātruma samazinājumi 70jos naftas krīžu rezultātā, kurus pēcāk pakāpeniski atcēla, jo noskaidroja, ka tas ir bezjēdzīgi.

Kur pakļaujās "zaļo" (es drīzāk teiktu sarkanzaļo) spiedienam, tur dzīvot paliek aizvien štruntīgāk, jo visa viņu darbība ir cilvēku dzīves pasliktināšanas virzienā !

Freijers 06.11.2019 9:32

Nekādu apli vai sū stabus tur nevajadzēja, nav tādas intensitātes tur, vajadzēja atstāt kā ir, vienīgi normāli sazīmējot horizontālos apzīmējumus, nevajag apli katrā sū.. T veidniekā vai krustojumā taisīt, citādi būs kā ādažos - sataisīja tortes lieluma rinķus, kur visi busi iekšējās/ārējās malas nobraukā un priecājās...

Freijers 24.10.2019 13:03

1.kārt pie kompja, tur vajadzētu vainai/vainām izlīst, kas nestrādā.

Ja degv sistēmā iekļūst gaiss, tas beidzās ar to, ka noslāpst/nevar pielaist pavisam, vismaz iepriekšējai A6 paaudzei tā bija.

Manuprāt vajadzētu pārbaudīt visu gaisa padeves sistēmu, sākot no gaisa filtra, tālāk ar masas devējiem, utt. Bet atkal, tas ir minējums, ko apstiprina/noraida kompis.

Freijers 22.10.2019 21:51

Mazliet cits viedoklis par to kantori...muļķības sastāstīja par liektu disku + vēl ir aizdomas, ka vītni stupicai vienu sabeidza - vispār ir uz nagiem jāskatās, ja kāds ar pistoli skrūves mauc bez uzķeršanas, ir pa rīkli tādiem jāiedod. 44 eiro par montāžu nav nekādīgi lēti.

Freijers 11.10.2019 10:20

Man bija līdzīgi, aukstam jaudas praktiski nemaz, siltam puslīdz, komplektā ar automātu braukšana kā ar vecu žiguli....Vaina bija turbīnā, pareizāk sakot tās vakuuma apsaistē, jo nestrādāja izmaināmā ģeometrija (kas ir šīm turbīnām) - ar ko principā arī vajag sākt, protams ir labi, pieslēgt to visu pie kompja, kas pasaka diagnozi un tad skatīties tālāk. Bet ar turbīnu sākt no vienkāršākā (visādus naskos mezglu mainītājus un $$ kāsējus ir jāsūta naski tirst).

Freijers 10.10.2019 13:13

ja minēts 16, tad pieņemu, ka 205/55 r16 ? Par tādu summu jau arī prēmiums sanāks - es laikam ņemtu kādu nokianu ar tieksmi lietot visu gadu...ja eksotiskāks izmērs, tad neko būs Eiropas lētais gals vai kādi ķīnieši.

Laikam pat par ņemšanu runājot var mēģināt kāda auto veikalā - nesen grosā pa cenai tieši tajā izmērā redzēju...ar riepu t.s. i-neta veikaliem - man ir drusku piebesījuši ar savu tiršana kampaņu par cenām - kad piesolītajā cenu grupā nav un protams tiek piedāvāti dārgāki "analogi" - diemžēl šāda tendence manāma jau pusgadu.

Freijers 24.09.2019 10:25

Nerunājot par to, ka labākajā gadījumā t.i. ja viens no pēdējiem pirmās paaudzes A6, tam A6 ir 22 gadi ar visām no tā izrietošajām sekām. Man brālis savulaik diezgan padārgi ar līdzīgu problēmu čakarējās pirmās paaudzas A4 1.8 benzīnam, tā īsti vēl tagad nav novērsis.

Freijers 24.09.2019 8:56

Devēji, devēji, devēji, ļoti iespējams, ka Tevis piesauktais gaisa masas mērītājs, varbūt kaut kur rauj klāt gaisu, temperatūras devējs, utt. a6 c4 jau slēdzās pie kompja, ar to arī vajag sākt un kādu kompetenta auto elektriķa apmeklējumu, lai paskatās, kas mašīnai galvā notiek.

Es laikam ieteiktu arī skatīties tālāk pamazām....

Freijers 10.09.2019 16:04

tak bizīts kapitāls - sabiedrikais dārgs, ierauj caur visādām rīgas acīm, kartēm u.c. sūdiem, bet tie, kas negrib tur kratīties - tos slauc ar RS slauktuvēm aš līdz pašam Rīgas dzceļa lokam, bet pēc tā dažādi privātie reketieri - jevroparki, uniparki un sitijparki ar saviem līgumsodiem - visi ierauj un laimīgi...jā pārlieku nekaunīgi paliek, reizēm PTACs iedod ribās, bet karavāna rullē tālāk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti