Kārtot: Augošā secībā
1 2
JanJan 09.12.2019 8:57

10 gadīgi auto visi ir samērā konstanti jāremontē (jāuztur kārtībā) - gan dabiskais nodilums, gan mūsu lieliskie ceļi, gan ziemas iesālīšana utt, un, protams, arī kādi auto vājie punkti.

JanJan 04.12.2019 13:09

Katram, protams, sava izvēle. Beigu beigās, tas jau viss ir diezgan subjektīvi. Divas lietas vienīgi:

1) 4x4 un paaugstināts klīrenss - protams, katram cilvēkam un ģimenei sava specifika, bet 90% tas reāli nav vajadzīgs un tā nepieciešamība uznāk varbūt 1x gadā vai retāk.

2) auto par 25000k eur jau var būt diezgan labi ekipēti. Jā, nenopirksi jaunu audi, volvo, ādas salons nebūs, tas gan. Bet es galīgi neteiktu, ka ar minimālām ekstrām.

JanJan 01.12.2019 11:23

Var jau būt, ka priekš vācijas tā sākumcena vēl būtu ok, kur nedaudz pakaulējoties nonāktu pie kopsaucēja.

Bet te tomēr ir jāatceras ekonomikas stundu pirmā lieta ko māca - pieprasījuma un piedāvājuma grafiks. Ja nav pieprasījuma par konkrēto cenu pirkt šādu auto, tad nav un viss.

JanJan 30.11.2019 12:38

Ja runa būtu, ka auto ir 100-200 eur par dārgu, Tev jau kāds būtu piezvanījis un piedāvājis 9500 eur... Ja cenas starpība ir maza, tad cilvēki tiešām zvana.

JanJan 29.11.2019 14:32

Bet, ja sagadās, ka tajā laikā tam vienam jazz interesantam nav vajadzības pirkt citu auto, tad vari gaidīt ļoti ilgi. Ja nav pieprasījuma, tad beigu beigās vai nu nepārdod, vai laid cenu lejā.

JanJan 29.11.2019 13:05

Nu tik jāpatur prātā, ka pēc pusgada un vēl 10kkm klāt, tā cena būs vēl nereālāka. Tev pagaidām tā cena izskatās it kā auto vērtība samazinātos lineāri (3 gadi, 20kkm gadā, 30% samazinājums), lai gan praksē parasti tā līkne tomēr ir izliekta ar lielāku kritumu auto pirmajos gados. Ja pieliek klāt vēl, ka pats modelis nav nekāds likvīdais (nav jau audi, bmw, vw, kur pilnas lapas ar sludinājumiem) un arī aprīkojums ir vienkāršs... Tā nu beigās sanāk...

JanJan 29.11.2019 9:16

Šaubos vai būs kādi reāli pircēji virs 8k eur.

JanJan 28.11.2019 9:15

Vai tad šiem vispār bija 2.0 benzīns? Vai tomēr 2.0 dīzelis?

JanJan 26.11.2019 13:40

O, Iauto vietējais oligarhs arī klāt nodirst visus par lohiem atkal. Nu tak noziedo pārējiem iauto nabagiem kādu naudiņu, lai varētu beidzot nopirkt, ko labāku.

JanJan 26.11.2019 11:57

Vwfan, nu padalies, kādi potenciālie auto ir sarakstā, ko skatīsies un domāsi vai pirkt, ja hondu pārdosi.

JanJan 25.11.2019 13:41

Liekas padaudz par cenu domājot. Tie trīs gadi jau tāda diezgan robeža, kur daudziem auto jau puse vērtības pazūd vai tuvu tam. Te jau tai mašīnai ar nekas baigi aprīkojumā nebij, fans jau vēl rakstīja, ka esot paskaļa. Km jau arī vairs nav "kā jaunai" gluži. Līdz kuram gadam vēl ir garantija?

Grūti jau, protams, pateikt, jo sludinājumu ar kaut cik līdzīgiem jazz vispār nav LV. Lai veicas.

JanJan 05.11.2019 8:59

Ir sanācis braukt ar jaunu (šogad reģistrētu) Leon, likās pacieta braukšana salīdzinot ar citiem līdzīga izmēra auto (golfa izmērs) - redzēsim, kā autoram liksies pēc ilgākas braukšanas.

Kā arī salona apdare likās "lēta" (cieta, skaļa piesitoties, novelkot pirkstus utt, pa bedrēm pat drusku sāka grabēt priekšējais panelis), nez cik tur komplektācija ietekmē?

Ja nav noslēpums - kādi defekti tad bija jārisina ar dīleri?

JanJan 01.11.2019 13:24

Nu VW savus jaunos ID sola sākot no mazliet zem 30k. Jā, protams, ir vēl krietni virs cenas iekšdedzes dzinējiem, bet nav vairs tik traki, jo pēc izmēriem paredzēts golfa lielumā, kas jau ar tikai uz atlaidēm ir zem 20k (lētākie, sākot no). Mošs paies vēl kādi gadi 3-5 un starpība būs vēl mazāka?

JanJan 01.11.2019 13:19

Cilvēkiem vai firmām, kas vienā vai otrā veidā var "nolikt" 70+ pakas par auto, tas būtiski neko nemainīs.

JanJan 31.10.2019 12:35

No vienas puses es piekrītu par to, ka neredzi, kur tava nodokļu naudiņa aiziet. Bet no otras puses - gadījumā nebija tā, ka tiem pašiem ceļiem jau šā vai tā tiek novirzīts vairāk naudas nekā tiek iekasēts no degvielas akcīzes, ikgadējā auto nodokļa, uzņēmumu auto nodokļa utt?

JanJan 31.10.2019 9:47

Rekur ir ieraksts raidījumam: ltv.lsm.lv/lv/raksts/30.10.2019-tiesa-runa-ka-tikt-pie-zalaka-autoparka.id171448/

Vakar skatījos - sausais atlikums likās tāds, ka Satiksmes ministrija nu tagad pēc 10 gadiem ir beidzot pamodušies (direktīva par atjaunojamiem resursiem transportā ir spēka jau no 2009.gadā), ka nekas nav darīts visus šos gadus, lai palielinātu atjaunojano īpatsvaru transportā, un ir uzbliezuši to savu plānu. Plānā viņi ir ielikuši visas opcijas, ko vien iespējams darīt. Ar mērķi, nu tad, lai tagad ministrijas, politiķi un sabiedrība izķidā, ko tad reāli esam gatavi darīt un ko negribam.

JanJan 30.10.2019 10:06

Tas gan - autobuss ceļā 3h30min. Cik ceļā ir ļopene, ja ieskaita, ka jāierodas tomēr ātrāk (nu vismaz Rīgā), jo var gadīties rindas uz drošības pārbaudi (neesmu dzirdējis, ka iekšzemes lidojumiem būtu citur jāiet?), iekāpšana, pacelšanās, nolaišanās utt. Autoostas abos galos ir arī labākā vietā. Rīgā jau vispār pilsētas centrā.

JanJan 30.10.2019 9:06

Ja esi pietiekami turīgs, tad domāju, ka daudziem nebūtu nekas pretī dzīvot no operatīvā līdz operatīvajam. Un teiksim nevis 5 gadi, bet 3 gadi. Padārgs dzīvesveids un to kurš katrs nevar atļauties.

JanJan 28.10.2019 19:56

Varētu būt padaudz darba stundas, čakars un līdz ar to padārgi. Vai to ir vērts darīt ~1-3k eur vērtam auto?

JanJan 28.10.2019 8:52

Nu, ja satrauc slidens laiks, tad pirmkārt, rezerves riteni vari ņemt ziemas riepu vai vismaz vissezonas. Tas būtu labāk. Jebkurā gadījumā, rezerves ritenim pielietojums ir, piemēram, veiksmīgi aizbraukt līdz mājām un nākamajā rītā pa taisno uz servisu un pirkt jaunu riepu/labot veco. Nu tas par pilno rezerves riteni domājot. Nu, ja būsi svaigi nomainījis un saplēstais bagāžniekā, tad gan jau policista kungam varētu parādīt, ka tik tikko esi mainījis...

Ja šaurais ritenis, tad jau vispār jāatceras, ka tas ir paredzēts, lai aizbrauktu uz servisu, nevis nedēļu braukāt apkārt un domāt par to, ka nav laika aizbraukt uz servisu.

JanJan 24.10.2019 16:16

Tikko par LT bija ziņās, ka šie ar normāli celšot reģistrācijas maksas. EE šķiet vairāk elektroauto ir un komerctransportā aktīvi lieto dabasgāzi, kas arī labāk no to prasību pildīšanas.

JanJan 24.10.2019 14:38

Ok, jā, par to sava taisnība arī ir - auto nelieto, bet maksā tāpat.

JanJan 24.10.2019 14:05

Nu te ir pavisam vienkārša ģēla. ES Latvijai ir noteikusi saistošos mērķus par cik samazināt emisijas. Transportam ir savs mērķis 2020.gadam noteikts. LV to jau šobrīd smagi neizpilda un visticamāk LV par to būs tiesvedība. Pēc tiesvedības LV katru gadu varēs Eiropas Komisijai maksāt miljonus soda naudās. Uz 2030.gadu tie mērķi būs vēl lielāki un attiecīgi arī lielākas soda naudas.

Līdz ar to, var jau neko nedarīt un atstāt esošos nodokļus utml un reizē maksāt prāvas soda naudas, bet var arī veicināt emisiju samazināšanu.

Precīzi jau nezinu, bet ilgstoši neizpildot gan jau tur vēl kaut kādas sankcijas var iedod, pieaugošas soda naudas, ierobežota piekļuve ES fondiem utml.

Tā nu viņš i, ne jau mūsējie tagad izdomājuši, kā papildus naudiņu nokāst, bet diemžēl kaut kā nepieciešams mazināt tās emisijas...

Attiecībā uz TEC varu pateikt arī mazliet sīkāk, jo savā laikā drusku ir strādāts arī enerģētikas sektorā - LV TECiem par kurināto gāzi ir jānorēķinās ar emisijas kvotām - šo kvotu cena tirgū ir kādi 25-30 eur par 1 tonnu. Latvenergo tās emisijas rada daudz un viņiem tās izmaksas par kvotām iet jau desmitos miljonu eur gadā, kas viņiem jānosedz no ienākumiem. Tas starpcitu ir galvenais iemesls, kāpēc diez vai kāds vēl Latvenergo TECu gāzes iekārtas jelkad būtiski atjaunos - paliks vnk neizdevīgi.

JanJan 21.10.2019 13:02

Un cik tāds golfs savā laikā maksāja, ja nav noslēpums? Izklausās nepārāk forši - 3gadi, 100k, tomēr ir tāds laiks, kad gribētos tiešām tikai sīkās lietas, apkope. Nu ok, ja tur gadās uz bedrēm kaut ko salauzt, tā jau cita lieta un var gadīties. Bet par DSG gan nepatīkami - var jau cerēt, ka nomainītā kārba būs ilgmūžīgāka, bet papildus komfortu tā maiņa nerada, jo, ja nākamā reize tomēr pienāk, tad jau tā būs par maksu, un tie jau nu nebūs daži simti eur.

JanJan 15.10.2019 13:43

lol, Tu tikko pateici, ka at mitsīti tieši tā arī bija, ka sūds, kas nekur neiet.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti