Kārtot: Augošā secībā
hacis2 05.12.2019 18:31

es te nesen profilaktiski mainīju visos agregātos kur kautkas šķidrs ir un ar savu ilggadējo mehāniķi sanāca garāka saruna, resp pēdējās 5gades aparātiem pašam vairs nav prātīgi kautko meklēt un pirkt vai pat pieliet līdz līmenim. ir tik daudz variantu katram modelim un ražotājam ko drīkst ko nedrīkst, ka iebraukt auzās ir easy. laiki kad bija sintētika vs pus vai mineral un viskozitātes cipars ir beigušies. tagd viss ir tā uzkačāts ka attiecīgais agregāts normāli strādās tikai ar noteikta ražotāja noteiktas markas šķidrumu. piemeklēt alternatīvu ir jābūt kautkādai izpratnei par to tirgu. resp ir riskanti ieiet staķikā un nopirkt steering vai gearbox fluid ja tev pakritis zem min, var smagi iegrabēt.

hacis2 04.12.2019 11:19

vēl viena doma par jauns vs lietots. ja tev auto ir pārvietošanās līdzeklis vai instruments, vāja izpratne par tehniku un max ko vari pazvanīt evakuatoram vai pieteikties uz autorizēto servisu, tad jauns ir tava izvēle, vismaz garantija, maiņas auto utml maksā un nepis sev prātu ar tehniskām detaļām, un brauc 3 gadus ar to ko vari atļauties, dussters, ņiva, vai x5 whatever.

lietots der tiem kas kautko paši saprot (ne obligāti skrūvē) ir iespēja izvēlēties kautko kas rēali patīk, problēmas novērst kamēr vēl tas nemaksā kosmosu, vai arī par saprātīgu naudu. varianti parasti ir. bet tas prasa laiku un zināmu izpratni, plus uzticamu dakteri.

hacis2 04.12.2019 10:43

ņemot vērā paša un citu augstāk minēto, patreiz es bez īpašām šaubām izvēlos max aprīkotu kavalitatīvu nesistu +-5gadīgu vidējās klases auto, kur tu to braukšanas baudu tomēr gūsti un vari arī bez bēdu vairākus gadus pārvietoties neņemot ātro kredītu katram remontam... te gan karmas faktors ir svarīgs jo lietots vienmēr ir loterija. jauns arī ir loterija, citāda.

kad varēšu atļauties bez krīta aiziet uz salonu un nopirkt kautko ap 50k, tad jau būs cits stāsts, bet patreiz atgriežoties pie topica nosaukuma, xc60 šādiem dīvaiņiem der. Priekā

hacis2 03.12.2019 17:25

jā V40 utml.

hacis2 03.12.2019 14:56

kas xc60 uzrunā ir apdares kvalitāte un pamatīgums. pirms tam bija max komplektēts subaru outback. likās labs auto, un arī tagad neko sliktu nesaku, bet kamēr abi bija paralēli, nu jūt atšķirību, it visā. kā skan, kā slēdzas, veras, spīd, pīkst utml tieši sajūtu līmenī. un tas ir tas ko tu pērc virs tiem 40k un arī ne visiem ražotājiem. neviens jauns par lietota cenu tev to nedos, brīnumi nenotiek, viss maksā naudu. ja šādu ambīciju nav, tad "jauns ir jauns" ik pa 3 gadiem laikam strādā

hacis2 03.12.2019 14:21

es te pēdējā gada laikā visādi skatos ko es ņemtu vietā ja ņemtu un ja godīgi neko labāku par jaunāku un max komplektētu šādu pašu neesmu atradis. nekas jauns līdzvērtīgs zem 40k nesanāk (lai nenāk raudiens par komplektāciju), un vispār dizainiski un konstruktīvi jo tālāk jo skumjāk.. tie iespraustie ekrāni uz palodzes, 3 cilindru mopēdi... kautkā tā.. vācieši izskatās labi, bet no servisiem dzird dubļus par kvalitāti, japāņiem dizains ir aizbraucis podā (gaumes jaut gan), korejieši utml... nu neuzrunā... škoda... +-, bet arī kompromiss ar sevi. UK, IT, FR, nu jābūt savdabim un jāmīl tā lieta tākā kautkas jauns daudzmas prātīgs man sākas no 50k, kas ir dzīvokļa cenā jau.. rupji 25-35k tu aizlaid trubā. par to naudu jau aunu var nopirkt, tad pavairot pārdot un nopelnīt tos 50k...

cik te sanāk ar bolt pabraukāt kas ir vidējais segments visādu tautību, nu skumji. autobūve 10 gadus atpakal ir beigusies, tagad ir koplietošanas pārvietošanās gadgeti.

hacis2 03.12.2019 14:05

mana pieredze par tēmu.

līdzīga komplektācija un vecums kā te Edzijam. tikai vēsture ir pure latvijas pirkts mūsā, esmu otrais īp. tagad jau ap 215k nobraukts. apkopes 2x gadā pa 15kkm. principā uzticams auto. iebraukt un izbraukt var visur un vienmēr. klīrenss un laba pilnpiedziņa, gan pa neceļu saprāta robežās, gan pa bāni, gan paslidināties ziemā,. saprotami vadās, bet pilnīgi elektroniku atslēgt nevar. slidenos krustojumos ziemā iegriežas pārāk labi lai būtu taisnība. ;) un silts!

Pie remontiem kas nav dabīgais nodilums pieskaitu abu radiatoru nomaiņu, un bagaznieka elektropieziņas nomaiņu (ap 900 eur!!!). abiem ir savi iemesli, bet vienalga kautkā tā 5gadīgam auto... citādi nekā negaidīta un maināmās lietas saprātīgās cenās. pēdējās 2 apkopes gan bija ap 1k katra, bet tur pa daļām visas siksnas, visas bremzes, visas ellas, gultņi. no ritošās un dzinējam gan nekas nav aiztikts viss chotka. nav laikam tas lētākais auto, bet ja apzināta izvēle tad mērķim kalpo ļoti labi un prātu nečakarē.

hacis2 25.09.2019 10:40

pēdējos gadus atvalinajuma braucienos izmantojam. ir ļoti ok, ņemot vērā ka saulē salonā nebraucot ir kā saunā. vismaz aliņš vēss un jogurti nesaiet sviestā, sviests neiztek pa bagāznieku. var piepalīdzēt ar sasaldētiem elementiem, bet tas uz pusdienu dienu palīdz. Ja aķis ok, tad karstā laikā uz pāris stundām stāvvietā var atstāt ieslēgtu. man ir tas verķis ir ļoti atmaksājies. pirku sēņukā pa ~50 naudām, nekāds smalkais bet savu funkciju pilda. skaties lai rokturis ir kārtīgs, piekraujot ir smags.

hacis2 15.08.2019 12:10

Par jaunu Peugeot. Esmu dzirdējis ir franču auto (tipa sūds) un ir Peugeot, kas esot cits stāsts no kvalitātes viedokļa? kāda ir pieredze?

dizains +- uzrunā... jauniem cena arī jau tuvojas sakarīga 3 gadnieka ciparam... nu piemēram jauns 5008 vs XC60 ar nobraukumu zem 100k.

hacis2 15.08.2019 11:31

par sakotnejo jautajumu līdz Varšavai. Pēc vairākiem mēģinājumiem secināts, ka Waze parasti rāda ka caur Lomžu ir ātrāk un tuvāk nekā caur Belostoku. tā arī ir, bet ceļš tur šaurs un ne visai līdzens, tākā subjektīvi tomēr patīkamāk ir caur Belostoku ja nenotiek cīņa par dažiem minūtēm, kilometriem un degvielas litriem.

bet kopumā pēdējā piecgadē izbraukšana cauri polijai ir mainījusie es teiktu kā diena pret nakti... iebaksti wāzē gala adresi un mauc. par maksām jāsaka ka līdz šim vēl nevienu kapeiku neesmu samaksājis, bet tas SK un CZ virzienos. laikam tie maksas ceļi ir vairāk uz vācijas ziemeliem. bet spriežot pēc būvēm visai drīz sāks iekasēt arī Wroclavas virzienā.

hacis2 13.08.2019 15:59

GB12 rakstīja: BTA vienu brīdi bija dikti sasparojušies un uzlabojuši savus izmaksu procesus. Bet tagad pēdējā laikā atkal sāk grēkot - par katru sūdu prasa policijas protokolu... pat sīku atnācu-ieraudzīju skrāpējumu vai sabojātu disku pret apmali.

ir tāda lieta, man bija spārnā švīka ievilkta. pieteicu keisu, teica lai piesakos policijā jo trešo personu prettiesiskai rīc;ibai vajagot protokolu. bet vienlaicīgi atnāca īsziņa atrādīt servisā. beigās uz policiju tā arī neaizbraucu, neviens nekādus protokolus neprasīja, servisā notāmēja, nokrāsoja, tikai atdevu un savācu auto. tas manuprāt ir zvanu centrā uztādījums šādus sūtīt uz policiju, a mosh pārgribēsies remontēt...

hacis2 09.08.2019 17:03

man savukārt ar BTA ir ok pieredze. parasti uz maniem auto ir bijis vislētākais, un arī cik ir bijuši izmaksu gadījumi viss civilizēti, pazvani, piesaki, aizbrauc uz servisu atrādi, un tālāk jau tikai kad atdot remontā. nekādu sliktu komentāru nav. arī mē'ģinājumus atsist piķi neesmu novērojis, bet paskatīšos nākamgad. tieši nesen neliels remonts bija.

hacis2 18.03.2019 17:27

nomiks rakstīja: Es droši vien atkārtošos, bet manā ieskatā vislabāk ir iegādāties tādu auto, kas ir jauns iegādāts Latvijā, kuram ir regulāri veiktas apkopes pie dīlera un kura nobraukums un tehniskais stāvoklis ik gadu ir viegli pārbaudām CSDD uzturētajā reģistrā.

Latvijā cilvēki pārsvarā brauc maz. Man ļoti daudzi paziņas/draugi ar auto nobrauc ne vairāk kā 15 tūkst.km gadā, bieži pat mazāk. Līdz ar to šādu 5-6 gadus vecu (jaunu) auto ar 70 tūkst.km nobraukumu atrast nav nereāli. Jo īpaši mazu auto segmentā.

pēc personīgās pieredzes šim pievienojos. Pure LV auto ir lielākas iespējas noskaidrot arī negadījumu vēsturi, pacelt remonttāmes ja bija remontēts pie dīlera, kautko uzzināt no apdr utml. no tā arī var izvērtēt riskus ko nopērc.

vēl man personīgi bija pozitīva pieredze pirkt oficiālā dīlercentrā kur tirgo kā pirmās iemaksas paņemtos, pat ne obligāti pamatprofila marku. tāpat viņi ir izbirstējuši riskus un lūzni maz ticams ka pieņemtu uz realizāciju. pirkšanas process arī ir daudz civilizētāks, nekā no rokas vai placī.

hacis2 03.04.2018 15:33

pasūtīju BFGoodrich Urban Terrain. paldies visiem par komentāriem, redzēs kā kalpos.

hacis2 23.03.2018 11:42

btw par toyo opencountry palasīju netā komentus, tur ļoti dažādi,.. ir kas slavē bet ir daudz arī kritikas, arī iznīcinošas. galvenokārs uz slapja asfalta. tur gan šķiet amīši vairāk komentēja jo tur jaudīgi pickupi tika pieminēti, ka nespolējot nevar uzsākt...

hacis2 23.03.2018 11:36

paldies par komentāriem. so far dominē viedoklis ka vajag vissezonas riepas... khmmm es līdz šim gan pieturējos pie izteiktām ziemas un vasaras. laikam jau sanāk ka ja grib nobraukt no šosejas tad uz kautkādiem kompromisiem ir jābūt gatavam, jo izteikta šosejas riepa ar vertikālajām rievām only dubļos neperformēs tas ir tākā skaidrs,

nu šī piemēram

www.reifen-direkt.lv/product/Falken/Azenis-FK453CC/R-212663

un arī rupja riepa uz bāņa peldēs vai gaudos...

nu nez vēl ceru dzirdēt kādu pieredzi. šāds vēl ir variants.

www.reifen-direkt.lv/product/Kumho/Road-Venture-APT-KL51/D-120350

hacis2 23.03.2018 9:36

pacelu vēlreiz šo tēmu arī kluva aktuāla. riepas priekš parketnieka, šad tad iebraukt mežā utml

ir šādas? any comments?

www.reifen-direkt.lv/product/Toyo/Open-Country-A_T_/R-273357

vai šādas

www.reifen-direkt.lv/product/Yokohama/Geolandar-SUV-_G055_/R-219191

ir kādam lietošanas pieredze?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti