Kārtot: Augošā secībā
1 2
650 20.10.2019 21:02

Aptin ar zilo izoleni.Un nepiedrirs mums Jauno mašīnu topciku.

650 18.10.2019 16:05

Viņam (tam modelim) 0,03 nevarētu būt pat principā.Tur ir kāda kļūda.No otras puses, ir skaidrs,ka šis ir Bojāts motors.Ja ar tādu var kaut ko "iziet" (stipri iespējams, ka var, un ka tur kūp kāda "neizmērāma" un "nekonstatējama" viela),nu tad...

650 12.10.2019 16:13

Kad uzsilst,iet normāli...Bet nav nekādu sīkāku iespaidu.Nekad nekāda ne kontrollampa nav degusi,ne tur uz ausi dzirdamas kādas nianses,nee,neko nav.

Kādu funkciju pilda augstpiediena sūknis?Kas un kā regulē viņa darbību?Kā tiek regulēts iesmidzināšanas moments?Kādu funkciju pilda sadales mehānisma vārsti?Kas notiek,kad/ja motoram strādājot,viņi visi draudzīgi tur "cilājas",bet kāds viens no viņiem ir izdomājis "atpūsties" un stāv nekustīgi,piem,kaut kādā puspavērtā stāvoklī?

650 12.10.2019 1:43

Turbīnas drirsas pašā sirdī.Tikai nevelc viņu ārā,jo tiks skaists kā attēlā viņš tev noteikti nebūs.

650 11.10.2019 13:47

Ieraksti piem Jandeksa meklētājā un paskat kāds tas suuds izskatās :"" VNT nozzle ring Audi 2,5 Tdi "" -ja tas tur ir iekoksējies, viņam var vienīgi ar Āmuru iepsist,kompis tur vairs nelīdzēs.

Tāpat kompis neuzrādīs izbirušo sīkdetaļu skaitu- noskrūvē vārstu vākus un pameklē tur.Ja nu augšā nekā nav- palien apakšā noskrūvē eļļas kateri, tur noteikti kādu atradīsi.

Attiecīgi, tam Slimajam vārstam, no kura vadības ir tas kaut/kas izkritis, iepsis pa galvu ar Lielo Cirvi- tā lai viņš saprot, kādā stāvoklī iesprūdis (atvērts/aizvērts/pa pusei/varbuut)

650 10.10.2019 18:26

HāVēZē

650 10.10.2019 14:12

Ziemas riepas audi.

Opel

MB

Bmp

Chrusler

Reno

Gvno

205/55

205/60

195/80

5w/90

izveidot jaunu tēmu

kad likt ziemas riepas

varbūt šogad nelikt ziemas riepas

varbūt dirsā mazas ragaviņas

650 10.10.2019 1:50

Nopircis Bmw.

650 09.10.2019 12:27

Šādi "tupi testi" nevis ko notrulina, bet dažādiem tiem LOHIEM un akvaplanētājiem atgādina viņu īsteno statusu.Pie 27 metru starpības bremzēšanā to tur "līkumu" tas viņu lietotājs var droši iebāzt sev kaut kādā stipri dziļākā vai līkākā vietā.

Lohiem taču var teikt vienalga ko, viņi vienmēr tupa dolbīs savu "tēmu" un aradīs dajebkādu pamatojumu un attaisnojumu.Kaut gan vajadzētu pakārt aiz olām šādu te suudu tirgotājus un reklamētājus.

650 09.10.2019 0:54

Vēl te pats drusciņ palasīju, "kas jauns",runa gan par vasaras UHP ripām, bet nu šis ir vienkārši PetzDec...Ir tāda riepu "marka" Accelera.Un ir Michelin PS4.Bremzēšanas ceļš uz slapja asfalta tām atšķiras par.......27 (dvidešimt septyņiem)! METRIEM...un Tas ir apmēram tas, ko Rīgas LOHI liek uz saviem 600zs, un saka ka viss esot pilnīgi zaē-biss... www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

650 09.10.2019 0:11

Nu tas tā, vnk ilustratīvs piemērs angloeiropas ziemai domāts.Kaut gan, ja viņa būtu mīkstā sastāva,diez vai tas uzlabotu izredzes priekš vasaras lietotāja.

Mīkstā sastāva vasaras cienītājiem visticamākais variants, ka jūlijā pie +28 tur būs atlicis labi ja puse protektora.Oktobra lietus periodu sagaidīs jau ar nožēlojamiem pāris mm.Tas jo īpaši ieteicams pie platuma 225 vai vairāk.

Katrs lai apbruņojas ar informāciju un tad dara kā grib.Tupākais gadījums mēdz būt, ja uzskata, ka itin visa jebkura pat vaļsirdīgi un sirsnīgi ieteikta info ir domāta vienīgi priekš lohiem vai ierastajā savtīgās demagoģijas nolūkā.

650 08.10.2019 22:05

Lētas "eu tipa ziemenes" gan īsti nav priekš drošas braukšanas vasarā.Tas drīzāk ir iespēja nepiemērotā situācijā uzspēlēt loteriju,īpaši uz mitra asfalta (nejaukt ar braukšanu pa ūdeni).Vienam otram tam nenosakāmās izcelsmes draņķim bremzēšanas ceļš tieši uz mitra asfalta atšķiras ne to ka par mašīnas korpusu, bet pat par desmit un padsmit metriem no "normālām" riepām.

Te ir ne manis izdomāts piemērs,kur apakšā var saredzēt dažus populārus un Lv iecienītus "brendus"- aka laufenn, maxtrek, momo,taurus, pat nankang un tml.Godpilno 50to vietu ieņem tas slavenais rīgas spekulantu suudagabals antares, kurš papļūta tos 15(!!!) metrus pat uz sniega...

Pie kam,šis prastais bremžu tests tiek veikts nezkuro gadu uz mitra asfalta tieši ZIEMAS apstākļos- nevis jau padilušā stāvoklī jāņos pie +25, kad bremzēts tiks no pavisam cita ātruma un itin stipri iespējams, ka radikāli citu iemeslu dēļ. www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-51-Winter-Tyre-Shootout.htm

650 08.10.2019 18:13

Tieši šis ir iemesls, kāpēc daudzi agrākie radžu piekritēji ir pārgājuši uz bezradžu.Ka jābrauc ārpusē.Atceries, ka radžu riepām ir (parasti) cietāka gumija.Pa pļuru dēļ protektora tās ir ok, bet uz ledus vai piebraukta spīdīga sniega ar izrautām radzēm vairs nav ok, it sevišķi, ja riepa vairs nav jauna.Turklāt, lietotai riepai tad būs redzami neestētiski lieli bijušo radžu cohumi.Tie vēl būtu ok, ja radžojamai riepai radzes tajā nav bijušas jau sākotnēji nē.Ja ir bijušas, tie būs paļurkāti un vizuāli krietni lielāki.

Es beidzamreiz rāvu pirms pacmit g,tieši šadā situācijā.Tās bij conti ar (kā parasti) kkādām tolaik kārtējoreiz jauna veida duper-ielīmētām radzēm.Divas st darba un krietna tulzna uz plaukstas.Sev apsolīju tādu figņu vairs nekad nedarīt.Jādur gar malu ar tievu skrūvgriezi vai kādu piemērotu vēl tievāku suudu,vēlams ar ergonomisku rokturi un drusku ielocītu galu.Īsāk sakot, nekā laba.

Paņem kādas laba (laba!) modeļa maz-dilstošas (tādas IR) rudenenes (tipa eu ziemenes ar V burtu) un pec tam jāj ar viņām pa vasaru.Par vasaras ķīnietenēm viņas būs par kārtu labākas.Rezultātā varēsi nākamajā oktobrī neiespringt uz maiņu un īstās ziemenes pietaupīt janvārim.Es šogad 1moreiz tā izdarīju,bija (ir) diezgan ok.

650 08.10.2019 15:09

Es Neesmu "redzējis".Es ar viņiem kāreiz pašlaik braucu.Paša nopirktai un paša lietotai zināma brenda labai riepai sagaidīt kādus šādus brīnumus ir 0,000x% iespējamība.Galvenais būtu cienīt sarunbiedrus un nedeklamēt fufeli, kā te viens otrs to atļaujas.Tāpēc jau tie ķīniešu "brendi" ar katru gadu maina nosaukumus, lai lohi mazāk ko saprastu un lai pirktu "atkal".

650 08.10.2019 15:01

Protams, nokia 3110 telefona lēca izpilda tieši to pašu gaismas caurlaidības funciju, ko spoguļkameras objektīvs litra burkas lielumā.

Lēcu sistēmas lukturim ir vismaz kādi 26 apgrūtinājumi, dēļ kuriem tas pēc 3 lietošanas gadiem kļūst nožēlojams.

Ieskaitot ierobežotu darbības telpu ar milzīgu karstumu tajā.

Katram reflektoram/atstarotājam ir savs gaismas fokuss- no tuvajai gaismai paredzēta reflektora nevar dabūt tālumā ejošu koncentrētu staru.Var tikai ielikt OTRU lēcu (vai otru lukturi) speciāli priekš tālajiem (kas sanāk Daaargi) vai vnk (priekš lohiem/parastajiem) nolaist biksenona ierobežotāju un saņemt uz visām pusēm un pa koku galiem spīdošu nekonkrētu haosu ar "daudz" gaismas.

Drošvien raksta autors ir kārtējais provokators, kurš pats īsti neatšķir rumbulas "xenon look" no paaugstinātas gaismasspējas spudzes.Halogēna spuldzei virs 3000K gaismas spektra sākas dramatisks gaismasspējas kritums.Ja viņa ir 5000K xenon look, tad tur redzamības nav vispār.Pat firmas ar "vārdu" ražo šos te blue-vision meeslus.Tas tur fillipsa/osrāma bluesuuds ar saviem ap/4K maksā gan naudu, bet redzamība no viņa ir specifisks draņķis.

Spīdēs citiem acīs tāpēc, ka papuassiem neviens nav paskaidrojis- ja apsūbējušā lukturī ar nenoregulētu vai pārāk augstu noregulētu staru ir "parasta" spuldze, tā vēl ir pusbēda.Ieliekot tur +90% spuldzi, lukturi noteikti IR jāpārregulē (vai vismaz jāpārbauda...).

Jo ir pa 90% skaidrs, ka jebkurš lohs, kurš vairs neko neredz ar parasto spuldzi,būs to savu izdegušo lukturi sagrozījis pēc iespējas augstāk un tālāk.Ieliekot tur +90%, viņš pats redzēs pa 9% "labāk", bet citiem acīs tas spīdēs par vismaz 69% vairāk.

Lēcu lukturī ar sakusušu, apsūbējušu,sarūsējušu reflektoru (kura stāvoklis NAV redzams no ārpuses) var iebāzt kaut vai savu parsonīgo ppi, bet redzamības tur nebūs.Toties (!) citiem acīs tas spīdēs vienādi un gandrīz vai neatkarīgi no sava tā iekšējā suudstāvokļa.

650 07.10.2019 23:19

Kāds diez ir redzējis paša pirktu GY vai Michelin riepu ar plaisu? Sailunu tak te reklamēja vispārzināmi Lv izcelsmes personāži- brīnumi, ka neviens no viņiem vairs nekomentēja šīs un citas atsauksmes.Viena tenkulapa kliedza, ka TuV-s iedots, cita pec nedēļas ka jau atņemts.Drusku piespiestam jābūt, lai to kāds liktu uz normāla auto vai brauktu kkur ārpusē- kur pa ceļam mīnusi un pļura, bet galā pat janvārī +18 un atpakaļceļā otrādi.

650 07.10.2019 23:10

Nee, plet, tas ir huindai grupas uzņēmums;))

650 06.10.2019 20:09

Ok.Es vnk ironizēju,jo skaidrs ka divi lohi satikās.

Salikās,pareizāk. Šoreiz Abiem misējās.

Ja par Vernonu, tad viņš savā dailŗadē ir pieminējis to, ka esot tur kkādi hzv limiti vai kaut kas tāds.Tipa, uz pārāk lieliem Lohiem kaut kas tur it kā neattiecas.Tātad viss sakrīt- viens lohs negarantēja, uz otru neattiecas.

Vēl kas intersant, ka es nekad nekur neviennereiznē neesmu manījis, ka kāds no a.god. x-ciklistiem to savu brandžu būt piesaucis "neplēst" vai nepsist vai ko tml.Vienīgais ko dzirdu, ka "citiem" braucējiem tiek kaut kas tur rekomendēts 2x pastīties un 6x paņemt mutē ledu un labāk ka kko tur pagaidīt.Labi ka vel ratā neņēma to iecirkni.

650 06.10.2019 14:56

Kāds tur ir noteiktais ātrums?Tur teju viss ceļš lidz pat medemciemam ir 30. Ja pa to suuda pāreju kāds būtu gājis,ta gan tas pmpis būt apstājies,vane?

Ps, izdzīvo stiprākais,.Kā lasām blakus rakstos,tad šī tendence turpinās.Kino kamēr rāda lohfilmu jelgava69,tepat dobelē gādīgs klasesbiedrs meitenei izsit 3zobus un rīgā čaļi aizdedzina citu skolnieku.Lai Dek.

Bet viens cits vadītājs mežciemā prasmīgi notver Bandītus triju promiļu sastāvā- par to mums ne vārda,tas nav jāpopularizē.

650 05.10.2019 21:33

Vecīt,tie laiki mums strauji atgriežas, nupat ir jāsāk uztrenēties un iemaņas atsvaidzināt.Nupat jau gaišā puzdienlaikā sit un varo, abet milcija ne mušu nespēj izpsist.Milicijas skolā tagad apmāca kā pareizi mest logā pudeli,braukt (lohiem) sānos un pilnīgā po-ujā apgriezties pār dubultlīniju.

Brīnum ka šoreiz to audi nevaJāja pa visu rajonu, kā ierasts ,gar pirmsskolas un vidējās izglītības iegūšanas iestādēm- tā lai jaunā ekrāndrochītāju paaudze jau laicīgi gatavojas,kā ir pareizi pieliekties un uz ko tiem vispābā tiekties ;P

650 05.10.2019 15:54

Tur jau ir vēl viens ievērības cienīgs materiāls- par Vidējā pirksta rādīšanu Jelgavā.Tipa šausmas/kašmārs pie veikala oāze."Jelgava-94019".

Viens no audi esot kāpis ārā un grbējis piekaut/izvārot oponentu iekš kia kopā ar visu to viņa sievu daigu.Tie esot panikā bēguši pa visu pislētu,hvz kā tur beidzies. Par šādu izgājienu to (audistu) gan vajadzēt izpsist pēc pilnas programmas.

650 05.10.2019 15:20

Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.

Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.

Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.

Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p

650 05.10.2019 13:58

Man īpaši beidzamajā laikā nav dižas ticības žurnālu testiem.Jāklausās ir noteikti arī reālos lietotājus.Kuru nav- ja modelis ir nupat kā jauns vai relatīvi rets. Pareizāk, saredzu žurnālistu demagoģiju un tādu kā apslēpti apzinātu testa dalībnieku izvēli,savstarpēji ar nodomu neiekļaujot vienā testā visus sezonas galvenos konkurentus.

Lūk viens tāds tipa pradažnaja škura tests.Jau laikam gadus sešdezmit principā reti bijis kāds tāds avtorevju tests, kuru nevinnētu kontinentāls. Žurnāls ir cienījams, bet ar savām īpatnībām.Kā piem (nu kaaa ??) var būt kāds "labāko" saiets, kurā nepiedalās gudjārs? Pašu AR bez samaksas drošvien redzēt nevarēs, bet te reku pārstāstījums,ideja skaidra: shina.guide/press/20978/

Šonedēļ kāreiz dzirdēju no vieniem vietējiem kontinentāla pārstāvjiem (nelohiem), ka šis sezonas reāls furors būšot tas jaunais aiskontakt3.Acīgākie uzreiz pamanīs protektora zīmējuma pārsteidzošo līdzību ar nupat neseno zebesthītu michelina izpildījumā...Tam ic3 izmēros 15/16 ir kantainie nezkuroreiz/atkal uzlabotie metāla šipi,beet,sākot ar 17zoll diametru ir jauna tipa gumijotas radzes (ievulkanizētas!) 16 rindās, novietotas speciālā leņķī katrai riepas daļai un uz asfalta esot "gandrīz" klusums.Ja kādam patīk radzes un ja ir zeķē kādi lieki rubļi, protams,šis ir reāls dīls.Bet- ja palasīt "testu" caur puķēm, tad skaidrs, ka arī šīm tomēr kādi trūkumi būs.Ja katrus pāris gadus tur kko tā uzlabot par tiem 7%, tad teorētiski jau sen visam bij jābūt divreiz un piecreiz labākam.Lūk ko saka autoritatīvais tas norvēģu ViBilagāre: shina.guide/press/20932/

650 05.10.2019 13:19

Tā vasaras reipa ir Ultrac Vorti.Vienīgais viņas trūkums ir pa pārsimt ml augstāks degvielas patērīņš.Pārējais ir tiešām ideāli, ārējo izskatu ieskaitot.Pat pa pirmā slapjā sniega šļūdoni brauc ok,protams ja pamats nav paspējis apsalt.

650 04.10.2019 15:01

Drīzāk ka tas "skaļums" pie kaut kādas robežas sāk kļūt uzkrītoši dzirdams dajebkur, pilsētu un lēnu ātrumu ieskaitot.Resp, ja suuds,ta viņš i āfrikā tāds.Ar tiem tur ,68-69dB sākotnēji ir reāls iespaids, ka vate ausīs, bet tāds 73-74 manuprāt nav nekam derīgs.

Par Bridgestone es nezinu, tā ir vina no divām markām, kuras neizprotu un cenšos neiesaistīties.Otra ir Con....,kura vienmēr ir citiem p-riekšgalā, vienmēr iznāk īstajā laikā un vietā, vienmēr visu vinnē un vienmēr maksā galvastiesu dārgāk un reālam lietotājam tur vienmēr uzrodas kādi papildjautājumi-vienmēr un katrreiz tā notiek.Hvz.Viens no retajiem, kas savus klientus neapdriš ilgtermiņā, (manuprāt) tas ir GY. Pat reku tas Michelins savureiz var noblatot,neskatoties uz savu kosmosa cenu.

Titullapas rakstā reku GY pārstāvis (laikam pirmais un pirmoreiz visā vēsturē) oficiāli atzina, ka ziemas riepas esot par kārtu klusākas nekā vasaras.Līdz šim taču Lohi par to lauza šķēpus un pat pārstāvji un apskatnieki muldēja fufeli;P

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti