Kārtot: Augošā secībā
1 2
iciks 17.10.2019 12:58

Ak dievs, Msh, tu nudien man uzlaboji garīgo. Tas raksts ir pērle!

"tarp citu, zāles pļāvējiem nav tādu izmešu regulu, kā ir autotransportam un vēl nereti, tos uzpildot, aizlīst garām degviela tādējādi piesārņojot zemi. Vienā pētījumā tika secināts, ka, darbinot ar benzīnu darbināmu zāles pļāvēju, stundas laikā tiek izlaisti tik pat daudz izmešu, kā nobraucot 160 km ar automašīnu. EPA pieļauj, ka katru gadu aptuveni 65’000’000 litri degvielas aizlīst garām, uzpildot pļaujmašīnas." - fantastisks patēriņš un vēl fantastiskāks pieņēmums par izlieto degvielu. Tiesa, tas "viens pētītājs" nav ņēmis vērā dažus citus faktus:

1) aptuveni 130'000'000 l degvielas tiek noliets zemē DUSos, kad degvielu pilda kannās, lai vestu uz laukiem;

2) aptuveni 1'130'000'000 l degvielas tiek izlaistīts zemē uzpildot degvielas vedējus.

3) u.t.t.

iciks 06.10.2019 21:08

Zini, nekādu bonusu neredzu braucot ar kaut kādu neglītu fiatu. Tad nudien labāk braukt ar to renaultu.

iciks 04.10.2019 21:39

Starp citu, pirms kāda gada mūsu gādīgā VARAM pētīja trokšņa jautājumu un konstatēja, ka vajagot kaut ko darīt lietas labā. Viens no ierosinājumiem bija atļaut te tirgot vien t.s. klusās riepas - respektīvi tās, kam trokšņa līmenis zem 70 dB vai tamlīdzīgi. Nezinu gan, vai tas viss ir apstājies vai tiek turpināts, bet baigi izbrīnīts nebūtu, ja pieņemtu arī ko tādu.

Cilvēks, kas to man stāstīja, bija papētījis riepu tirgu un secinājis, ka vidusmērā tās riepas ir par dažiem Eur dārgākas kā analogas, bet skaļākas. It kā varbūt nav baisa lieta (lai gan - kā kuram), taču no otras puses - man jau pārāk nepatīk šādas spiestas lietas. Te nav runa par protektora mm, kam tiek piedēvētas drošības lietas, bet gan par kaut ko gauži netveramu.

Pie tam uzskatu, ka ĻOTI liela daļa ļaužu, kam tas ceļu troksnis sagādā problēmas, paši vien vainīgi. Nu nevari piebūvēt māju ceļa malā un sagaidīt, ka tev būs brīnišķīga piekļuva, ko izmantosi tu viens pats.

Lai liek 3kāršos logus un pērk ausu aizbāžņus.

iciks 04.10.2019 9:11

Mans subjektīvais viedoklis - riepu skaļums ir būtiskāks garos ārpilsētas braucienos. Tad brauc mierīgi un dzirdi arī savas riepas.

Pilsētā braukšanas režīms nevienmērīgs, fona troksnis, visādas bedres, bruģis, sliedes, apkārt citi auto, vēl viss kas. Cik ļoti jutīsi to riepu skaļumu?

iciks 02.10.2019 20:31

Tev nešķiet, ka būtu noderīgi iemest kaut vai diska izmēru?

Ja tādam 15'' izmēram par 70-80 ir liela iespēja ko pirkt, tad 17'' jau būs kā būs. Par ko lielāku pat nerunāju.

iciks 01.10.2019 22:12

Auto apkopšana pie dīlera skaitās katra kulturāla un turīga cilvēka pazīme?

iciks 30.09.2019 14:11

Un ko Tu ar to nodokli iegūsi? Mazāku maksājumu? Nu tak ne.

Manuprāt, lielākā daļa lielo nobraukumu ir tieši komerctransportam. Ja viņiem nāksies maksāt vairāk, samaksās par to preces/pakalpojuma pircējs - Tu.

iciks 30.09.2019 9:22

Vai nu mudaku trūkst. Šodien skats pie gājēju pārejas - iet gājējs pāri, auto prātīgi apstājas, bet viens velorasts tai nikni garām. Saprotams, tieši gar pašu gājēju.

iciks 24.09.2019 15:49

Jauniešiem 16 gados ir lielas ambīcijas un visi pēc 20 liekas senili kraķi, kas sen jau prātu izkūkojuši. Glābsim pasauli, glābsim vaļus, brauksim ar velo un būs labi!

Sasniedz savus 30, piedzimst bērni, sakāpj auto un ēd steiku

iciks 24.09.2019 15:46

Radinieki savulaik man uzdāvināja kādu mahimā it kā pirktu (noteikti ne baisi dārgu). +/- spaiņa izmērā. Darbojas no piepīpētāja ligzdas.

Aukstumu uztur normāli. Ja jāved saldēti produkti 3h, var mazliet atkust, bet parasti iemetu klāt kādu aukstuma elementu (saldētu pudeli parasti) un ir OK.

Ja Tev tas tāds neregulārs pasākums, nez vai ir vērts tērēties. Drīzāk padomā par tādu lietu, ko liksi iekšā. Kādam izmēram jābūt. Pirmajā brīdī liekas, ka problēmu nekādu, bet kad sāc likt mantas, tad ir Lego - to tā, to šādi, ak, te centimetra trūkst, hm, liksim otrādi.

iciks 19.09.2019 12:35

Nesaki vis. Viens uzraksta, otrs un kas zina, varbūt BMW sāk skatīties - kas, ellē, tur notiek, ka visi tādi neapmierināti?

Bet nu tā Tava darīšana, skaties pats.

iciks 19.09.2019 9:07

Starp citu, varbūt ir vērts uzrakstīt pašam lielajam BMW kantorim kādu meilu, kurā lietu izklāstīt un pajautāt - jūsuprāt, tas ir OK? Visticamāk jau diži nekas nemainīsies, bet nu ja nu? Ir dzirdēts, ka cilvēks tā izdara un pilnīgi negaidīti pēc 3 dienām no dīlerservisa zvans, kurā kāds menedžeris satraukti cenšas noskaidrot, kas tad klientam īsti nav sanācis un kāpēc.

iciks 17.09.2019 8:55

Es vienalga no domām neatkāpšos. Kā tas nākas, ka daži tur paliek, bet n-tajiem desmitiem/simtiem/tūkstošiem izdodas aizbraukt?

Bedres, saprotams, nav foršas, bet ja šādas šaizes gadās bieži - būtu jāpadomā, kā tad tas nākas.

iciks 16.09.2019 13:50

taaneko rakstīja: Pavasarī pār bedrēm var braukt paceltu galvu, ja parastās riepas, pāris reizs ir gadijies pārsist. Un kaut ko dzīvē nokavēt, tad šīs ir labs risinājums.

Nu nezinu, ja ir gadījies vairākas riepas pārsist, tad vaina ir vai nu braucējā vai riepās (milzu diski, plāna riepiņa). Kaut kā ne pašam, ne draugiem/paziņām nav diži izdevies ko tādu paveikt. Sadurt - tas jā, skrūvīti jau nepamanīsi, bet bedrē pārsist - ne.

iciks 10.09.2019 10:00

Domāju, ka nevar gan. Idejiski jau uguns asfaltu nelāgi ietekmē, bet nevajadzētu salīdzināt degušu auto ar kaut kādu zāles vīkšķi. Pie tam parasti tāda kūla līdz asfaltam netiek. Gan zāle tiek pļauta, gan ir arī nomales. Sliktāk uzturēti parasti tiek grants ceļi, bet tur atkal nav kam degt.

Varbūt kaut kāds pamests privātais asfalta ceļš, kas zālē konkrēti ieaudzis, varētu tikt pie uguns, bet apšaubu, ka zāle nodegot to asfaltu tik ļoti ietekmēs.

Plastmasas caurtekas - tas gan, par tādiem gadījumiem ir dzirdēts.

iciks 06.09.2019 12:19

Jokdaris.

Bija savulaik nopietna aptauja, kurā večiem jautāja par hipotētisku iespēju nahrenizēt bārdu uz mūžigiem laikiem. Teiksim, ar kaut kādu super duper epilāciju. Dīvainā kārtā tie veči, kas ikdienā ņaud par sliktu ādu, dārgiem skuvekļiem u.t.t. ar pārliecinošu pārākumu nobalsoja, ka tādu lietu viņiem nah nevajag.

iciks 04.09.2019 23:50

1) lai čaļi satraucas. Par pasaules glābēju nekad neesmu sevi sludinājis un nedarīšu to arī tagad;

2) tas pats Jonix jau arīdzan manu EGRu iznahrenizēja (programmējot. Pats dzelzis vietā). Precīzi jau nejautāju, ko un kā, bet novērojumi rāda, ka:

a) kopš tā laika ar EGR saistītu problēmu nav bijis;

b) auksts silst lēnāk, kas nu ir, tas ir. TIESA, nevarētu apgalvot, ka arī ar EGR tas dīzelis ziemā uzrādītu baigo silšanas efektivitāti. Tā ka varbūt silst lēnāk, toties nav problēmu ar to draņķi.

iciks 04.09.2019 16:09

Tu gari un plaši runāji par to un šo, bet tā arī neatbildēji - KUR IR MOTIVĀCIJA mainīt mezglu, bez kura var gluži labi iztikt? Manam auto ir lietus sensors un ja šis noklātos (tā, ka netraucētu, vienkārši būtu beigts), man pat prātā nenāktu kaut vienu centu investēt tā remontā. Man šo nevajag, bet nu pērkot līdzī nāca...

Kāpēc tas pasākums tik dārgs? Tāpēc, ka šitam auto tas EGRs ir noteikti no tiem, kas iebāzts motortelpas visnepieejamākajā vietā un lai tiktu klāt un šo nomainītu, gana daudz laika paiet. Prastākā servisā noteikti būs lētāk kā pie dīlera, bet savs laiks tur tāpat paies un kaut ko arī tur būs jāsamaksā.

Izprogrammēšana maksās lētāk nekā pieminētā EGR cena vien. Pie kam tas ir paliekoši, kamēr tas EGRs var neprognozējami noklāties vai sākt traucēt. Ja autiņam vēl uzliek to vareno dīzeļgeitas updeitu, tad tas pat ir prognozējami.

iciks 04.09.2019 10:27

Kā nu to ņem. Šis izskatās stipri savādāk kā citi, varbūt tur tas veiksmes stāsts. Man nepatīk, bet tautai, redz, tīk.

Tas jaunais bildēs tāds man pieņemamāks un citiem auto līdzīgāks, vien grūti teikt, kā to uzņems tie potenciālie auto-dīvainīša pircēji.

iciks 04.09.2019 8:19

Un kur ir motivācija to naudu tērēt par kaut kādu šaubīgu mezglu? Kurš, gluži iespējams, tāpat strādā gauži apšaubāmi, jo softiski paša VAGa "uzlabots".

Tava pozīcija ir skaidra - ja tas Rokfellers nopircis tādu auto, lai tik grūž to naudu, lai tik grūž. Pat ja cilvēks saņem 100x lielāku algu par Tevi, tas nenozīmē, ka viņam ir vajadzība to naudu nosviest zemē.

iciks 03.09.2019 16:27

Viņam vismaz IR auto.

Par Tevi man ir zināmas šaubas.

iciks 03.09.2019 16:27

Spriežot pēc neta info, laikam EGR vaina gan.

Ko darīt? Vecākam auto to EGRu varētu izņemt, iztīrīt un kādu laiku dzīvot, bet jaunākiem šis, ja atmiņa neviļ, pagrūti izņemams.

Ja speciālists apstiprinās, ka pie vainas EGR, es šo atprogrammētu. Forumā Tevi par to viens otrs apdirsīs, bet es nejustu ne mazākos sirdsapziņas pārmetumus, jo ne mana vaina, ka tas tizlais EGR sprāgst nost. Pilns nets ar sūdzībām no cilvēkiem, kas auto ekspluatējuši dažādos apstākļos un mezgls kā pieviļ, tā pieviļ.

remap.lv

kaross-chip.lv/

u.c. līdzīgi kantori varētu Tev izlīdzēt. Pats esmu šo lietu paveicis Remapā - man tas kantoris likās OK. Sazvani vienu otru, noskaidro izcenojumus, laikus un domā.

Citi vēl lieto kaut kādus tīrīšanas līdzekļus un vienam otram it kā palīdzot. Par to man diža viedokļa nav.

iciks 03.09.2019 11:31

Nu paklau, svaigam autiņam ar 60k nobraukumu skate bez aizrādījumiem, manuprāt, nav nekas īpašs - tā tam būtu jābūt.

iciks 22.08.2019 13:22

Tak paskaties tos elektrolidaparātus - šie par smiekla naudu varēšot lidot. Laikam tas elektrības koks tomēr kaut kur atklāts.

iciks 22.08.2019 12:46

www.tvnet.lv/6758576/no-elektriskajam-lidmasinam-lidz-orbitalajam-gredzenam-ka-mes-parvietosimies-2050-gada

Varam palasīt. Brīnišķīgi dramatisks izklāsts - lidmašīnas sliktas. Pasažierus, kas daudz ceļo, vajag sodīt. Lidmašīnu vietā piedāvā...cepelīnus. Kruti. Mēnesis uz Austrāliju, mēnesis atpakaļ.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti