Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 19.09.2020 10:55

Sīkšana ir atkarīga no lietotā trauka.

Mazāk noturīgas pret sprieguma svārstībām

Apakšā jābūt brīvai vietai priekš ventilācijas-atvilktne vai cepeškrāsns būs ok.

Noteikti jāizvairās no pavisam lētā gala jo var nebūt jaudas modulācijas-strādā tikai on/off režīmā, līdzīgi kā elektriskā.

Visi trauki nestrādā uz indukcijas-pārbaudīt var ar magnētu.

Savādāk abām rokām par indukciju.

feciic 19.09.2020 10:48

Kas par auto/maģi?

Opcija 1-sameklēt saderīgu aux adapteri ar USB/bt funcionalitāti

Opcija 2-nomainīt maģi, no pa lēto € 13,05 30% Off | Car Multimedia Player Bluetooth Autoradio MP3 Music Player Car Stereo Radio FM Aux Input Receiver USB 12V In-dash 1 din

a.aliexpress.com/_mq5yNSL

Ar FM raidītāju ausis drīzāk sāks asiņot.

feciic 18.09.2020 21:42

Lai kādi nebūtu pseidodžipu plusi tomēr ir viena lieta ar kuru personīgi nespēju sadzīvot-mašīnas gorīšanās iebraucot lielākā bedrē un virsbūves zvalstīšanās ne tikai līkumos bet arī paātrinoties un bremzējot. Ja kādam LC vai tam pašam xc90 to varētu piedot tad mazākiem auto kā piem x3 šādām vainām nebūtu jābūt. Šis arī ir vienīgais iemesls kādēļ nemaz neizskatu džipu un pseidodžipu kā iespējamu nākotnes auto.

Ā, tie, kuriem nepiemīt šāda “vaina”, kratās vairāk par parastu auto jo nu fiziku nepiemānīsi.

feciic 16.09.2020 18:02

Lietotam auto neko nevar garantēt-pastāv tikai lielāka vai mazāka varbūtība tam notikt-lietotāja spēkos ir šo varbūtību samazināt lejot degvielu normālos tankos un laicīgi mainot degvielas filtru.

Vai arī pielīmēt ikonas uz paneļa

feciic 15.09.2020 15:57

Meklē dzīvu, pēdējo gadu sesto golfu ar divlitru CR dīzeli.

Tas brīvi aizbrauks līdz 300k easy, arī samontēts sestais ir krietni labāk, ja septītajam salons sāka čabēt pie~70-80k, tad sestajam arī pēc maģiskajiem 200k viss bija kluss. Arī salons/bāgūzis sestajam ir krietni plašāks

Lietošanā ir bijuši/ir abi, sestie pat divi, septītā priekšrocība būs platā gala navaroti un modernāka multimēdija, braukšanā sportiskāks un stingrāks. Motori par kapeiku ekonomiskāki un ņiprāki-tas par 1,6d.

Šobrīd tiek lietots 1,6 ar dsg, uz tāfeles 126k, līdz 200 vāāāārbūt arī aizbrauks, diži vairāk gan ne.

feciic 13.09.2020 12:15

Šī noteikti nav rūsas skartākā vieta tam autiņam.

feciic 13.09.2020 12:10

Ja Tu par viņiem interesējies dēļ “daudz ekstru par kapeikām” un naudas ir tikai nopirkšanas tad Tev viņu nevajag.

Ja esi gatavs likt makā esošu naudu, paredzot summu vēl vismaz viena auto vērtībā, lai saturētu to braucamā stāvoklī tad ņem ciet, būs vismaz interesanta pieredze.

feciic 11.09.2020 10:14

Pirms mēneša laukā dežurēja students CSDD vestē. Nezinu gan kāds viņam bija norādījumi.

Neviens jau neliedz cilvēkiem pašiem izvēlēties kur stāvēt, tas dzelzs gabals jau nav suns ka paveroties vārtiem uzreiz jāskrien pretī, arī norūpēts skatiens caur vārtu lodziņu diezvai līdzēs izbēgt no kāda divnieka.

feciic 03.09.2020 5:32

tām kastēm ar tavām līganajām mašīnām kopīgas ir trīs pazīmes-augsts riepu profils, garš piekares gājiens un mīksta amortizācija.

Labi piemēri tam, ka standarta autiņam jābūt muļķudrošam izbraucot pa rūpnīcas vārtiem ir A klases mersis un Audi TT

feciic 02.09.2020 22:43

Reku pāris mīksti ripojošie un zvalstīgie

youtu.be/yAPa3flxuG8

Tie idealizētie bāņi reizēm tāpat mēdz būt brangi nelīdzeni ar līkumiem kalnu galos un visādiem citiem interesantumiem pie jebkuras strauja manevra tas zvalstīgais atpakaļ sitīs ja ne ātrāk tad krietni jaudīgāk gan.

feciic 02.09.2020 12:48

Ļumīga piekare neiet kopā ar lielu ātrumu-caurmēra jaunai klaberkastei tomēr būtu jāvar tie 130-140kmh ar vidusmēra šoferi pie stūres uz bāņa turēt bez lieka saspringuma.

feciic 20.08.2020 9:24

Gan jau salīdzināji listes cenu šeit ar plača cenu tur.

Varētu domāt ka tās listes cenas šeit ir akmenī kaltas un noliktavas auto nebūtu par to pašu tūkstoti lētāki.

Plus ja pirkumu kārto caur firmu nāks klāt 2% PVN starpība.

feciic 18.08.2020 23:37

Plus pa gadiem mainās arī tilpumi un cilindru skaits.

Paziņa samainīja desmitā gada D4 pret feislifta D4 ar domu ka jaunāks un mazāk nobraukts motors ar vienu cilindru mazāk būs ekonomiskāks, pretī dabūja vairāk visādu sīku ķibeļu un lielāku(!) degvielas patēriņu.

feciic 17.08.2020 12:26

Pastāsti ar kādu auto brauc!

feciic 16.08.2020 14:41

Nebrīnies, B7 pie 150k izdilušas durvju eņģes esot standarta bēda.

feciic 15.08.2020 23:35

Tāpat ir ticams pēc operatīvā līzinga kantoriem, nu vismaz civilizētās Eiropas. Pašam bija kad 3k pirms līzinga brigāde mašīnai lielā apkope bija izveikta un bremžu diski jauni salikti.

Lielajos parkos neviens neucinās-ja jāmaina tad maina.

Ieskatam www.autohus.de ar retiem izņēmumiem pēc operlīzes mašīnas, cenas, protams, lielākas kā ss’ā.

feciic 15.08.2020 11:42

Tīri salīdzināšanai gan jau piecus gadus vecākiem cipars diži neatšķirtos. Vēl viena lieta ka jaunākiem nobraukuma regulēšana kļūst arvien sarežģītāka.

Tas ka kāds atrod 10+ gadus vecu mašīnu ar noskrējienu zem 200k jau ir vairāk izņēmums nekā norma un vidējo noskrējienu diži nemaina.. Protams, benzīnleksusam mazs noskrējiens ir daudz iespējamāks kā dīzeļuniversālam.

feciic 12.08.2020 14:43

Tas ir no wāgenu grupas un jauda/masa nesanāk. Ja nu vienīgi 4,2tdi

feciic 12.08.2020 10:26

535 vai 740?

feciic 10.08.2020 23:56

Tavs arguments izpildās tikai pie tizlas pārnesuma izvēles šosejas ātrumos. Reālā dzīvē 2,4 benzīns knapi velk kasti, kuru 1,6 dīzelis velk bez problēmām, turklāt tērē par trešdaļu mazāk degvielas. Lai nesāktos atrunas par vecu/jaunu benzīns bija mitsu, dīzelis PSA, abi gadu veci uz to brīdi.

feciic 10.08.2020 12:02

Man līdzīgi, ar manuāli netraucē vispār, automāts prasīja drusku piešauties un tam slēdzu ārā tikai nemierīgos sastrēgumos.

feciic 10.08.2020 11:52

msh rakstīja: Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

Kārtējā pieņēmuma forma, dacītē stāv reno 1,5 litru dīzelis, vnt turbīna tur ir jau no aizlaikiem.

Ko Tu mēģini pierādīt? To ka 1,2 benzīns velk sūdīgāk par 1,6 dīzeli tikai tāpēc ka dīzelim ir turbīna?

feciic 08.08.2020 12:16

Neaizmirsti ka dīzelim max grieze būs jau no 1,5-1,6 k rpm arī ņemot vērā kārbas pārnesumus grieze uz riteņiem būs lielāka kà škodas nemotoru zāģējot.

Lai turpinātu šo diskusiju vajag pārnesumu attiecības un griezes momenta līknes. Cipari parasti ir stiprāku par pārliecību.

feciic 07.08.2020 22:47

Lielajiem kantoriem-ABT, Alpina, lorinser tas varētu būt pa spēkam, bez pilnas funkcionālā modeļa izpētes, un to ir radījusi koderu armija, kautko nesalaist dēlī ir praktiski neiespējami. Un to nevar izdarīt viens cilvēks.

feciic 07.08.2020 22:41

Ko nozīmē uz papīra? Kia 4 un skodai 5 àtrums būs ar stingri līdzîgu attiecību. Attiecīgi ņūtoni uz riteņiem tāpat būs par labu kia braucot vienādā ātrumā ar vienādiem apgriezieniem. Un tas neņemot vērā griezes momenta līknes.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti