Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 17.10.2019 20:42

Konkrētajam auto tāds točna nav.

feciic 17.10.2019 12:25

Dīzelim detonācijass sensors?

feciic 17.10.2019 10:35

ECU noteikti ir saglabājusies kļūda-kāda tā ir?

Pilnīgi noteikti neatgriezies servisā kur mainīja motoru!

feciic 15.10.2019 16:07

1.Eļļas maiņu skaita spidometrs-precīzi katrus 20k kilometrus tiek iededzināts šis paziņojums-vai tas tika nodzēsts pēc internetā atrodamas instrukcijas? Eļļas kvalitātes sensora tur nav

2. Drosele nav saistīta turbīnu-tā palīdz slāpēt motoru un pieveras atveroties EGR, kāda kļuda tiek radīta? Turbīnas un droseles vadības solenīdi atrodas blakus varbūt trubas sajauktas.

3. Jāsāk ar sprauslām, šim motoram viņas ir pjezo un reti kuram pēc 200k viņas strādā tā kā būtu jāstrādā.

feciic 14.10.2019 17:38

Tā tāda personīgā pieredze vai pieturā saklausījies?

Tas ka tur ir aizvēsturisks motors ar primitīvu variatoru varbūt arī teorētiski palielina šī auto uzticamību bet komplektā ar automātu tur būs mūžīgs eeeeeee paātrinoties un degvielas tirgotāji arī berzēs rokas

feciic 14.10.2019 8:48

Škoda ar to litru skrien gandrīz tāpat kā ASX ar diviem, ja pieliek automātu tad Mitsu ar savu CVT kļūst nožēlojams.

feciic 11.10.2019 16:02

Izrauj gaisa filtru, pielej drusku benzīnu, kam sūknis regulējas var to pagrozīt lai nav kvēpu un attiecīgi arī jaudas-bet tas jau tikai apskatei.

Praksē tas vecais opelītis ar savu dūmu mākoni Tavai veselībai būs daudz nekaitīgāks kā itkā nedūmojoš e60 bez DPF tieši dēļ Nox.

feciic 11.10.2019 12:25

650 rakstīja: Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.

Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.

Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.

Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p

Šis būtu piegājiens no nepareizās puses-nav starpības kas tur stāv tajā bundulī-ja var dabūt k vērtību zem normas katvai vecas trauku lupatas.

Nokvēpis izpūtēja gals būs pirmā pazīme, bet pārāk subjektīva lai varētu izmantot auto sijāšanai.

K vērtība arī nebūs līdz galam korekta jo kārtībā esoš auto bez DPF var uzrādīt mazāku K vērtību kā nojātenis ar izdegušu vietā esošu DPF.

Lielākā problēma likvidējot DPF ir tieši Nox un nolietotam kvepu filtram K vērtība var būt zema bet Nox kosmosā, diemžēl CSDD nav iekārtu Nox mērīšanai-tikko tāda būs tā visi kaktu ķirurgu graizītie auto TA nedabūs.

feciic 09.10.2019 13:51

Nav tādas diagnostikas iekārtas, kura kautko parāda!

Ar diagnostikas iekārtu strādā cilvēks, kurš vadoties pēc kļūdu paziņojumiem un reālā laika datiem nosaka bojāto mezglu.

Šajā gadījumā visu griežot gan jau ka pie viena ir izdzēsti kļūdu reģistri-faktiski dzinējs ir avārijas režīmā, tikai nespēj par to paziņot.

feciic 09.10.2019 11:57

Uz diagnostiku liekas ka neesi bijis.

Te nav gaišreģu lai salabotu auto caur internetu.

feciic 08.10.2019 22:34

youtu.be/bw20KN0jBrk

Kas vēl ir vajadzīgs? Tas kurš mainīs šāles arī šo lai nodara

feciic 08.10.2019 12:12

Liekas ka stāsts bija par balansiera likvidēšanu-atstājot tikai eļļas sūkni no motora kam balansieris nekad nav bijis-sīkāk pastāstīs interneta āres.

feciic 07.10.2019 17:02

Nejauc xenon look ar ķīniešu hrenoniem! Xenon look tiek panākts ar zilgano krāsu-parastā lukturī izskatīsies pēc gatera un lukturos ar lēcu, modeļiem kam ksenons nekad nav bijis, tieši tāpat.

Lai kā arī negribētos to zilgano skatu bet uz slapja ceļa ksenons performē sliktāk par parastu, baltu halogēnu ar lēcu.

feciic 04.10.2019 13:15

Arī pie uz papīra nomainītas kārbas eļļas garantija saglabājas.

Tāpat dīlerim ir interesanti "šaut ar lielgabalu" jo visu aizdomīgo nomainīja un klients var mierīgi braukt līdz nākošajai apkopei un stāstīt apkārt cik laba mašīna jo nav reizi trīs mēnešos jābrauc mainīt klabēt sākušās atsaites.

feciic 04.10.2019 13:07

Tā robeža starp riepām diezgan slidena-piemēram Nokian WR D4 un WR A4 abas itkā skaitās centrāleiropas riepas bet starpība ir diezgan pamatīga-ja D4 ir galīgi ok atskaitot ātro dilšanu ta A4 sniegā ir garām un uz ledus pat bīstama.

feciic 03.10.2019 13:11

Ziemas vidū sanāca neplānots brauciens uz Eiropu, tā kā vienīgais derīgais auto bija aprīkots ar naglenēm tad nācās iepirkt šādas, ne jaunas bet gana labas.

Neko sliktu nevaru pateikt, riepa kā riepa, uz ledus protams jābrauc prātīgak, īstenībā šīs itkā centrāleiropas riepas mēdz pārsteigt tieši labā nozīmē ar uzvedību sniegā un uz piebraukta sniega un arī ledus, jo uz aci tur nav nekā kas varētu "strādāt" bet braukt var relatīvi droši.

feciic 03.10.2019 12:58

Kā pieteici apkopi? Vai piesakot apkopi teici ka ir visādas papildus problēmas? Ja to visu sāc klārēt uz vietas skaidrs ka Tev uzklausīs nelapini jo meham laiks ir ieplānots tik cik standarta apkopei paredzēts un pēkšņi krāmēties ar kautkādām papildus lietām viņiem fiziski nav laika, jo rindā jau gaida nākošais.

Ja ir problēmas, kuras gribi lai tiktu risinātas garantijas ietvaros, laicīgi piesaki, izstāsti visas lietas un pēc tam var sākt tirgoties kapēc viena vai otra lieta nav novērsta.

feciic 01.10.2019 21:04

Atkarīgs no detaļas un ražotāja-piemēram Fordam oriģinālā stabilizatora atsaite bija par kārtu pamatīgāka kā Lemforder.

Viena oriģinālražotāja detaļaI starp auto brendiem cena var atšķirties pat 6 reizes un nav nekāds noslēpums ja atsevišķi sensori vai termostati garantēti strādā tikai oem kastītē, bieži vien arī cenas starpība ir nebūtiska pret iespējamo čakaru.

Ir gadījies salīdzināt viena ražotāja oem un aftermarket gaisa filtrus-starpība bija redzama baigi neiedziļinoties, ne tā ka viens sū un otrs mega bet tāpat manāma.

Tā ka viss nav tik vienkārši.

feciic 29.09.2019 12:46

Vai tad viņš ir iekļauts kopējā vērtējumā?

Golf feislifts bija piemests publicitātei bez dalības pašā konkursā.

feciic 29.09.2019 10:34

No kurienes tāda cenu starpība?

feciic 27.09.2019 11:49

Eļļa kļust melna jo viena no tās funkcijām ir savākt drazu(sodrējus un diluma produktus), ir tikai normāli ja tā kļūst melna, es kļūtu tramīgs ja tā no motora tecētu ārā tādā pat krāsā kā ielieta.

Vienīgais veids kā noteikt vai lietotā eļļa konkrēti Tavam auto un braukšanas stilam ir pareiza būs veikt eļļas analīzi.

feciic 20.09.2019 10:38

Pēdējā laikā sanācis 2x saskarties ar Rolis čiekurkalnā..

1.Manis tirgota auto (mk6 Golf) diagnostika-diagnostikas atskaite bija krietni pilnīgāka kā manis paša pie Moller veiktā, iekļāva konkrētus visu dzinēja mezglu paramterus un nobīdes. Cena gan bija lielāka kā mollerī 60 pret 45 bet manuprāt adekvāta.

2. Paša auto remonts-Opelis apklusa un vienīgais no daudzmaz netālu esošajiem servisiem kurš bija gatavs uzņemties diagnostiku, godīgi pasakot ka tā tiks veikt pie pirmā brīvā brīža tuvāko dienu laikā-saņēmu zvanu jau nākošajā rītā ar problēmas cēloni un iespējamiem risinājumiem. Gribētos protams kapeiciņu lētāk bet viss maksā to ko maksā.

Lieku 8 no 10.

feciic 20.09.2019 10:28

Tad jautājums kas ir šis?

autotransflush.eu/product/filter-kit-automatische-versnellingsbak-gm-volvo-aw-af40-tf-80sc/

Ja plāno vēl kādu reizi mainīt to eļļu tad varbūt ir vērts noraut karteri un samainīt to filtru pie viena-savādāk filtrs aizaugs un un kārba pati sevi apēdīs.

feciic 18.09.2019 10:25

Parasti jau hidrobloks beidzas no abarazīva kas nodilis no frikcijas diskiem, nomainot tikai hidrobloku pastāv diezgna liela iespēja ka pavisam drīz izlīdīs cita problēma. ja ar to auto paredzēts vēl kādu laiku braukt tad es ņemtu pilnu restaurāciju, ja tirgot tad iespējams lietotu.

feciic 17.09.2019 13:19

Piesakos

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti