Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 18.02.2020 0:12

Smagi drāzt nevajag, bet vajag vismaz lai būtu no cepistu puses interese par šādiem indivīdiem, ar pārrunām un iespējamu brīdinājuma protokolu, pēc kura iespējams arī atrauties kādu mazu sodu.

Bet tavs piemērs par degvielas taupīšanu uz 80 ir diezgan komisks - kurai mašīnai starp 80 un 95 ir jūtama patēriņa starpība? Es nezinu par manu golfu - manas muteres golfam ekonomiskākais ātrums bija dudināt piektajā pa šoseju uz 65 - jā, esmu tā vienreiz prikola pēc 17 km pa šoseju nobraucis, ar 4,2l patēriņu parasto 6,5 vietā - nē, pimpis es nebiju; bija vakars un tukša šoseja, kur mani tajā gabalā apdzina viena vienīga mašīna.

msh 18.02.2020 0:09

Tu būtu priecājies ka uz ceļiem ir vairāk mašīnu kas smuki saņurkās avārijā. Kā tev šķiet - ja mēs uztaisītu frontālo, vienādos apstākļos, bet vienā es brauktu ar mk2, otrā ar, teiksim, mk5 - kurā situācijā tev avārija beigtos vieglāk, tajā, kurā pretī būtu vieglāka mašīna kura spēj smagi saņurcīties, vai tajā, kur pretī būtu jūtami smagāka mašīna ar cietu kabīni?

E46 tu diezgan par velti pieminēji - es neredzu sevišķu atšķirību starp E36 un E46 - galvenā atšķirība ir tāda ka agresivī lidotāji ar E46 ir lielāka iespējamība, jo E46 komplektējās ar trīslitrīgu ķīseli, kamēr E36 tikai ar mironīgu 2.4 TDSu, lasīt - vairāk jauniešu var atļauties braukt ar 200+ zs klases mašīnu.

msh 18.02.2020 0:03

Tik pie viena vajadzētu fūrēm pacelt ierobežotāju līdz tam līmenim kā autobusiem, savādāk tas pasāciens ir DDM.

msh 17.02.2020 23:59

Ja te būtu emocijas, liktu tavam postam "haha" Ventilējamie diski VAGmobīļiem ir veci kā pasaule, tie nav īpaši pieminami, jo pēdējos 30 gadus nāk jebkurai mašīnai ar puslīdz sakarīgu motoru... Tas kas ir mainījies kopš gadsimtu mijas, ja ne ātrāk - bremžu izmērs tiek rēķināts pēc kaut kādiem citiem kritērijiem - vai nu kaut kādām paaugstinātām bāņu bremzēšanas prasībām, vai vienkārši bremžu izmērs ir domāts ar domu ka braucējs māk tikai pedāļu gala stāvokļus. Rezultātā ir lielas bremzes un no tā izrietoši koka ratu ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu...

msh 17.02.2020 23:54

Tu kaut ko nesaprati līdz galam - galvenā doma bija tāda ka tačka parasti ir ārēja pazīme maciņa biezumam. Kā jau teicu, tava svētdienas gadījuma attaisnojumu pieņemu, jo vidēji reizi gadā pašam kas tāds atgadās - bet gan jau ka tev gadās arī bez šādiem attaisnojumiem - diez kurā gadījumā būtu lielāka iespējamība tam ka tu izvēlētos garāku gabalu braukt ar lielāku ātrumu - esošajā kombinācijā, vai tādā, kurā tu brauktu ar esošo TraktorTurizmo, bet kabatā esošajā makā esošā bankas karte būtu savienota "tādu pat bankas kontu kā man" ?

Fana mašīna arī atspoguļo viņa ienākumu līmeni - tā ir ņemta lēzenajā un tāda, kurai ir zemākas apkopes izmaksas. Šī paša iemesla dēļ diez vai fans pelna sodus...

Attiecībā par A80 un degpunktu - nu jā - un ko mēs tur redzam, vai lasām tajās ziņās? Pamatā par trūcīgu cilvēku pārkāpumiem - šmiga, liselīni, apskates trūkums - par ātrumu, nevaru neko tādu atcerēties te sen lasījis; tu varbūt kādus BMW E36 pievelc, kas ir atsevišķs gadījums... Pārkāpumi kas ir radušies vai nu dēļ nevarēšanas kaut ko atļauties, vai tāpēc, ka jau ir iestājies tas stāvoklis, kurā jau ir diezgan pohuj par visu. Cilvēks, kurš var atļauties nopirkt mašīnu par 10+ pakām parasti neietilpst nevienā no šīm abām kategorijām. Kad tā padomā, vispār interesanta aina paveras - braukšana šmigā lielākoties ir nabagu problēma, bet tur regulāri skrūvē sodus uz augšu, tas nekas ka jau esošie ir diezgan nepaceļami - diez kāpēc tāpat neskrūvē uz augšu turīgo mērķauditorijai domātos ātruma sodus?

msh 17.02.2020 23:40

Vienlīdzība? Kas tā par vienlīdzību, kur bailes no soda nosaka ienākumu līmenis? Ja tu būtu par vienlīdzību, tu vai nu gribētu to pašu ko es - sodu proporcionālu ienākumiem [ko, diemžēl, latvijas apstākļos reālāk atspoguļo mašīnas vērtība, nevis oficiālā alga] - vai arī pretējo - sodus atcelt pavisam, vai vismaz mazināt. Šobrīd tu esi par situāciju kur tam, kas mēnesī pelna 4 pakas, par sodu ir 10x vairāk pohuj nekā tam, kas pelna 4 sotakus. Vienlīdzību te pat ar mikroskopu saskatīt nevar - tāpēc arī pierīgā lepni limuzīni uz šosejām izpildās visādos veidos.

msh 17.02.2020 23:34

Ir tak visādas optimizācijas iespējamas. Man, teiksim, mana darba viens no lielākajiem trekteriem brauc ar mašīnu, kura ir kādus 16 gadus jaunāka par manu, regulāri ir mērenā flaņķī, ļuļķē - mašīna diezgan ticams ka paņemta kādā mogucītī, degvielu meitas piegulētājs, tālbraucējs šoferis, pēc braucieniem atved 200l mucu, kuru šis visdrīzāk tikai lieto bet nemaksā, ļuļķē kontrabasu, ninnā arī visādus interesantus dzērienus... Pārējajiem kolēģiem, kuriem ir mašīnas un kuri ir nedzērāji, mašīnas ir necilākas - augstākais pāris cilvēkiem mašīnas vecums ir līdzīgs, bet modelis prastāks...

msh 17.02.2020 17:44

Protams.

msh 17.02.2020 17:44

Nē, ar urbumu. Tā to tehniku angliski sauc...

msh 16.02.2020 17:36

Protams ka skauž - skauž ka nav "viens likums, viena taisnība visiem" - tas ir kaut kas slikts? Bet interesanti ka tev princips "visi ir vienlīdzīgi, bet citi ir vienlīdzīgāki par pārējajiem" liekas pieņemams.

msh 16.02.2020 17:27

lynx85 rakstīja:

Msh - reāli, ja tev būtu spoteris - ko tu ar viņu darītu?

Metināšu golfu - ir parādījusies reāla nepieciešamība, tāpēc arī tuvākajās nedēļās punktu metinātājs tiks būvēts. Lielākā no nepieciešamībām - ir jāmaina pakaļa - izskatās šādi

un kā jau tu noproti, gar visām malām iet punkti. "korķa metinājumus" taisīt nevēlos, ar manu pusautomātu + sūdīgo ST padevi [kad es metinu ar vidēju strāvu, pa diagonāli pāri pretī dzīvojošajam kaimiņam, ar kuru es sadales skapi nedalu, mirgo diožu spuldze] pastāv reāla iespēja ka vismaz 1/3 šādi sametinātu punktu atleks vaļā - tad labāk uztaisīt punktu metināmo un metināt kā paredzēts... Nu un vēl citas vietas, arkas utt...

msh 16.02.2020 9:46

Bradypus rakstīja: Nu neliek tev taču X6 mieru... Vari jau neskaitāmas reizes apgalvot, ka neskauž - varbūt pats tam noticēsi. Jo tev nav svarīga pati doma, ka dzīvē daudz vairāk cilvēki stūrē mašīnas, kuru iegādes vērtība nekādi neatbilst viņu materiālajam stāvoklim, bet tieši X6 ir būtiskai dēļ kura tev ir vienalga, ka nesamērīga sods tiks piemērots citiem.

Atkal tik skauž, skauž, skauž... Nu padomāsim, kā tur ir ar to skaudību. Ja skauž, tad ir vēlme atrasties tā otra vietā, vai otrādi. Vai man ir vēlme atrasties kādai jaunai tačkai pie stūres? Nemaz. Palasot jaunu tačku tofiku, visi brauc ar garlaicīgām mašīnām un visiem ir savādas problēmas, un vienīgās problēmas, kas ir man, bet nav viņiem - man savu mašīnu reizēm ir jāmetina...

Tā, par jaunām mašīnām noskaidrojām. Padomāsim par ātrumu - abet tur jau paliek interesantāk - es nezinu vai es vēlētos braukt ātrāk, bet es nesaprotu - man CSN atļauj braukt pa A9 ne ātrāk kā 90 kmph, un tāpēc es kruīzēju uz 97 - ko dara tie, kas brauc ātrāk ka viņiem atļauj ātrāk - izlasījuši CSN, turot grāmatiņu ar kājām gaisā? Reku gābešņikam iepriekšējajā lapā bija attaisnojošs iemesls kuru pat es pieņemu, bet - kāpēc uz visādiem koncertiem utml. vienmēr steidzas jaunāku mašīnu braucēji? Kāpēc es neatceros kad man pēdējo reizi būtu kāds Audi 80 vai trešais golfs panesies garām, toties desmitgadīgu aužu, fofāgenu, behu un lolvo netrūkst? Vai tik tam nebūs kaut kāds sakars ar to, cik iespējamais sods izskatās pret ienākumiem, ko? Bet kad tu te atsaucies uz darba mašīnām - piektdienas vakarā piedzīvoju situāciju, kāda man ir bijusi ne rezi vien - UPTK golfs, sestais vai septītais, cēli panesās man garām uz vismaz 120 - es nezinu vai tā ir tā pati mašīna vai cita, bet, kā jau teicu, ne reizi vien tāda mašīna man ir panesusies garām uz šosejas. Kāds ir pamatojums tādam hroniskam lidotājam sodu neierubīt pēc mašīnas vērtības? Dažādu firmu braucējiem savādā kārtā arī ir tieksme lidot, bet nu tos vismaz var saprast, atšķirībā no tā UPTK lidotāja, kurš lido vakaros - bet tad atkal - ja firmām ierubītu sodu balstoties uz mašīnas vērtību, diez firmas nesāktu plānot maršrutus tā, lai vadītājam nebūtu jālido uz 120 lai to izpildītu?

P.N. X6 es pieminu vienkārši tāpēc, ka tas ir kliedzošs piemērs - liela kaste, paaugstinātas bīstamības transportlīdzeklis ar kuriem ļoti bieži mēdz izpildīties, bet tajā pašā laikā šī kaste nekam citam arī nav derīga - četras vietas un mazs grabažnieks, lasīt, sūds un pontmobīlis. X5 vismaz ir kāds praktisks pielietojums atrodams...

msh 16.02.2020 9:21

Raimis visu pa lielam izteica, tik diezgan sviestainā veidā - žokļus uztaisīs pēc vajadzības. Attiecībā par impulsa ilgumu - tam ir vienkāršs risinājums, laika relejs

msh 14.02.2020 13:05

Nepiekritīšu - nebija 20 minūtes, max pa ceļam esošajā benzīntankā uzpildīties un pamīzt, un tāpēc diezgan bezjēdzīga izklaide. Salīdzinājumam - man aizbraukt no juglas līdz liepājai [agrā rīta stundā, protams], braucot kruīzā uz 97, aizņem nepilnas trīs stundas - tu no jūtami tuvāka punkta kā "simtpiecinieks" aizbrauci divarpus stundās - ieguvums praktiski nekāds...

msh 14.02.2020 3:26

Man patīk tava kladzināšana "skaudība, skaudība", pat ja skaidri pasaka ka man nekas neskauž. Tātad, atkārtoju vēlreiz - man nekas neskauž; kas man tavā piemērā būtu jāskauž - braukšana ar darba vai nomas mašīnu? Tātad, davai, pastāsti - kādā darbā - nu varbūt vienīgi izņemot uniformā tērpta šofera - S600 pilota darbā - tu pilotēsi vieglo mašīnu kas dārgāka par X6? Un kurā nomā tu brauksi ar masīnu kas dārgaka par X6? Tu man liekas ka nesen nobrauci divus kvartālus ar nomas mašīnu kas 3x lētāka par X6...

msh 14.02.2020 3:23

Tas laiks no kura punkta līdz kuram?

msh 14.02.2020 3:21

Tavs čeroki tik švaks ka tikai seši katli? Bet nu jā, bez šaubām ka uzkrītoši - tu tak saki "pilnu potenciālu", tātad jāgriež līdz vismaz 4k, un tā kā tev tur laikam tomāts, tad vispār labi - nevis kā tava austriešu tantiņa, kurai apzināti jāgriež pilns pulkstenis, tev tik jāiemin grīdā un kārba pati zāģē motoru - labi ka cepisti skatās uz otru pusi kad tur viens sporta režīmā aizteš

msh 13.02.2020 22:56

Tik grūti iekāpjot nomas vai darba mašīnā nemīt pedāli grīdā?

Nē, es šādu variantu atbalstu nevis dēļ tā, ar ko es braucu, bet dēļ tā, kas brauc un/vai kam pieder visādi lidojošie X6...

msh 13.02.2020 22:29

Kamēr mašīna ir vieglais - to pašu.

msh 13.02.2020 18:59

Tiešām? Diezgan labi atceros tavu komentāru, kur tu rakstīji par kaut kādu sodu, kur tu neuztraucies par naudu, bet par iedotajiem punktiem.

msh 13.02.2020 18:20

Ateistu argumenti ir kaut kas līdzīgs ekofanu argumentiem. Neatceros, vai šajā forumā to pieminēju, vai citur - man plauktā stāv John Lennox grāmata Gunning for God - grāmata, kurā ir apkopotas visādu ateistu idejas, ar atsaucēm, un parādītas to pretrunas. Es to grāmatu esmu izlasījis tikai kādu ceturto vai trešo daļu, jo tā ir šausmīgi sausa grāmata - bet ar to pietiek lai redzētu cik šausmīgi pretrunām pilna ir ateisma ideoloģija... Tāpat kā ekofanu ideoloģija...

msh 13.02.2020 18:07

Sodus ir nevis vēl tupa jāskrūvē uz augšu, bet gan tie jāpārvērš par koeficientu ar kuru reizināt mašīnas, ar kuru izdarīts pārkāpums, vērtību. Pāris simtu eiru sods, par kādu tev būtu nospļauties [zinot ka tu baidies tikai no punktiem] diezgan smagi satricinātu manu ceturkšņa budžetu, nu tas tā, piemēram - cik kosmiskos augstumos tu vēl sodus gribi saskrūvēt?

msh 13.02.2020 18:04

Hm. Tevi latvijā cepisti nemēdz bieži aizturēt tāpat vien, lai pārbaudītu dokumentus un tā? Tas, manuprāt, ir diezgan uzkrītoši kad kāds no krustojuma aizbrauc ar nikni rēcošu V8 motoru...

msh 13.02.2020 12:43

Tu neticēsi, bet teoloģijā tiešām ir ļoti daudz ko studēt. Kaut vai ja tu vienkārši izlasīsi bībeli - pamatdoma būs saprotama, bet vajag vēl daudzus vēsturiskus avotus lai saprastu daudzu tekstu dziļāko domu...

msh 13.02.2020 12:30

Es atkārtoju vēlreiz - tehnisku iemeslu dēļ nevaru redzēt - logs atveras, bet tajā nekas neparādās.

Attiecībā par "buss vienā mierā var pabraukt 5 pieturām garām" - pabraukt jau var, bet tam sastādītais grafiks to neparedz - autoostā tam jābūt noteiktā laikā - dēļ kā tie autobusi lēni velkas pa šoseju, vai, pat, ir dzirdēti stāsti, kur pusceļā vadītājs apstājas un izkāpj laukā paļuļķēt. Jebkurā gadījumā - tādam autobusam nīca - liepāja ir vismaz tās 17 pieturas, ja ne vairāk, un, vismaz agrāk, sestdienā vismaz 2/3 no tām arī bija jāpietur - brauciens no viena gala līdz otram, kādi 25 km, nepilna stunda. Vai atkal - sestdienas autobuss rucava - liepāja - izbrauc piecas pāri astoņiem, autoostā iebrauc, hvz, divdesmit pāri deviņiem, vai pusdesmitos, neatceros, 45 km brauciens ar salīdzinoši mazāk pieturām - kad vienreiz sanāca to izmantot, likās ka tā šoferis cenšas uzstādīt lēnbraukšanas rekordu... Tukuma vilciens uz šito fona smagi pienes ūdeni...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti