Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 18.10.2019 12:26

Es viģiku atskaņot nevaru, bet priekšskatu redzu - tu neesi uzķēris vienu joku - tas polo stāv rindā uz apskati...

msh 17.10.2019 21:26

Paskatījos viģiku - +/- tas pats kas tas astoņdesmito gadu ATE mk II, tikai krutāka vadība un dzelži izmētāti pa motortelpu.

msh 17.10.2019 20:50

darklight rakstīja: Un tieši šo kā reizi izraisa nepietiekoša degvielas padeve. Ar aizkakātu filtru no startera nelec, ievelkot kaut kā izrauj to degvielu cauri un lec. No savas pieredzes stāstu.

Pat ja ir tā, kā tu saki, tas joprojām ir pārāk liels sprieguma kritums - startējot sūknim pietrūkst sprieguma lai sapumpētu to spiedienu, iestumjot spriegums augstāks.

msh 17.10.2019 20:48

Kas jau kuram veci. Es pieņemu ka tas nodoklis man sirdij tuvajām mašīnām tur nespīd.

msh 17.10.2019 19:06

Tak tur visi raksti ir pilni ar pērlēm - piemēram, apgalvojumi, pamatoti ar saiti uz kādu ārzemju resursu, bet tajā ir rakstīts kaut kas jūtami savādāks... Diezgan lielā mērā pateicoties dažu šī foruma lietotāju sniegtajai izglītībai visādi caurumi un pekstiņi viņa apgalvojumos man ir manāmi, tāpēc es esmu pasācis rakstīt neērtus komentārus - skatos ka šis vairs ar mani diskusijās neiesaistās, un šodien man ir uzlikts nesmuks avatars

msh 17.10.2019 17:27

Attiecībā par "fiziski ierobežota vieta" - teiksim, C6 audī aķis nāk grabažniekā, blakus rezerves ripulim - pāris trīslitrīgiem dīzeļiem, kam gadījies to aplūkot, tur bija kaut kas ap 100 Ah, bet ražotājs pieļauj no 90 līdz 120...

msh 17.10.2019 12:33

uzladets.lv/zalaka-zales-plausana/

Uzskatāms piemērs tam, kāds sviesta stūmējs ir mūsu redzamākais pseidoekoloģijas propagandētājs endziņš - vajag izlasīt rakstu un pēc tam apakšā manu komentāru. Tā jau uzlādēts.lv ir forša lapele - tiek publicētas pseidoekologiem tīkamās ziņas [par ekoloģiskiem jautājumiem saistībā ar atjaunojamo enerģiju tur neko atrast neizdosies] un tajās pašās tiek sabiezinātas krāsas un viss tiek pasniegts noteiktā, vēlamajā, virzienā... Un tā katrā rakstā...

msh 17.10.2019 0:28

Paga, kāds ir pamatojums tam sarežģītajam maršrutam - nav lukšu?

msh 16.10.2019 18:47

Nu jā - ļauj es minēšu - tu brauc no juglas uz valdlaučiem/zepu/TDIgavu/whatever - tāpēc arī nebrauc pa brīvībeni. Bet nah man braukt pār zeltinieku, ja man vajag jūrmaleni? Zeltiniekam es esmu pāris reizes pārbraucis pāri ekskursijas dēļ, un 1-2 reizes nejaušības dēļ, pēc principa - noguļu pareizo nobraukti vai notrāpos nepareizajā joslā, un tad, lai netaisītu bīstamus manevrus, sanāk ekskursija pār zeltiniekam un atpakaļ...

msh 16.10.2019 12:15

Šis ir labākais mašīnas apskats ko līdz šim man ir šajā forumā gadījies lasīt...

msh 16.10.2019 2:53

Nav pat jāskatās katalogā - jā, ir vēl kāda atšķirība - vispirms jau sprauslas - jaudīgākām versijām, iespējams, vēl kādi grabuļi atšķiras...

msh 16.10.2019 1:17

Reizi pa divām nedēļām jākabina klāt pie lādētāja. Es savulaik ar savu A90 braukāju bezmaz līdzīgā režīmā - pamatā uz 1,2 km attālo darbu - bija apmēram līdzīgs rezultāts; pēc 2 nedēļām sāka jūtam gurdenāk griezt.

msh 16.10.2019 1:16

Nezinu par citiem ražotājiem, VAG oriģinālajiem aķiem ir lielāka ietilpība nekā tādiem pašiem aftermarketa aķiem, jo VAG ietilpību mērīja pie zemākas temperatūras...

msh 16.10.2019 1:13

Ķīnai enerģētiskā drošība, jo var ASV sankcijas ieviest? Mazāk multenes vajag skatīties - kā ASV ieviestu sankcijas pret ķīnu, kas pakāpeniski iepērk trešās pasaules valstis?

msh 15.10.2019 0:58

Uz šito loģiku parakstos es, vienīgi saprāta robežās izsvītrojot to "rādžiņa darbināšanos". Problēma ir tāda ka es piederu mazākuma grupai - mana golfa aķis tiek lietots režīmā - stāv dažas dienas, uzgriež pāris reizes motoru un pēc tam to ģenerators lādē kādu pusstundu - vēl daži starti un īsāki uzlādes periodi, un atkal pusstunda - pats aķis priekš mašīnas, kurā atrodas, liels, un ģenerators arī liels, un ar 14,5v šokolādi iekšā - un vēl aķis šausmīgi reti redz mīnusus, nevis meteoroloģisko apstākļu dēļ, bet tāpēc ka mašīna sala laikā ļoti reti dabū atdzist ārpus garāžas. Ar to visu es manam 5 gadus vecajam trešajam deta senatoram prognozēju vēl vismaz otrus 5 gadus.

Bet problēma ir tāda ka liela, ja ne lielākā daļa šī foruma lietotāju stumdās pa dižo pilsētu - tātad, pēc auksta starta seko vairāk vai mazāk īss brauciens, kura laikā aķis var gadīties ka pat nepaspēj uzlādēties - un šādā lielāka aķa neuzlādētība, tam pašam kaitējot, var neizlīst ilgāku laiku nekā maza aķa neuzlādētība...

msh 14.10.2019 21:32

Par to vai "lielāks un jaudīgāks" nozīmē rezervi, vai "nespēs pielādēt" jau vēl var gari un plaši diskutēt...

msh 14.10.2019 21:19

Vispār jau jāsāk ar mašīnas ražotāju un izlaiduma gadu, jo ja man ir mašīna, kurai aķa uzlādi nosaka elementāri fizikas likumi, tev varbūt ir tāda, kurai aķa uzlādi nosaka uzlādes kontrolieris, kam to aķi vēl ir jāpiekodē...

Diez vai ieliksi lielāku kā ražotājs noteicis, šī gadsimta mašīnām varētu būt problemātiski, ja vien tev nav pliks benzīnnieks.

msh 14.10.2019 19:36

Dižā pilsēta tak ir viena pretīga vieta - šorīt četros no rīta braucot no juglas, līdz vanteniekam saskaitīju 28 strādājošus satiksmes lukšus manā maršrutā, gājēju pārejas neskaitot - nah viņus nav iemācījušies izrubīt, kaut uz dažām stundām?

msh 10.10.2019 13:02

Vispār es esmu pats pieredzējis dabā uz vairākiem opeļiem ka ar starteri nelec bet stumjot vai velkot lec bez problēmām. Man, bez iedziļināšanās opeļu īpatnībās, liekas ka tur pie vainas varētu būt elektrības padeves problēmas vadības blokam; starta brīdī pārāk zems spriegums...

msh 08.10.2019 21:29

Kāpēc nesilst? Silst - bet "silst" nav tas pats kas "deg" un "kūst"; tās dabas parādības rodas ja vads to siltumu nespēj izkliedēt. Tu tik iedomājies - kaut kādam deviņdesmito gadu vidus STIenim ir tā perioda VAG standarta resnuma lukturu vadi - 1,5 mm2, tas nekas ka visi pārējie vadi ir tievi sūdiņi - bet lokanajai dacītei - un esošajam dusterim - ļaujot pieņemt ka visām dacītēm - ir jūtami mazāk...

msh 08.10.2019 12:41

Kāpēc lukturiem jābūt lieliem? Pēc šādas loģikas kinoteātrī uz ekrāna nehuja neko nevarētu saskatīt, jo tur caur nelielu objektīvu jāapgaismo liels ekrāns...

msh 08.10.2019 12:38

Deviņdesmitos gadus arī piemirsi. Attiecībā par jaunākām mašīnām, kurām ir kaut kādi centrālās elektrības bloki - VAG, piemēram, pēc centrālās elektrības bloka ieviešanas, kurš arī darbina spuldzes, samazināja lielo lukturu vadu šķērsgriezumu no 1,5 mm2 uz 1 mm2 - jo ja jau reiz bloka dēļ zudumi bik samazinājušies, nu var ietaupīt uz vadiem. Neticu ka tavi japonamaķ tā nav darījuši... Nerunāsim nemaz par to ka joprojām ir mašīnas, kurām nav tādu bloku, un var būt arī tievi vadi - piemēram, dacia, kur fakts ka braucējs tumsā kaut ko vispār spēj saredzēt, parāda ka lukturi ir labi uzprojektēti, jo vadi tievi un iet caur draņķīgas konstrukcijas slēdzi.

msh 08.10.2019 12:35

Atkarīgs no mašīnas un tā, kurš lukturis. Savulaik sarēķināju ka 1,5 mm2 vadā A90 labajam lukturim tālajai gaismai sanāk vada dēļ vien 1,2v sprieguma kritums; 4 mm2 vadam tas cipars bija vairākas reizes mazāks.

Sūds par teoriju - manam golfam ar resniem vadiem un relejiem - releji atrodas salonā, virs drošinātāju kastes un lukturi joprojām iet caur drošinātāju kasti, un resnie vadi ir daļa no lukturu vadu bunta - ar 14,2v uz aķa bija 13,8v uz spuldzēm. Par redzamību nesūdzos, uz šosejas mani ciena kā pretībraucošu fūri, zināms vecu fofāgenu entuziasts, kurš par savu džetu ir deklarējis "oriģinālie vadi griezti netiks!" savulaik apbrīnoja manu lukturu spožumu.

msh 07.10.2019 23:58

Nu noplīst, ko tad vēl.

msh 07.10.2019 23:57

Protams ka aizvēsturisks modelis - ķīnā ražotas mk2 jettas pēdējais feislifts kuru ražoja 2010-2013.

Attiecībā par pēdējo teikumu - tu ļoti ļoti smagi kļūdies Reku viens piemērs - www.aliexpress.com/item/32983186778.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5f781ca8hxAqjs&algo_pvid=09da2902-5c30-486d-ae8e-0513cfacecf0&algo_expid=09da2902-5c30-486d-ae8e-0513cfacecf0-0&btsid=bd23f6a3-1c72-448d-a483-5dee8fcd5d3a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_52 - ieplūdes gofra priekš audī 2.3 10v motora iekš B sērijas, motora, kuru ražoja no 1986-tā līdz 1995-tajam gadam. Kā reiz alītī ir daudz tādu lietu, kuras noteikti uzražo ja ne četrciparu skaitli, tad piecciparu skaitli noteikti.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti