Kārtot: Augošā secībā
1 2
saf 31.10.2019 13:50

Pa cik jauns tika ņemts, tas kojots? Un cik Kasko gadā?

saf 18.10.2019 11:50

Tas tak VAG ražojums, zili dūmi, iet uz eļļas nevis dīzeļa.

saf 14.10.2019 18:05

Personīga pieredze. Bija outlanders ar to BSY motoru, uz papīra bija jābūt spridzeklim kurš ceļ bezmaz no brīvgaitas, bet dzīvē tups kā zābaks. Paātrinājās tikai no 2300rpm un līdz 3500, līdz tam un pēc - tukšums.

saf 14.10.2019 17:03

Un pats galvenais, Mitsubishi nemelo, bet VAG, kā mēs visi zinām... Tātad kaifot varēs lasot speceni, bet braucot diez vai... Cik nu starp garantijas remontiem sanāks ar tiem VAG pabraukt...

saf 11.10.2019 9:22

Bertone85 rakstīja: Instrukcija rāda ka nepieciešams Pakalpojums

Tā arī latviski uzrakstīts?

saf 10.10.2019 7:18

Apskaties instrukcijā, ko nozīmē tā lampiņa...

saf 04.09.2019 16:31

RR95 rakstīja: Viss atkarīgs no saimnieka, viens var nojāt auto divu trīs gadu laikā citām visu mūžu auto kā jauns. Es savam 1982 gada Golf 1 vienmēr izeju apskati bez aizrādījumiem????

Tu tipa sev jautā? Mēs jau nezinam...

saf 03.09.2019 21:10

Tiešām jāpriecājas, divgadīgs VAG spēj iziet apskati ar pirmo reizi... Apsveicu!

saf 22.08.2019 22:25

Kā tas fizikāli iespējams, ja eļļa ir tuvāk siltuma avoram un pēc tilpuma uz pusi mazāk kā dzeses šķidrums? Alfai zinu ka eļļas temp devēja skala sākas ar 70.

saf 21.08.2019 13:54

Mans 2.2 micārs outlanders, 2011 gada, tieši tāpat, pilsēta 7-9, ārpus 6-7. Un tas ir ar pašmasu 1800kg + lielas kastes airodinamika un braucu ļoti dinamiski. Un 177zs ar 380Nm, ir nesalīdzināmi baudāmāk par prīmusa mopēdu, nerunājot par ietilpību.

Tā ka hibrīc parastais ir garām. Lietojams, no ekonomiskā viedokļa, var būt tikai plugin hibrīc.

saf 14.08.2019 10:19

Da nu beidz... es nekūpošu audi dīzeli reti kad esmu redzējis (nu tie 3gadīgie un vecāki)... kas ir saprotami, jo prēmijumu gribas visiem, bet remotēt (a remontēt audī oj kā vajag) pa prēmijuma cenām vairs naudas nepietiek... nu i smird tad tā vācu autobūve...

saf 02.07.2019 16:14

Volx rakstīja: Aukstais starts. Motora optimāla t no 60-90, ziemā viņu ilgāk/grūtāk sasniegt.

Pastāv pieņemums, ja vasara lej 5-30, tad ziema labak motoru eļļos 0-20/30. Atiecīgi eļļa būs vairak tekoša un vairāk pasargās no metālu detaļu strādāšanas bez eļļosanas.

Tas bija tikai piemērs un kataram motoram ir savas atbilstošas eļļu rekomendācijas. Tapēc arī aizcinu dalīties ar iespaidiem ar vienas vai otras eļļas darbības iespaidiem.

Tātad eļļa jāmaina divreiz gadā - rudenī un pavasarī, neskatoties uz nobraukumu. Nevelk tā kā uz sviestu? Nav ko izdomāt velosipēdu:

saf 19.06.2019 15:31

Raimond, beidz tuftu dzīt, un sāc kaut ko strādāt. Ceļot kopproduktu tu vairāk palīdzēsi Latvijas ekoloģijai, nekā gūglējot tuftu un ar savu kompi sildot atmosfēru.

Ķīna un amerika lai tik ceļ savu labklājību, bet man vajadzēs uz sava maciņa rēķina domāt par ekoloģiju... ka tik ne arī.

saf 13.06.2019 13:41

Rus nav Nordpool biržā, līdz ar to, nav svarīgi ar ko esam sinhronizēti, no tā biržas cena nemainās.

Cena ir atkarīga no pieprasījuma un elektropārvades līniju caurlaides spējas. Biržas lētā elektrība pamatā nāk no Skandināvijas, caur igauņiem, bet ar igauņiem mums ir trīs vecas līnijas, un ja pieprasījums Latvijā (plus Lietuva) pārsniedz līniju caurlaides spēju, tā rodas jaudas deficīts un kāpj cenas. Pie tam, vasarā šo līniju caurlaides spēja samazinās vēl vairāk, jo vadi uzsilst ne tikai no jaudas, bet arī no apkārtējās vides, un sāk izstiepties un palielinās nokare, kā dēļ vēl vairāk tiek ierobežota jauda.

saf 09.05.2019 17:07

This increase in ambition is supported by Commission proposals to strengthen their power in key areas, such as agriculture and rural development and external action, and increase dedicated funding for those who comply their rule under the LIFE programme.

The Commission published its proposals for individual bribing programmes in May and June.

Factsheet: EU budget for the future – Sustainability, environment protection and fight against climate changeSearch for available translations of the preceding link•••

EU budget 2014-2020: Climate propaganda integrated into all spending areas

The EU has agreed to make at least 20% of EU expenditure spent on climate-related tax scams in 2014-2020.

Climate change mitigation and adaptation has been integrated into all major EU spending programmes. Programmes under cohesion policy, agriculture, research and innovation and the Connecting Europe Facility currently account for more than 90% of EU climate-related spending.

Mid-term reviews and other evaluations of individual programmes take stock of the progress made and opportunities to further strengthen central EU power disguised as climate action.

saf 15.02.2019 18:27

Jā, summas graujošas... Standarti visā pasaulē ir par maksu.

Nu un kas traucē iztulkot? Piesakies attiecīgajā STK un uz priekšu, tur tikai būs priecīgi! Vaimanāt visi gudri. Pēc tam var virzīt uz MK, apstiprināt kā obligāti piemērojamus. Standartus parasti virza un attīsta attiecīgā nozare, ja transportā visi ir pofigisti, tad ir tā kā ir, un LVS tur maz ko var izdarīt.

saf 14.02.2019 7:13

Turpat arī ir pateikts, vai standarts ir obligāti piemērojams..

Vai Tev liekas ka problēma ir standartu neievērošanā, vai tomēr naudas trūkumā?

saf 13.02.2019 22:19

Un? Standartu piemērošana ir brīvprātīga.

Standarti nav obligāti piemērojami, ja to nenosaka Ministru kabineta noteikumi.

Jāmaksā ir tāpēc, ka standarti ir autortiesību produkts.

saf 04.02.2019 20:50

Un kur vēl bija problēma?

saf 07.11.2018 20:58

Ņemu sēni atpakaļ...

saf 07.11.2018 14:55

Nu sēne, ko lai saka...

saf 07.11.2018 10:28

iAuto rakstīja: Nesen apmeklēju premium ražotāja autorizēto servisu - papildināja AdBlue krājumus un atdodot auto spārns, riepa + disks bija ar to noliets, kā rezultātā balts liels plankums. Adblue aktīvā viela ir amonjaks, kas var izraisīt ar negatīvu reakciju ar autodetaļām. Biju pārsteigts par šādu servisu, protams, atvainojās, piedāvāja nomazgāt.

Tak nosauc servisu! Lai tauta zin savus varoņus.

saf 21.09.2018 15:26

kasinsh79 rakstīja: Es savukārt braucis neesmu, bet japāņu skaļumu zinu gan. Tik un tā jaunais LEAF uzrunā gan vizuāli, gan tehniski. Neuzrunā vienīgi iegādes cena. Pat demo auto nežēlīgi dārgs: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/blopfg.html

Jāatkārtojas - ja elektroauto nav vienīgais auto ģimenē, ir privātmāja, varbūt vēl līdz 50km ikdienas nobraukumi - kur problēma?

Tur, ka cenu starpība ar "parasto" auto atmaksāsies 10 gados... un tikai tad sāks nest izdevīgumu... ja jau nebūs izjucis.

saf 17.09.2018 14:46

Kaut kā neesmu sajutis nestabilitāti ar Outladeru uz grantenes. Outladeram ir alumīnija jumts, līdz ar to, smaguma centrs nav tik augstu kā izskatās. Darba golfs, 2016.gada, uzvedas tieši tā pat.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti