Kārtot: Augošā secībā
1 2
lynx85 16.03.2020 17:13

Kāpēc tik biezi bleķi? Pirmkārt jau tāpēc ka svarka. Otrkārt - es taisu tā, lai man nenāktos pārtaisīt. Mazdai pārmetināju sliekšņus pirms gadiem 4-5 (precīzi neatceros) - vēl tagad to auto var pacelt aiz viduča, visu sānu reizē. Es nesaku ka to vajag vai tā ir jādara, bet sapuvis tur vēl nav nekas.

Ieciklējos uz firmām tāpēc ka ķīnas sūds ir ķīnas sūds. Kaimiņam ir ģenerators, kraft germany, kalpojis tieši vienu dienu, garantijā pasūtīts dirst. Es tik bagāts neesmu - storm-boxer-strom vietā vēlētos tomēr kauč telwin līmeni. Man nevajag arī lai man ieteiktu esab pa 2 taukšķiem, bet vismaz normālu, uzticamu aparātu gribētu.

P.S elektrodu paka laikam kādi 3eur/kg.

lynx85 16.03.2020 14:13

Lasi, kamēr nelabi paliek, viss ir pateikts.

Tas tā, prasti runājot.

lynx85 16.03.2020 14:11

"Kā būtu pareizi - nopirkt, pievest klāt kādus 5 dažādus aparātus, lai kungs izvēlas, tad būtu labi?" - kungs, škiet, diezgan precīzi spēj definēt, ko vēlās. Ja iesakam veikalu, tur blakus kautkam, bet nav pat saite ko ielikt (mājaslapa nav?) un aparātam parametri ir "kombinētais", "spēcīgs" un "pa 500", un galvenais kritērijs ir "tu pamēģinu, un pēc tam pasaki vai ir labs" - tad paldies, kungs laikam šo diskusiju pametīs.

lynx85 16.03.2020 13:09

raimondsm rakstīja: Tieši COVID-19 kontekstā?

Pārlasi vēlreiz manu komentāru 14.03.2020 11:11

Ja vēl joprojām nav skaidrs, ko es domāju, tad nez vai spēšu paskaidrot.

lynx85 16.03.2020 13:01

Es cerēju ka tēma būs kas vairāk par izrūsējuša spārna salipināšanu.

Nu nevajag to MMA režīmu - negribu par to maksāt klāt. Kas te tāds nesaprotams vai nosodāms? Man jau ir MMA/pseidoTIG invertors un man ir 3f trafs uz 210A. Neesmu apdalīts pie lielākiem dzelžiem.

Pa nedēļu brīvos brīžos sametināju tēva vecajam pasrāķim slieksni. Nevis kaučkādu ielāpu, bet 60cm gabalu uzbūvēju no nulles. 2mm centrālā riba, 1,2mm slieksnis, 1,5mm pievienojums pie grīdas. Salaboju grīdā divas izrūsējušo korķu vietas, izgriežot ar visiem rūsas pleķiem laukā un iemetinot iekšā 1,5mm. Pa visu kopā iztērēju 2/3 no kilogramīgās 2mm elektrodu pakas. 60% griestu šuve, pašam guļot zem auto. Prasta svarka. Elektrods. Kautkādas iemaņas, uzskatu, ka man jau ir.

Prasu visnotaļ konkrētus ieteikumus un padomus.

Bet vēl joprojām man nez kāpēc uzstājīgi tiek uztiepti hujzinkādi čainas noname no velns viņu zin kādām piparbodītēm, ar režīmiem un parametriem, kurus vairākkārt esmu noraidījis kā sev nepiemērotus un vairākkārt esmu izteicis neuzticību tiem "parametriem" , un, attiecīgi, aparātam kopumā.

Kāpēc man netiek ieteikts kāds normālas firmas aparāts?

Tā vietā "tu paņemt tur blakus tam veikalam pa 500 un pēc tam pasaki, vai ir labs"? WTF?

lynx85 15.03.2020 12:06

Saki, 15kg spole tik mazjaudas aparātos, kā meklēju, nez vai ielīdīs? Jā, šo momentu nepadomāju, tad jau drīzāk 5kg.

lynx85 15.03.2020 10:07

"Ātri var nomainīt, nav jāčakarējas ar stieples vadīklas maiņu deglī" - un ja šis necik neuztrauc? Es jau tagad varu pateikt ka man drātis netiks mainītas, tiks ielikta 15kg spole un metināmais dzīvos garāžā un metinās auto bleķus. Sētu es sametināšu ar savu ērto invertoru, kuram nav jāstaipa līdzi balons. Tad vai ir vēl kādi plusi maināmam snuķim?

lynx85 14.03.2020 17:31

to arī saprotu. kā dzird - tā raksta.

en.wikipedia.org/wiki/Herd_immunity

lynx85 14.03.2020 14:11

Man pirms pusgada ieraka jaunus vadus, visai līnijai. Voltāža laba, vairs nesūdzos. Malkas zāģis tak arī starta brīdī var ņemt nominālsx7, metināmais nav nekas TIK īpašs. Un tieši tāpēc nesperos pēc lielajiem ampēriem, un tāpēc arī negribu ķīnas širpotrebu ar vienā fāzē slēdzamiem 250-350A.

Turklāt, sākot no nulles, ir ekskluzīvā iespēja izvēlēties. Varu neņemt trafu, bet invertoru.

lynx85 14.03.2020 14:04

Štekeri - eirostandarta ligzda? Tas ir, vari pielikt gan 2, gan 4m garu degli, kādu vien vēlies? Lai nav jāfisās ar remontu, ja kādreiz degli sasien mezglā un pārbrauc ar traktoru pāri, nomaini un miers?

Pa 500, domāju, jau citas alternatīvas ir - man nevajag MMA un nevajag 200A.

lynx85 14.03.2020 13:55

Ok, ņemsim vērā. TIGam ir nākotne.

Strāva man pietiks. Kamēr kaimiņi nesapirks elektroauto un nelādēs, kamēr es metināt gribu, viss būs labi.

Vadus - galus savērpj un pašā galā uzmetina bumbiņu - mūžīgs savienojums, nav kam sagurt. Šādi arī pašrocīgi pārmetināju dažu elektromotoru slēgumus no zvaigznes uz trijstūri, kam no dzimšanas bija 3 izvadi, otrus 3 pats izvadīju, savienojums garantēts un vietu neaizņem necik.

lynx85 14.03.2020 13:11

3f es varu dabūt - vadi pienāk no skaitītāja līdz mājas sadales kastei, bet es neesmu pieprasījis un pieslēdzis. Visi agregāti iet ar frekvenčnieku, nav bijusi vajadzība. Epopeja ar 190v pa brīvdienām ir beigusies. Attiecīgi arī 4 dzīslu vadu uz darbnīcu neesmu aizvilcis. Tas tā kā būtu par labu prastam 1f pusautomātam.

Alumīniju metina, un kā vēl. Ne ar lēto galu, saprotams, tur piekrītu, ir DDM. Ir pusautomāti, kur mainot stieples, var pat ar misiņu metināt (lodēt). Vai man to vajag/varu atļauties? Šobrīd laikam jau nē. Turklāt tad jau labāk tiešām nākotnē paņemt kārtīgu TIGu, nevis jakarēties ar teflona kanāliem vai mazajām spolītēm rokā.

Par servisu es domāju ka gribu pirkt normālā veikalā, kurš jau kādu gadu eksistē un netaisās noiet pa burbuli, nevis eseskas sludekļos čainas mēslus. Lai, ja saplīst, ir kur nest.

Jā, mazie ampēri ir tieši lai nededzina. Pie auto kā reiz sanāk praktiski punktot - uzmetini 5-6mm, pagaidi, un tā uz priekšu. Bieži vien elektrodu ņemu rokā kā pildspalvu un tā arī metinu.

Manam invertoram sākums ir 10A - ar tādām strāvām esmu visus saimniecības ēku vara vadus sametinājis, spailē soroka startera suka un uz priekšu. Sāktos no 40A - huj es vispār ko ar viņu padarītu, tajā skaitā pie auto, tikai resnie dzelži.

lynx85 14.03.2020 12:44

Ir tāda pasaka, ar aptuveno nosaukumu "vilks aitās". Zini tā stāsta morāli?

lynx85 14.03.2020 12:30

Tēmas nosaukums - auto virsbūves metināšana.

Es meklēju pusautomātu auto BLEĶU metināšanai.

Kombainu man NEVAJAG.

Man jau IR aparāti priekš KĀRTĪGIEM dzelžiem.

Man vajag pusautomātu plāniem bleķiem.

Man nevajag 200A.

Varianti?

lynx85 14.03.2020 12:28

Nu ja, mums jau nemaz nav ļaužu, kas knapi iztiek no pensijas līdz pensijai. Nabadzība nepastāv, ne uz papīra, ne dabā. Viss ir skaisti, visiem viss pietiek. Protams, jā.

Izlasi vēlreiz manā iepriekšējā komentārā vārdu salikumus "kolektīvs darbs" un "bara imunitāte". Apsmadzeņo. Padomā plašāk, nevis tikai par vienu pieminēto BURTISKI apdirsto piemēru. Varbūt aizies.

lynx85 14.03.2020 12:22

ap jūniju savītīs, jā.

lynx85 14.03.2020 11:44

PFC ir jauki, bet ne būtiski - pirmkārt, aparāts sarežģītāks, otrkārt, man elektrība ir sakārtota, un man ne tuvu tie 200A nav vajadzīgi pie auto bleķiem. Domāju ka pat 100A reti kad vai vispār netiktu uzlikti.

Kombainu man nevajag - man jau ir MMA/pseidoTIG invertors.

Kas vēl paliek? Weldtrade Ūnijas ielā ar torrosiem?

Kalnciema ielā vēl ir bode? Tur es savu čehu senos laikos pirku.

Aizdoties uz Sanistal Ganību dambī? Viņiem mājas lapa tizla, vajag reģistrēties lai cenas vispār redzētu...

Lemona lapā vispār metināmo nav.

No cik ampēriem vispār jāsāk skatīties apakšējo robežu? Citam aparātam ir 20, citam 40. Es ar svarku bieži vien strādāju 25-35A robežā.

Pieņemu ka mans dzīvesveids un hobiji turpmāk diži nemainīsies un gan jau kautkad tiks pirkts vēl kāds metināmais. Politiskais lēmums - uz ko tiekties? Varenu 3f pusautomātu ar visiem navarotiem, vai tomēr TIG ir nākotne? Ja TIG ir perspektīvāks, tad šaubu nav - tagad jāņem prasts pusautomāts bez nekā un miers.

lynx85 14.03.2020 11:13

Interesanti, kurš gudrinieks tev mīnusu iesvēra...

Nez, cik mīnusus dabūšu es, ja pateikšu ka man pagrabā ir pusotra tonna kartupeļu...

lynx85 14.03.2020 11:11

Njā. Varētu padomāt, ka līdz šim tauta ne rokas mazgāja, ne pakaļu slaucīja.

Diemžēl daudzi nesaprot, ka uzveikt šāda tipa problēmas ir kolektīvs darbs. Bara imunitāte. Ja viens mudaks viens pats paņem no plaukta pēdējās 5 paciņas ziepju, tad skaiti ka 4 cilvēki paliek gribot. Kas rezultātā? Viens mudaks sapircies ziepes gadam uz priekšu, bet apkārt staigā 4 cilvēki nemazgātām ķetnām. Bara imunitāte - 20%. Tas tā, prasti runājot. Un tie 4 nemazgātie to vienu mudaku ātri nolipinās, ar visām viņa ziepēm.

lynx85 14.03.2020 10:56

Diemžēl šādam es neredzu pielietojumu savā garāžā. Un tāda dizaina aparāts man būtu pa spēkam arī pašam sataisīt.

Tēma sadirsa mani ar domām par pusautomātu, desmit gadus nevajadzēja un še tev, miera vairs nav...

lynx85 14.03.2020 10:54

Pirms mēneša tu man teici:

"Trīs fāzes nav obligātas, ja vien neskaties uz lielu pusautomātu. Par alumīnija metināšanu ar pusautomātu aizmirsti"

Cik es esmu pētījis - 3f aparāts ar pareizajiem režīmiem kā reiz ir jāņem tad, ja plānots strādāt arī ar ņeržu un alumīniju. Tikai tīri MIG režīmā - lasīts viedoklis ka jā, 3f esot stabilāka (par cik?) metināšana un varot salīdzinoši mazāk pievērsties virsmas apstrādei, 3f sitot rūsai cauri labāk. Un viss.

Ja man jādzen šuve cauri rūsai, es to daru ar elektrodu. Protams, labāk ir notīrīt, vai vispār bojāto vietu izgriezt nah laukā. Bet tas tā.

Pusautomāts man būtu paredzēts tikai un vienīgi plānajiem bleķiem, gribu normālu firmu, lai ir serviss iekš LV, un BEZ visādiem papildus sūdiem un vipendroniem. TIG režīms man jau ir invertora svarkā, kombainu man nevajag.

Ņemt mazu lētā gala 1f? Melnajam dzelzim pietiks.Firma? Veikals? Citi ieteikumi?

Tagad, kā reiz, visi pērk griķus, pēc metināmajiem rindas nebūs...

lynx85 13.03.2020 22:46

Nu tad kāds var man ieteikt, kādu pusautomātu pirkt priekš plānajiem auto bleķiem?

P.S nopirku fleksi ar maināmiem ātrumiem. Pagaidām patīk. Aizsargu uzliku, man tas sūds netraucē.

lynx85 11.03.2020 12:55

Demferim ārējais gredzens izslīdēja un nepiedzina ģeneratoru? tur tie elektrības zudumu gļuki radās?

Parasti jau šī vaina progresē diezgan vienmērīgi, bet nu labi ka vismaz ko atradi un arī padalījies ar lasītājiem.

lynx85 10.03.2020 18:03

Pirmkārt, mācies skaitīt - dublis trīs.

Otrkārt, 650 jau iedeva pareizo virzienu kur rakt - ģenerators epizodiski liek uz īso - tad arī visas lampas dziest. 90% prognozēju ka vaina tur.

lynx85 08.03.2020 23:30

Par zaļo un nekontaktu. Ne gluži topika sakarā, bet vienkāršs stāsts no senas pieredzes.

Studentu gadi, iepirkts lēts auto ar apskati, jābrauc. Bijām kompānija uz Lietuvu, kur jau auto sāka čakarēties, negrieza starteris, bet bars bijām, uzstūmām. Atgriežoties mājup, šādus tādus līkumus izmetot, apmēram 200km no mājām pazūd gāzes pedālis un reizē dūmu mutulis no motora pārsega...

Izrādās - masas vads (pītais plakanais) no motora uz auto virsbūvi atskrūvējies, un motors masu ņēma caur gāzes trosi. Tik ilgi, kamēr ar to vairs nepietika lai uzgrieztu starteri, un beigu beigās tā trose kontaktvietā nosvila baltiem dūmiem (apvalks sakusa utt). Toreiz līdzi bija tikai un vienīgi plaķenes, ar to pietika, lai salabotu to trosi, uzstumtu auto un pieveiktu laimīgi atlikušos km līdz savām mājām. Kur jau pēcāk atklājās situācija ar masas vadiem. Piedzīvojums bija interesants.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti