Tu paklausies ekspertus. Tas elektromobilis ir tik prasts un tur tik maz detaļu, kas nekas nav pat jākopj. Reizi 2 gados iešauj būsterīti, aizrauc uz Zviedriju, pasēdi karantīnā, apkop auto, atbrauc, pasēdi karantīnā u.t.t.
Tu paklausies ekspertus. Tas elektromobilis ir tik prasts un tur tik maz detaļu, kas nekas nav pat jākopj. Reizi 2 gados iešauj būsterīti, aizrauc uz Zviedriju, pasēdi karantīnā, apkop auto, atbrauc, pasēdi karantīnā u.t.t.
Norvēģijā Teslas bieži uz evakuatoriem ir redzamas, laikam baterijas beidzās, ved mājās
Tieši tā - paklausies ekspertus. Vai gadījumā nav tā ka vienīgā masu elektrokastu marka kurai Latvijā nav pārstāvja ir tesla? Tātad - nepērciet teslas.
Tev paveicās, ka lielāko teslu apoloģētu no šejienes ar sūdainu mietu padzina. Citādi uzzinātu par sevi daudz ko
Kā, nav iespējams? Katras markas dīlerserviss... (nu, labi, izņemot jau minēto Teslu). Elektroauto apkopes ir lētakas, attiecīgi, ja vari atļauties elektroauto, lielas problēmas nesagādās arī apkope. Un tas tāpat, ar visiem dīlera izcenojumiem, īpaši, ja runājam par pēcgarantijas perioda mašīnām, kur arī pie dīleriem stundas likmes ir zemākas, būs lētāk kā "Zviedrijā".
Bet ritošā daļa jau ne ar ko īpaši neatšķiras no parastajiem auto.
Skatoties, kas lētāk. Oficiālā versija, ir lētāk. Bet atsevišķos gadījumos nav. Piemēram Nordē salona filtra maiņa ar materiāliem ir kādi 70 EUR. Obligāta pieslēgšana pie kompja, lai pārbaudītu bateriju arī nepiciešama. No piekares pieļauju,ka izcenojumi ir tādi paši kā parastajiem.
Manā gadījumā apkoju izmaksas ir svārstījušās no 91 līdz 240 EUR.
Un tu domā, ja to auto dzītu/vestu uz Zviedriju, tas iznāktu lētāk?
Runa jau ir par lietotu , iespējams, pēc garantijas laika beigām elektrolētuču ( jo tādi, visticamāk, LV patērētājam būs pa kabatai ) remontu. Un tad var gadīties, ka auto remonta izmaksas pārsniedz izremontētā auto tirgus vērtību.
Nu ar to lētāks nosacīti - ja brauksi uz oficiālo servisu pēc apkopes, viņi tāpat pamanīsies izdomāt visādas izmaksu pozīcijas. Jā, fiziski tur mazāk kaut ko mainīs, bet praksē sāksies, ka ko tik viņi nav pārbaudījuši, ar lupu meklējuši utt. Un katra pārbaude ko viņi tur izmudrīs, būs uzreiz savi 30-50 eur.
Jaunu, protams, ved. Bet ko darīt ar savu 5-10 gadīgo auto? Mūždien vest uz oficiālo dīlerservisu?
Nav jau elektropiedziņas auto gadījumā tāda iestatījuma - lētāk, ērtāk, saprātīgāk!
Ir tikai iestatījums neindēt kaimiņus un sevi tieši pie daudzdzīvokļu mājas (tieši tur, kur savukārt nav uzlādes punktu, ja neskaita pa logu izmestu kabeli ).
Kamēr būs pārāk liela modeļu un to variantu daudzveidība, tā arī būs - nezināsi, kur savai teslai mainīt bateriju šūnu vai šūnas vadības moduli (bmu)... un pat vai sailentbloku.
ja būs pieprasījums, būs arī piedāvājums
TV stāstīja, ka Grobiņa esot LV Teslu remontu galvaspilsēta.
Elektroauto apkopei Latvijā trūkst servisu
"No pērnā gada pašām beigām ikviens Latvijas iedzīvotājs ar valsts atbalstu var iegādāties elektroauto vai hibrīdauto; lielākā problēma, ka tepat Latvijā praktiski nav elektromobīļu servisu, stāstīja autoeksperts Oskars Irbītis. Faktiski vecāku elektromobili apkopt Latvijā īsti pat nav iespējams, man tuvākā vieta ir Somija, Zviedrija,"
www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/elektroauto-apkopei-latvija-trukst-servisu.a439484/