Volkswagen ID.3 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen ID.3 no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 1 Atbildēt

No forumiešiem laikam šobrīd īstermiņa pieredze ir tikai diviem - Mārim (redaktoram) un Kasinsh79

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 0 Atbildēt

kasinsh79 aizdomīgi ilgi kavējas ar izvērstu id.3 testa aprakstu....

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Daudz pie stūres šodien... būs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 1 Atbildēt

Tātad, bija 1h tādu brīnumu patestēt. Gan bijām vienā auto kopā ar iauto Māri, kas varbūt manu braukšanas stilu padarīja mierīgāku.

Vispirms par izskatu. Nenoliedzami, moderns auto arī no ārpuses. Baltas krāsas auto braucot labi cilvēki, tas priecē arī mani ikdienā pie cita VW stūres Un komplektā ar melno stikla jumtu un iespaidīgiem 20 collu neierasta dizaina diskiem - vismaz skatienu piesaistoši. Gan pēc pirmā iespaida - mierīgs, neliels pilsētas auto. Kāds mans čoms teica - blusa. Jā, labsirdīgs auto no pirmā skatiena.

Salonā pilnīgi vai kopija ar BMW i3 modeli. Tāda paša stila drēbju sēdekļi (man nepatīk), vairākas krāsas, centrā lielais skārienjūtīgais displejs izvēlnei, spidometrs ar pārējo info - vēl viens displejs. Es secināju, ka padaudz vietas arī aizmugures pasažieriem. Materiāli jau VW stilā, forši uz tausti, pēc skata un arī klusi braucot. Lieliska parastā VW stūre, parastie spoguļi, jau atpazīstamās izvēlnes displejā - jutos kā savā Passat, nekādu atšķirību. Kā jau VW.

Braucienā tas tomēr ir citādāks auto. Elektroauto ar 204zs Paātrinājums ikvienā momentā, uzreiz un pietiekami strauji. Protams, adekvāti (7,9sek. Passat pret 7,3sek ID.3), bet ne pārspīlēti - ir braukts ar daudz trakāku elektroauto. Klusums salonā pilsētā, taču ātrumā virs 100, iespējams, Passat būs vēl klusāks. Piekares darbība nemanāma, stūres reakcijas ļoti patīkamas. Es teiktu, lieliski. Atsevišķi jāpaliela baterija Ja savulaik testēju kādu traku Jaguar, kam baterijas realitāte bija vien 50% no solītā displejā, tad VW visu cieņu - cik rādīja, tik arī nobrauca testa brauciena laikā. Un tas nozīmē reālus 400km ikdienā - kas ir daudz, patiešām daudz ikdienas lietotājam. Piemēram, manai sievai tas būtu viena uzlāde 2 pilnām darba nedēļām. Man - šobrīd tā būtu vien 1 uzlāde nedēļai. Agrāk (pirms Covid) - ar 1 uzlādi es mierīgi tiktu līdz Viļņai vai Tallinai, un es šim tiešām ticu. Tātad - reāli iegādājams auto arī ikdienai.

Cena - no 40915 eur bāzē līdz 52287 eur demo auto versijā. Manuprāt, baigi dārgi. Ja Tesla Model 3 var būt arī 50778 eur bāzes versijā). Lai piedod man VW (man tiešām patīk) - mana izvēle kristu uz Tesla. Abiem labas baterijas, Tesla - trakāks autiņš. Kaut kā tā.

Maris Reģ.: 06.06.2001
9 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Volkswagen dārgs gan... Tad labāk pirkt Škoda-Enyaq - lielāku auto par mazāku naudu!

Krotow Reģ.: 09.09.2008
9 0 Atbildēt

Pēc cenas ID.3 tiešām nav golfs. 20" specriepas vien parastais golfa braucējs pat atļauties nevar. Nu neko - pirmie slīcēni jākucina. Smirdināsimies tālāk ar golfiem parastajiem un skatīsimies, ko tur nākotne piedāvās.

insekc Reģ.: 24.03.2003
6 0 Atbildēt

Diez vai R20 ir pilsētas (Rīgas) auto piemērota (un pamatota) izvēle. Vācijas bānim - cita runa. Kāds ir mazākais izmērs, ko var uzlikt (suporti)? R17?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Elektro auto tik bānim neder

insekc Reģ.: 24.03.2003
5 0 Atbildēt

Ja bānim neder, tad kur lai brauc ar 20" plānajām mizām? Rīgā nevar, pa Latvijas ceļiem nevar, uz ārzemēm nevar. Pat uz mežu sēnēs neaizbrauksi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
6 0 Atbildēt

Pagājušogad tika reklamēts, ka bāzes cena būs zem 30 000 EUR. Ko par šo saka Volkswagen pārstāvji?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Es piekritīšu, cena ir vienīgais reālais pretarguments tādu šobrīd iegādāties. Citādi tas ir baudāms auto, gan ņiprs, gan kluss, gan visai garu distanci realizēt spējīgs elektroauto.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Ja bānim neder, tad kur lai brauc ar 20" plānajām mizām? Rīgā nevar, pa Latvijas ceļiem nevar, uz ārzemēm nevar. Pat uz mežu sēnēs neaizbrauksi.

Man vienam auto ir R20, otram R21 un neko, kratos pa LV bedrēm, tik jāved valcēt būs diski, kad uzlikšu ziemas diskus, kuri abi ir R19.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Diez vai R20 ir pilsētas (Rīgas) auto piemērota (un pamatota) izvēle. Vācijas bānim - cita runa. Kāds ir mazākais izmērs, ko var uzlikt (suporti)? R17?

Bremzes gan jau ka mazās un r16 uzietu - reģeneratīvā bremzēšana arī palīdz. Bet uz r16 vai r17 būtu kaut kāds 80 augstuma balons jāliek, lai dabūtu riepas radiusu pareizo

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Pagājušogad tika reklamēts, ka bāzes cena būs zem 30 000 EUR. Ko par šo saka Volkswagen pārstāvji?

Vācijā tik tiešām varēs iegādāties ID.3 zem 30k€. Sākumā tirgos dārgos un pēc tam nāks lētie modeļi (tāpat kā Tesla dara). Plus valsts EV atbalsts dos dažus tūkstošus atlaidi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Iespējams, nebūs labi te tā nosacīti konkurentu medijus slavināt, tomēr nedrīkst neredzēt acīmredzami spēcīgu, argumentētu un arī paanalizētu rakstu iz reāla 1000km testa ar šo auto

kursors.lv/2020/10/13/1000km-brauciens-ar-volkswagen-id-3-elektroauto-video/

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

Bez valsts atbalsta EV pirkšana ir diezgan apšaubāms pasākums .

Ir jau patīkami R zonā turēt auto par velti , bet nu tam der arī kāds 'lēts' EV , ne nu 50keur ID.3 vai 34keur ZOE

Lasītākie raksti

Jaunie raksti