2012 gada V50 1.6D2 84kw vibrācija

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020

Sveiki, rakos pa iepriekšējām tēmām un neatradu. Bēda sekojoša - auto tukšgaitā ir minimāla vibracija(nezinu cik ir pieļaujamā), vienmērīgi braucot un bremzējot ne vibrē, bet paātrinoties vibrācija tāda kā liekas ka logi izkritis, jo straujāk jo vairāk, riepas parbalansetas un ritošā pārlasita, izņemot pusasis. Vienmērīgi braucot uz aptuveni 1500 apgriezieniem motors noraustas bet nenoslāpst, mazliet zūd antifrīzs un pēc ilgstošas braukšanas antifrīzs trauciņā veidojas neliels spiediens. Tas varētu būt viss saistīts? Vai nē? Un kas varētu būt pie vainas?

P. S. Kompis kļūdas neuzrāda, filtri un eļļa mainīti regulāri. Varbūt varat izlīdzēt ar padomu?

 
torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka pirki "tiko no Vācijas ,165 000 nobraukums".

Paātrināšanās vibrācija - iekšējie pusass gultņi.

Zūd antifrīzs, spiediens - motoram drīz zdipa.

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020
0 0 Atbildēt

Ar mašīnu braucu 6 gadus, nav tikko no Vācijas. Zdipu ir iespējams novērst?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ja kratās gāzējot, tad vainu jāmeklē motorā-transmisijā.

Motora spilveni vai divmasu spararats?

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020
0 0 Atbildēt

Uz vietas stāvot vibrācija nepalielinās, tikai minimāli, braucot tikai, minot grīdā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Tukšgaitā motora vadība var nedot max jaudu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 1 Atbildēt

Jāpārbauda sprauslas un jānomaina galvas blīve.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ja vibrē tukšgaitā, nekorekta motora darbība. Zūd tosols, parā[email protected] spiediens, nekorekta motora dzesēšana.

Viselementārākais - siltumainis gar kuru ar var zust tosols(prosto blīve var būt). Sarežģītāk - apkures pečka kurai nevar piekļūt klāt neijaucot priekšējo paneli, visticamāk.

Vēl aicinu pievērst uzmanību kartera ventilācijai, tur var būt PVC vārsts bojāts un tas pats slavenais EGR aizsities.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā tas ir, antifrīza traukā spiediens?? kam tad tur būtu jābūt? Nav arī tapis izziņots, kāda viņam ātrumkārba.Lohsajūgs tur ir? Prasītos arī pēc detalizētāka šausmīgās/vibrācijas apraksta.

Ar kuru pārnesumu stiprāk vibrē,- ar 1mo robu/uzsākot, vai piem ar 5to? Paātrinājuma sākumā novibrē, vai visu pāāāātrinājuma laiku?

Vai tā vibrācija ir/nav saistīta ar TO, pie cik rpm un kurā robā tu ieber "grīdā",ar nodomu to vibroprocesu izprovocēt?

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020
0 0 Atbildēt

Kārba mehāniskā, 6ātrumi.vibre visu paātrinājuma laiku, ar visiem pārnesumiemvisizteiktāk 2,3,4. Aptuveni 1,5 - 3 tūkstoši apgriezienu.

Antifrīza zusšana, neesmu piefiksējis cik daudz uz cik kilometriem, reizi divās nedēļās pieleju līmenī, spiediens traukā, pabraucot, siltām motoram, skruvejot vāciņu vaļā snāciens kā nedaudz sakratitai Coca Cola.

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020
0 0 Atbildēt

Visizteiktāk vibrācija ir ap 2000 apgriezieniem, vai pret kalnu, neatkarīgi no pārnesuma.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tak kad šķidrums uzkarsis,antifrīza traukā spiediens ir vienmēr.Sliktāk būt, ja viņa tur nebūtu;).Kur un kāpēc viņš pa druskai iztek, tas jau būtu cits jautājums.

Pie meh kārbas tipiski mēdz būt sajūga nolietojums.Nezinu, vai tavam auto ir divmasu spararats, gan jau drīzāk ka ir.Apaļš biezs dzelzs disks,ar demfera mehānismu iekšpusē.Parasti to maina komplektā ar sajūga disku un izspiedējgultni.Jo 2m-spararata demferējošās atsperes ar laiku nogurst un tad tas viss sāk vibrēt pie slodzes.Parasti ātrāk sabojāt var Tad, ja ir pierasts "celt" ārā no pārlieku zemiem rpm.Nu piem, kāds nočipo motaru, tas smuki "velk" un tad pierod spiest grīdā ar 4-5-6 robu teju no tukšgaitas. Viņš ta ceļ,ok, bet ne jau mūžīgi..

Bet tev jocīgi- ja būtu progresējoša sajūga vaina, tad sākumā tu būt jutis, ceļot grīdā ar 5to, bet beigu stadijā jau katrureiz izkustoties pat ar 1mo no vietas.

Īsāk sakot, kā jau te sacīts- visupirms jāmēģina ka centies pats/sev no definēt, vai vibrācija nāk no motora darbības (sprauslas), sūknis), vai no sajūga, vai (arī var būt) no pusasu izdiluma.Es liktu, ka 1kārt tomēr mēģināt pamocīt sajūgu,lai atrastu kur un vai viņam varētu piesipties.Pusasis var nočekot uz pacēlāja, sprauslu/sūkņa stāvokli pie diagnosta (par to vispār lietotājam Būtu jābūt kursā visu lietošanas laiku, ik pa laikam pārbaudot).

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Bija ford c-max ar drusku vecāka modeļa tās pašas sērijas motoru-bija līdzīga vibrācija, visizteiktākā 4 ātrumā pret kalnu no kādiem 2k apgriezieniem, pēc tam arī citos ātrumos kārtīgi iespiežot sāka purināties. Lēnām briedu uz spararata maiņu līdz brīdim kad izbeidzās kreisās pusass iekšējais gals, nomainot pusasi problēma pazuda. Meklējot pusasi pa šrotiem uzzināju ka tieši kreisā esmot "slima" jo labo pusi nevienam nekad nevajago bet kreisās tiek izrautas no rokām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pagpag,kko sāku atcerēties ,ka tai vienai "bieži/slimajai" (laikam/garākajai) pusasij bija pa vidu kaut kāds eksotisks suuds, tipa "karājošais gultnis" (!).kad tam kirdiks, tad tur nāk laukā visādi brīnumaini simptomi..

Bet vispār motars cimperlīgs,tas laikam bij tas "franču" brīnums.Tas pats, kas fordam un vēl tur kam.Nezinu kā D2, bet nu iepriekšējā paaudzē ar volvo 1,6d neviens maistars no laba prāta negribēja čikāties.Kaut gan ,ja tas ir kārtībā, tad ēd suuda 4l un brauc diezgan labi.Kāds cienījams LV datordiagnostikas gurū savulaik sacīja, ka tam motoram jau "turbīna jāmaina katrreiz pie eļļas maiņas".Kur to "var" sataisīt- viennozīmīgi tikai tur,kur taisītāji "atbild par/bazaaru",piem remapā.Citādi,ja darīšana ar lohiem, tad būs dsā laiks un nauda.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tas pats 1.6d vien būs. Famīlijā ir bijuši 3 gab tādi, vienīgā kopīgā bēda-sakaltuši sprauslu blīvslēgi dēļ kam vārstu vàks eļļā. Vienam no visiem nospràga turbīna bet tur jau startā bija nenosakāms nobraukums un problēma ar dpf.

Lielākā tā motora problēma ka viņš pamatā nāk paļurkās ar “nojāj un ņem nākamo” štampeli-attiecīgi pamatīgi nobraukti un nolaisti.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Vidspirms tiec galā ar tosola zudumu. Varbūt ietaupīsiea klabekļa remonts

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Visdrīzāk abas šīs lietas nav saistītas. Iespējams, spararats izbeidzies. Antifrīza šļaukas nav cietas? Balti dūmi nav? Eļļas līmenis nekāpj? Ja nē, tad meklē tikai, kur tek ārā.

Janis1990 Reģ.: 18.09.2020
0 0 Atbildēt

Dūmu nav, eļļas līmenis nekāpj, bat pat superminimāli krītas, sļaukas mīkstas. Nupat bija, ka pret nelielu slīpumu uzsākot bija neliela gaudojoša skaņa no motora puses, un sajūgs sāk reaģēt aptuveni pa vidu spiešanas brīdī.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

-gaudot var arī izspiedējgultnis, un sajūga nostrādāšanas "momentam" var nebūt tieša sakara ar divmasu spararata nolietojumu.Ja "ņem pa vidu", tas vnk neliecina par kritisku sajūgdiska stāvokli

Lasītākie raksti

Jaunie raksti