Ford Ranger Raptor tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Ford Ranger Raptor 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto izbrauc 4x4 bezceļos ar "Ford Ranger Raptor" (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/testi/32567-iauto-izbrauc-4x4-bezcelos-ar-ford-ranger-raptor-video

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Ford Ranger Raptor no 53 820 EUR

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

Tak nav šis auto pieejams LV. Un būšot tikai martā. Diemžēl.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Mums uz testiem no 7-10.novembri būs

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

LV? No Inscape?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Jā, Latvijā. Pats auto var arī nebūt LV reģistrēts.

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Ja pateici A saki tālāk , nekaitini, manas paaudzes cilvēki atceras dzelzs priekškaru kad pirmo Fordu ( raptora vecvecvec tēvu redzēju autopoligonā) Gaz 51 izmērs.

Kādi motori, svars, krava, nodoklis?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Māri! Vai būtu iespēja sarunāt testa braucienu ar šo auto piemēram 16. vai 17. novembrī?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

??? Es taču nestrādāju Ford. Nē

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Izskats mani uzrunāja tad kad rakstīju pirmo komentāru.

Izbraucu pa šoseju 3 km , jā 10 pakāpju automāts ar mazu

motoru un spocīgu skaņu dara savu. Nekādi tas mani neaizrāva tā lai "norautu cepuri".3 testa dienas vakarā organizators vairs nelaida uz grunts , par mežu vispār nedrīkstēju iepīkstēties... Tad lūk tādi iespadi!!!

KO dara tie amortizātori nezinu , neesmu baudījis...

Pārējās kņopes un kastītes salonā, displeji man vienaldzīgi, gaidīju baudu uz grants ceļa.

Mana 15 gadu pieredze ar automobīliem , kuru masa mav mazāka par 3 T , ļautu ticēt tam ko būtu sajutis pilnvērīgā testā.

secinājumi : ja patīk auto krāsa, eksterjers - pērciet. Būs vieglāk samierināties ar nepilnībām , kuras neesat testējuši!

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
2 0 Atbildēt

Nezinu, ko saka meža veči par šo, bet varu izstāstīt savu pieredzi. Jā, arī es treknajos gados uzķēros uz šāda veida statusa simbola makšķeres. Iedomājos, kā izskatās, kad piebraucu pie savas mājas vai darba ar šāda izmēra vāģi. Visi skatās, apbrīno, varbūt pat apskauž. Eh, bet mani tas neuztrauc! Es dzīvoju savā līgā! Augstajā.....

Vēlāk izrādījās, ka uztrauc gan. Mana navara izrādījās izcili neuzticams auto, kas prasīja augstus remonta servisa ieguldījumus katrus 15 tūkstošus. Jutos kā zilonis trauku veikalā. Lielais apgrieziena rādiuss radīja neērtības katrā manevra reizē. Lielais auto augstums pastāvīgi atgādināja par apgāšanās risku un radīja nepatīkamu šūpošanos ne tikai uz augšu vai priekšu, bet arī uz sāniem, kā metronoms. Braucu un domāju, vai man to vajag? Man vairs nē, bet tiem, kam to vajag, varu ziņot sekojošo:

Raptors uz asfalta uzvedās kā vilciena lokomotīve bez vagoniem. Piekarei nepiemīt tie izteiktie standarta pikapu trūkumi ar lēkāšanu un šūpošanos. Arī testētais dzinējs (laikam 213zs) radīja dīvainas sajūtas paātrinoties. Nelikās, ka baigi spiestu sēdeklī, taču spidometra bultiņa burtiski lēca gaisā. 100 un + ir nieks. Bez kviekšanas un dārdēšanas. Viegli. Arī līkumos nejutos apraudēts. Droši varu apgalvot, ka šis ir labākais pikaps, ar ko esmu braucis. Varētu teikt "PICKUP drivers car''. Protams, augsta cena u.t.t... Kas saka tā, lai vispirms izbrauc ar L200 un tad sapratīs, par ko tiek prasīts katrs cents par Raptoru.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti