CSDD no 2020. gada vairs neveiks automašīnu tehniskā stāvokļa kontroles

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017

Ja tā jau sen mēdiji vēsta un tas ir iekļauts plānā, tad kā īsti būs pēc 3 mēn? Varēs iziet slati kādos īpaši privaliģetos servis un vai arī CSDD? Temats diskusijai.

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 3 Atbildēt

Man jau CSDD patīk. Priekš kam kaut kādus jaunus eksperimentus?

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Nē nu īsti jau taa nav tehniskā apskate. Tur tak neviens tev neskaidro ko būtu jauzpase, jānomaina tuvākā nākotnē. Saliek 2 un čau. Igaunijā jau sen vērsies autorizētā servisa kas pats labo un izsniedz tas uzlīmes. Neapmierina izcenojumi, griezies cita.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Man kā reiz paskaidroja un to pat neielika protokolā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Un ko tad tev paskaidroja? Izdrukāja detalizētu sarakstu ar visu mezglu nolietojumu? Citreiz vispār var neparmit nevienu vārdu ar tiem apskatniekiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ja tu esi acīmredzami blonds, varbūt tev neko neskaidro. Man ne reizi vien ir bijuši aizrādījumi par kaut ko, ko nākotnē jānomaina.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

He, he......................labs arguments. Draugs, es maksāju naudu!

Es vienkārsi gribu teikt ka esoša sistēma ir sakārtota, ja skatās no CSDD puses, bet ne no pircēja puses.

p.s. a kāpēc tev jāaizrāda, tu tak pats labo tos lūžņus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu vienkārši ņem un aizrāda par nepilnībām, par kurām šis izlemj nedot punktus. Teiksim šogad manam golfam aizrādīja par lufti stūres pirkstos - vai varbūt pagājušogad, neatceros.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
3 0 Atbildēt

Nu, skaidro jau gan.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Arī servisā tā notiek. Viss jau atkarīgs no cilvēkiem, cik kurš pats zina, cik viņam tas interesē un kādas ir komunikācijas spējas. Ja esi komunikabls un veicini sarunu, tad jau arī CSDD varēsi parunāties un tas CSDD cilvēks izstāstīs Tev kaut ko vairāk. Bet, ja nemaz negribi ne ar vienu runāt, vai stāvi ar tupu seju, tad arī servisā neviens tev tur neko baigi nestāstīs...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
7 1 Atbildēt

Manuprāt vajadzētu atstāt tādu centralizētu iestādi kā TA apskates stacijas un vienlaikus ļaut izsniegt uzlīmes arī akreditētiem servisiem, lai cilvēkam ir izvēle. Ar laiku tad arī tirgus saliktu visu pa plauktiņiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 3 Atbildēt

1.Nodokļa,nodevas un naudas soda iekasēšana 0,99 eur

Ļoti interasanti,par to kad es maksāju no manis paņem naudu par maksāšanu.

2.Atļaujas piedalīties ceļu satiksmē piešķiršana,veicot tehnisko apskati 2,85 eur

Piešķiršana arī maksā naudu.

3.Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates uzlīme 1,81 eur

Kur var iegādāties šādu uzlīmi lētāk?Hologramma nav obligāta!

Kopsumma ar PVN 6,24 eur

CSDD nauda nāk griezdamies,normāls piķis ik dienu.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 1 Atbildēt

Ne CSDD bet "AUTEKO & TÜV Latvija" SIA

robgul Reģ.: 06.10.2019
0 0 Atbildēt

Man gan CSDD nepatīk. Fords neizgāja apskati rokas bremzes dēļ - bremzēja mazāk par 50%. 3 grupas bojājums-tālāk braukt nevaru. Jāsauc evakuators par kuru jāmaksā. Rokas bremzes remonts maksā 5x lētāk. Tad kur te ir loģika? Kas ir izdevīgāk - 2x braukt uz CSDD vai vienu reizi uz servisu. Tas ka mums tie servisi, tirgus plači un šroti reizēm ir jocīgi un tur vajadzētu ieviest kārtību ir cits jautājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Šeit problēma ir tajā absurdā ka par roceni [un dažiem citiem amizantiem bojājumiem] var dabūt trijnieku, nevis tur kaut kādās izmaksās. Par izmaksām neuztraucies - esošajā modelī apskates punkta rūķītis, augstākais, var tev iešķiebt atkārtoto pārbaudi, ja viņam jāpilda plāns, bet atkārtotā pārbaude pats zini cik maksā. Tikmēr servisa - apskates devēja modelī serviss var tev iešķiebt mainīt nost labas detaļas - jeb kā man briti nosauca piemēru - nomaina labus amartus un īpašnieks pēc tam var teikt "man šogad apskate maksāja tikai xxx mārciņas".

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Problēma jau ir noteikumos, nevis CSDD. Arī servisā Tevi izbrāķētu un, ja par tādu problēmu paredzēts, ka nedrīkst braukt, tad arī sēdi, kamēr viņi sataisīs vai izsauksi evakuatoru...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 0 Atbildēt

Man kaut kā drusku biedē tā nodošana privātajiem, jo tur tomēr ir tiešs interešu konflikts. CSDD nav pārāk liela interese izbrāķēt (ok, citi strīdēsies, ka viņiem ar nāk papildus naudiņa par atkārtotām apskatēm, bet tas tomēr nav tik svarīgi), bet toties servisam gan ir tieša vēlme izbrāķēt. Ok, ja pretī gudrs un veikls cilvēks, to būs grūtāk, bet kādam, kurš droši uzticas, auto nepārzin utml - vieglāk par vieglu sastāstīt, ka ziniet, jums tur kaut kas īsti nav - par attiecīgu samaksu ātri saremontēsim un tikai tad dosim uzlīmi...

Teiksim oficiālajos serviscentros, kur cilvēki mēdz arī pēc garantijas turpināt apkopt savu auto, jo paši daudz ko par auto nezin un bail meklēt citu servisu, tā taču riktīga medusmaize būtu. Rekur taču bija temats par to, kā zināt vai ir veikta apkope... Nu lūk, tad vēlviens - kā zināt, ka Tev tur tiešām kaut kas ir jāremontē, lai dabūtu uzlīmi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

>CSDD nav pārāk liela interese izbrāķēt

CSDD neko neizbrāķē, bet gan Auteko, kurš ir pietuvināts CSDD. CSDD interese ir saglabāt mafijas karteli.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 0 Atbildēt

Nu ok, tā jau ir juridiska nianse. Ļoti iespējams, ka tas bizness viņiem ir "ar pazīšanos", bet tas nemaina faktu, ka tam Auteko nav baigās intereses izbrāķēt apskatē, jo viņi paši neremontē tās mašīnas un viņiem pārāk daudz neatlec no tā, ka tur vēlreiz tas auto brauks.

Redz, ja tur uz vietas būtu iespējams atstāt auto, lai to saremontētu, tad gan Auteko būtu tieša interese izbrāķēt un tad remontēt auto un ieskaitīt darba stundās kādus 100-200 eur par darbu un uz augšu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tiešām, cilvēkam parastajam butu izdevigi, ja Auteko konkuretu ar citiem TA devējiem, lai izvēlas ko vēlas.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Kur var iepazīties ar tiem servisiem, kuros no 2020 gada varēs iziet TA ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti