Citybee pieredze

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Rīgas ielās palaistas vismaz simt Fiat-500 mašīnītes. Vakar ietestēju vienu no tām. Paņēmu to Ziepniekkalna pagalmā, aizbraucu līdz Jaunolainei un atpakaļ. Mērķis bija sajust, cik labi mazais Fiatiņš uzvedas pie 90-100 km/h un cik ērta ir sēdpozīcija. Un ziniet - skaņas izolācija ir, manuprāt, laba. Noteikti labāka nekā Honda-Jazz. Sēdpozīcija samērā augsta, bet arī tīri laba - ne izcila, bet laba. Iesēdos aizmugurē - tur gan normāli varētu justies tikai cilvēki augumā līdz 165 cm.

Maksa ir 15 centi par minūti, nepārsniedzot 4,90 eiro stundā, un vēl 15 centi par kilometru. Aprēķinātā maksa par 30 minūšu lietošanu un 26 kilometru nobraukumu bija 8,40 eiro. Tā kā biju dažreiz izmantojis Citybee elektroskūterus un vienreiz Ducato busu, tad man bija piesūtīts atlaides kods 5 eiro vērtībā, un reāli es par braucienu ar Fiat-500 samaksāju 3,40 eiro.

 
ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Par Fiat 500:

Varu teikt, ka Fiat 500 ir ļoti laba pilsētas mašīna. Vēl pietam, ņemot vērā mašīnas cenu (10-12 tūkst. EUR), kas ir divas reizes mazāka nekā tuvākajam konkurentam (ideoloģiski) Mini, mašīna šķiet vēl interesantāka.

Jā, protams šur tur uz bruģa kaut kas iegrabas salonā, motors varēja būt jaudīgāks utt., bet jāatceras, ka šeit runājam par budžeta klases auto.

Man šķiet Fiat tiešām ir izdevies uztaisīt interesantu un labu pilsētas auto ar lielisku vadāmību, labu dizainu gan no ārpuses gan iekšpusē, kas izskatās krietni dārgāks nekā tas ir patiesībā. Un galu galā, šī auto potenciālā auditorija mašīnu izvēlēsies tikai ar acīm.

Un nedaudz atspēkošu tos pametumus par motoru: priekš sava tilpuma/klases motors ir adekvāts un pietiekams braukšanai pilsētā. Salīdzinājumā ar citiem šīs klases auto, tas ir krietni elastīgāks un ērtāks braukšanā. Viss atkarīgs ar ko salīdzina. Tā kā šis ir autoparka iepirkums, loģiski, ka auto ir aprīkoti ar prastāko un vājāko pieejamo motoru.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

"Man šķiet Fiat tiešām ir izdevies uztaisīt interesantu un labu pilsētas auto ar lielisku vadāmību, labu dizainu gan no ārpuses gan iekšpusē, kas izskatās krietni dārgāks nekā tas ir patiesībā"

Man iešām likās, ka tā tējkanna ir krietni dārgāka. Ja 10-12k (sliņķītis pētīt), tad veikums tiešām ir lielisks

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Te ir kaut kāda cenu lapa ar akcijas piedāvājumu: www.autobrava.lv/public/fiat500/New-500-POP.pdf

Bet parastā cena bāzes modelim, cik skatījos kādu laiku atpakaļ, bija 12300 vai kaut kas tāds.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Man fiats patikās tīri no izmēra ziņas - viegli noparkoties, lien iekšā arī mazās vietās, kur citi vnk fiziski nevarēs, braucot arī laba pārredzamība un ērta braukšana. Bet citybee fiatiem drusku jaudas pietrūkst - nu baigi jāgāzē, lai ietu uz priekšu. Bet nu sev nepirktu arī salona apdares dēļ - lēta, graboša plastmasa. Protams, ar labāku apdari un labāku skaņas izolāciju un jaudu, cipars jau noteikti būtu oi, oi, oi...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

Salona apdare un skaņas izolācija varbūt nav Polo vai Corsa līmenī, bet noteikti ir labāka par Āzijas izstrādājumiem.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Par apgriezieniem izskatās, ka vienkāŗši nemāki ar kravas busiem braukt. Ļoti "īss" pirmais ātrums ir normāls un vajadzīgs, lai ar pilnu kravu grozītos šaurās vietās un spētu arī uz kādas apmales uzbraukt. Tā arī ir vienīgā atšķirība - vai nu jāsāk no vietas ar otro (ja tukšs) vai jāizmanto pirmais tikai, lai minimāli izkustinātu (nevis "sāktu braukt").

Salīdzinot ar citiem busiem, ar ko ir sanācis braukāt, Fiat ir gana ērts un komfortabls priekš kravinieka. Iespējams, VW Crafter ir labāks - tas ir viens no retajiem ar ko nekad neesmu braucis. Pieļauju, ka dēļ neadekvātās pārdošanas cenas tie nemēdz būt nomas busi.

Bojāts ritenis nomas mašīnai, jo īpaši pašapkalpošanās, laikam nav nekas tāds, par ko vajadzētu brīnīties. Pret vienreiz lietojamām mašīnām daudzi mēdz izturēties ļoti nesaudzīgi un ja vēl to apvieno ar to, ka nejēdz ar tādu braukt, sekas rodas neizbēgami.

Savu pudu sāls ar busiem esmu nobraucis. Varbūt vienkārši esmu atradinājies no tiem, tāpēc sākumā tizlojos. Kopumā man auto patika.

Es nebūtu pārsteigts, ja nobraukums būtu nu... No tiem pirmajiem, ko kompānija palaida apritē. Bet ne jau 1 mēnesi uzskaitē esošai mašīnai. Subjektīvi spriežu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Interesants viedoklis. Cik man zināms, tevis aprakstītajai vainai vajag vienu bedri, nevis lielu nobraukumu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Un nepiepumpētas riepas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Par riepu pumpēšanu vēl jāmaksā, loģiski ka to neviens nedara

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt
core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Un citi raksta ka jaudas maz, re ka ar šo pašu netiek galā

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Nu tas vadītājs droši vien arī ar velo, braucot pa tukšu ietvi/ielu, pamanīsies iepirst sētas stabā...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ak dievs... Nestādos priekšā, kā tā var? Pat ja vakar tiesības dabūtas. Par jaudu... Pats nesen esmu pārsēdies no 1,6 atmosfēras uz 2,0 turbo. Pat nestādos priekšā, kā tagad būtu pārsēsties atpakaļ? Traki... Maks gan benzīntankā jāatver krietni plašāk, bet saprotu, par ko maksāju.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tikko ļoti pozitīva pieredze ar 1 dienu jaunu Peugeot-308 GT. Atbraucu sastrēgumstundā no Cēsu ielas līdz Atgāzenes stacijai, maksa 7,55 EUR. Izmantoju promo kodu 2,50 EUR vērtībā, samaksāju 5,05 EUR.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Hm, būs man ar jāpabrauc ar to sitibī, citādi nav viedokļa

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Skatoties, kā tās mašīnas tiek dauzītas, nebrīnītos, ka kompānija beigtu savu darbu.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 1 Atbildēt

Lietuvā jau darbojas no 2012 gada. Viss ir ierēķināts.

Par Carguru rentabilitāti citreiz gan māc šaubas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vainīgais draiveris maksā līdz 500 eur pašrisku.

Redzot vienu daļu Citybee braucēju pārņem šausmas:

1. Kā viņi tika pie vadītāja apliecības

2. Pēc gada vai diviem tās mašīnas būs derīgas tikai palikšanai zem preses.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Noņems uzlīmes un pārdos kā mazlietotu, ņemot vērā apjoma atlaides, vēl nopelnīs uz pārdošanu arī.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Vēl pietam, Citybee nav minēts kādam ir jābūt minimālajam autovadītāja stāžam, lai izmantotu pakalpojumu. Risks lielāks, bet arī lielāks potenciālo klientu loks.

Carguru, ja nemaldos, vajag vismaz trīs gadu stāžu.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
1 0 Atbildēt

Arī aizvakar izmēģināju. Brauciens no dzirnavu ielas līdz vecmīlgrāvim 5,25 eiro. Neviens taksis nespēj šādu cenu piedāvāt par 13 km un 22 min. braucienu;) Bērniem arī patika, jo viņiem vieta aizmugurē pietika!

Te pat gada sākumā bija raksts par populārākajiem auto Baltijas valstīs un jau tad pabrīnījos par Lietuviešu iecienīto Fiat 500, jo nopirkto skaits pārsniedza 5000 vienību 2018.gadā ( iauto.lv/zinas/pasaule/30850-latvija-patik-volkswagen-golf-lietuva-fiat-igaunija-skoda-un-toyota ). Te nu arī ir skaidrojums, kāpēc šis bija top pirktākais auto LT. Pieļauju, ja no rūpnīcas iepērk kādus 2000 auto, kas varētu būt aptuvenais citybee kopējais auto daudzums Baltijas valstīs, tad auto cena varētu būt ap 6000-7000 eiro un ne vairāk! Malači lietuvieši, kas māk biznesu taisīt!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

jāpaseko lietoto fiat 500 tirgum, pa cik tad mēģinās pārdot

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Pēc 2-3 gadiem šīs mašīnas gan jau realizēs rietumeiropā. Tur neviens īsti nezinās vēsturi un Fiat 500 ir ļoti populārs modelis. Baltijā nevienam tādu nevajag un visi uzreiz sapratīs no kurienes tie auto nākuši.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Citybee vajadzētu piedāvāt iespēju starptautiskajiem braucieniem, atstājot auto citā valstī. Sixt tas ir iespējams. Būtu laba biznesa niša, kas interesētu lēto aviokompāniju pasažierus, kuru izdevīgie lidojumi ir "izmētāti" starp Kauņu, Viļņu, Rīgu un Tallinu.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Labāk nē!

Zinot un redzot kā lietuvieši gasterbaiteru reisos(uk, īrija, vācija uz rīgu) pieliek muti un uzvedas... Tāds vēl zem promilēm izdomā paņemt autiņu lai brauktu..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Izcili - kārtējais, kurš uzskata, ka lietu kārtība ir jāpielāgo, pakļaujoties idiotismam. Un šobrīd tieši tas, ka teorijā šāds brauciens nav atļauts, ierobežo sēšanos pie stūres reibumā (kas arī nav atļauts). Perfekts domu gājiens!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka šī opcija jau pastāv

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Šorīt manīju vienu city bee 500 fiatu, draivers drillēja ko tik tur tā mašīna uz bruģa...protams bez pagriezieniem un bez kā. Tā kā ja tur kas kustās vai skan tiem auto, nav nekāds brīnums - jo nav jau savs un kā kolektīvismā "kopējo" var pletēt pēc sirds patikas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Kāds brīnums.

Ja pa bruģi kāds lido no sirds, tad parasti tas ir balts bulcinieks (lasi - firmas auto). Tiesa, ja firmas auto ātri vien sāks jukt ārā un ja esi vienīgais braucējs (vai viens no diviem), tad kādam var sanākt atbildēt uz jautājumu - kā jums izdevās tik ātri to auto nopist?

Bet ja tas ir nomas auto - tajos 5 km jau neizjuks, bet pēc mums vienalga kas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Es arī pa bruģi "lidoju no sirds" un guļošos policistus lielākoties šķērsoju, nesamazinot ātrumu. Auto nav ne balts, ne bulcinieks un ir mans privātais

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Mani fascinē šajos abos postos izteiktā doma, vecmāmiņu "gudrība". Ja ir divi braucēji, viens pa bruģi dročī uz 30 un zemāk, un viens normāli brauc, labākajā gadījumā mašīnas tiek plēstas vienādi, sliktākajā - tas ir dročītājs, kas savējo plēš vairāk, jo tas ir viņš, kurš, skaitīdams katru akmentiņu, savai piekarei liek darboties vairāk, kamēr tas, kurš brauc normāli, liek vairāk darboties riepu gumijai, bet piekarei - mazāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Tāpēc es uz izteikti slikta ceļa, piemēram, Talsi-Roja parasti braucu ne lēnāk kā ar 120... var jau būt, ka piekarei neko daudz napalīdz, bet katrā ziņā bedres jūt mazāk.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Tāpat kā pa grantenes trepi, vienīgi ja vajag bremzēt, tad piekare dabū ciest dubultā. Cik garš, tik plats

Patisons Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Redzēju kā ar piekares klaudzieniem pa iekšpagalmu bedrēm brauca Fiat koplietošanas nomas auto. Šādā stilā neviens saprātīgs šoferis nebrauc.

Piefiksēju vēl vienu citu jaunieti, kas CityBee Fiatu slāpēja nost ar aplikāciju rīta korķos. Tā droši vien arī var ietaupīt kādu centu.

Satiksmē var vairāk manevru šedervu redzēt, savādāk jau garlaicīgi palika.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Citybee tiešām var ņemt rallija treniņiem, vnk 300 eur un viss? Jāpamēģina

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu viņiem jau noteikumos ir rakstīts, ka tos izdevumus, kuri pārsniedz pašrisku un kurus nesedz apdrošinātājs tāpat piedzīs no lietotāja. Līdz ar to ar tām avārijām visādi var būt. Nezinu kāda precīzi šiem apdrošināšana ir.

Pat ar visu kasko, ja mežā ieskriesi kokā, droši vien liks tev visu samaksāt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Palasīju citybee noteikumus - murgs, kas atsaucas uz apdrošinātāju noteikumiem, auto tirgotāju dabīgā nodiluma aprakstu utt.

Bet nav lieguma braukt ārpus ceļiem.

Arī pa granteni braucot noteikumu ietvaros var dabūt pamatīgu nolietojumu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Iemēģināju CityBee superfīču. Auto noma par 90 centiem Impulsīvi padevos un nobraucu divus kvartālus, kurus biju plānojis iet ar kājām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

pārbaudīt pret skrambām nav ilgāk kā 2 kvartāli kājām?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Iekāpu, aizbraucu, izkāpu, aizgāju tālāk. Pārbaudīt skrambas vari pats Nevajag sarežģīt lietas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mani fascinē šajos abos postos izteiktā doma, vecmāmiņu "gudrība". Ja ir divi braucēji, viens pa bruģi dročī uz 30 un zemāk, un viens normāli brauc, labākajā gadījumā mašīnas tiek plēstas vienādi, sliktākajā - tas ir dročītājs, kas savējo plēš vairāk, jo tas ir viņš, kurš, skaitīdams katru akmentiņu, savai piekarei liek darboties vairāk, kamēr tas, kurš brauc normāli, liek vairāk darboties riepu gumijai, bet piekarei - mazāk.

Ja bruģis būtu tik vien kā blakus salikti akmeņi, kas kopumā taisa grubuļainu un netīkamu segumu, tad vēl varētu pieciest. Diemžēl man tas bruģis ir ar n-tajiem iesēdumiem, tramvaja sliedēm u.t.t.

Brīnišķīgs, kaut arī mazliet dramatisks piemērs nāk prātā - kaut kāda ieliņa no Ulmaņa gatves uz Stradiņa slimnīcu pirms dažiem gadiem. Pasen tur neesmu braucis, varbūt tagad ir labāk, bet toreiz bija konkrēti nikni iesēdumi un atļaušos domāt, ka nekāda riepu gumija neko nespētu dot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ir tādi bruģi... jā... Man netraucē. Izmantoju tos, tāpat kā guļošos policistus, apdzīšanai

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tur nav nekas diži mainījies, jeb ir tikai sliktāk, bet kopš no FRV uz CRV pārsēdos - vairs neizjūtu to kā problēmu, augstākas riepas borts+lielaki piekares gājieni un zobi vairs "neklab"

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

offtopikam. O, Tev tāds pats upgrade ar auto kā man tālajā 2008.gadā, kad 2007.gadā iegādājos jaunu FR-V, bet pēc gada paņēmu vietā CR-V

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, un, kas tur ir ar tām sliedēm un iesēdumiem? Nu, mašīna bik stiprāk nolīgojas, kas tad ir?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Par bruģi un sliedēm arī nekad neesmu vilcies un nav novērota nekāda saistība ar piekares nolietojumu. Tam jau piekare ir domāta. Nevienam auto nav nācies mainīt amortizatorus, arī bukses nolietojas drizāk no tā ka saplaisā nevis diži kas tur izdilst. Jā ir vienreiz mainīts vienreiz gultnis rumbai, bet tas dēļ tā ka ķīlēja roķene un karsa diski līdz gultnis palika bez smērvielas.

Drīzāk ir novērots pretējais, ka auto kas pārsvarā braukti pa parketu tiklīdz dabū pastrādāt piekare tā iztek amortizatori, jo nav tādā gājienā nemaz stradājuši un štoks aprūsējis.

Tā kā kamēr auto ir gatantija ar to ir jābrauc, lai izlien problēmas ātrāk citadi bus kā dažiem Nissan un KIA kam izbeidzas gultņi un amīši tiklīdz garantija cauri.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, un, kas tur ir ar tām sliedēm un iesēdumiem? Nu, mašīna bik stiprāk nolīgojas, kas tad ir?

2x zemprofila 45 augstuma riepu bortos esmu izsitis robus(bez gaisa zaudēšanas), pat nepamanot kur. Ar normālām riepām droši vien tā nenotiktu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pilsētas bites fiatiem diez vai ir zemprofils; tevis nosauktā problēma ir iemesls kāpēc es pats skaidrā prāta zemprofilu nekad neizvēlēšos, ja nu vienīgi akurāt attiecīgā mašīna būs ar tik jaudīgu motoru, ka tā savaldīšanai nepieciešamās lielās bremzes zem normāla izmēra ripuļiem neielīdīs.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
1 0 Atbildēt

kaut kāda kapeiku pisēju sadaļa.Visi grib braukt ar auto,bet nemaksāt NEPARKO!!naivi...īsti veči ar saļarkām braukā un bendzīniem,lieliem dzinējiem un caurām bākām..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti