Satiksmes organizācijas brīnumi

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Rīgā un arī citur Latvijā ir daudz un dažādi ceļu infrastruktūras objekti, kur katrs kārtību interpretē pa savam. Bet pēdējā laikā biežāk sanāk braukt gar Grīziņkalnu un Valmieras/Deglava/Tallinas krustojums ir gatavā Indija.

1.) Daudzi no Tallinas ielas labās malas griežas pa kreisi uz Deglava.

2.) Daudz bīstamāks - braucot no Deglava ielas satiksmi regulē luksofors - mūžīgi sarkanais ar papildsekcijām, kas norāda virzienus. (Sk. šeit: goo.gl/maps/6x1Xu4mh9EFMwcKEA ) Papildsekcija, kas ļauj braukt taisni un pa kreisi deg reizē ar zaļo gaismu uz Valmieras ielas, braucot no Pērnavas ielas puses. Ļoti daudzi vadītāji šajā situācijā aizmirst, ka papildsekcijai, degot kopā ar sarkano gaismu, nozīmē dot ceļu no citiem virzieniem braucošajiem (CSN 128. punkts) - šajā gadījumā no labās puses pa Valmieras ielu braucošajiem.

Juridiski jau viss pareizi, bet realitātē bīstams krustojums. Reāli laba vieta, kur iekulties nepatikšanās vai arī saņemt apdrošināšanas kompensāciju.

 
Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ar A7 pudeles kaklu mums laikam vēl ilgi būs jāsamierinās.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Rīgai tā ir nomale! Rīgas rajonam arī! Nav jau tāda "orgāna" kas spētu perspektīvā un ilgtermiņā domāt. Kam interesē nomales?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Tam "orgānam", kas petēji tavām domām spēj domāt ilgtermiņā un mērķtiecīgi cenšas cilvēkus sadzīt viegli pārvaldāmās nodokļu lielfermās bez iespējas lieki vazāties apkārt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Solās būt “jautra” satiksmes organizācija Lucavsalas lielkoncertu dēļ jau drīzumā

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Šīrīta šedevrs.

A2 šoseja, rīts, visi brauc uz darbu - vispirms aptuveni iepretim Port Hotel ceļa malā pagaidu zīme trijstūrī "čalis rokas pa čupu" uz dzeltena fona un uz dzeltena fona ātruma ierobežojums (70), pēc brīža, aptuveni pie iebrauktuves Baltezera kokaudzētavā tāds pats komplekts tik ātruma ierobežojums (50). Lieki piebilst ka nekādi darbi novērojami nav. Visi brauc neizpratnē par to, kas nu būs - atkal kaut ko darīs pa dienu, bet NEVAJADZĪGA ātruma ierobežojuma zīmes jau sastutētas.

Tas uz tilta pārBaltezera kanālu (reāli metrus 500 pēc tam kā jau sāckusies apdīvota vieta) ceļa vidū divu, visai skumji no drošibas viedokļa apzīmētu auto komplekts - kravinieks un busiņš. Kraviniekā piķa muca. Viens čalis lej piķi ar specializētu tačkiņu asfaltbetona dilumkārtas plaisā, kas iet brauktuvei precīzi pa vidu, otrs to līniju kā nelaiķi pavirši apbārsta ar smiltīm... Ja vēl priekš apdzīvotas vietas noformējums pamanāmībai ciešams - priekš šosejas - par stipri vāju... Kā var šādi "{noformērtu" brigādi laist strādāt uz valsts galvenās nozīmes autoceļa???

Otrs - nu jau gadiem uzdots jautājums - kāpēc ir bezjēdzīgs ātruma ierobežojums, ja faktiskie remontdarbi notiek krietni tālāk. Pēc vismaz kilometra. Ja jau bija laiks uzstādīt zīmes, tad jau būtu jābūt laikam tās arī pārlikt atbilstoši ceļa remonta darbu zonas vietas izmaiņām... Vai es pārāk daudz gribu?

Šo jautājum, vairākas reizes esmu uzdevis LVC. Kāpēc mums stāv zīmes, kuras ārpus faktisko darbu norises laika kļūst bezjēdzīģas vai reālas ievērošanas gadījumā - satiksmi nevajadzīgi apgrūtinošas?

Tīri tā - Leiši ārpus faktisko darbu norises laika ne tikai var aiziet un aizgriezt, novākt, aizllāt bezjēdzīgu ātruma ierobežojumu, bet tā arī dara! Savukārt LVC savās atbildēs apgalvo, tas "neesot vajadzīgs", normatīvi un likums to neprasot un tas esot tikai lieks apgrūinājums... Jau tā pie mums zīmes lieto nepareizi - bezierunu ātruma ierobežojumus liek vietā, kur varētu uzlikt /!\ un cilvēki ir pieraduši tām neticēt, kāpēc vēl vairot nevēlēšanos ticēt zīmēm?

Interesanti, ja jau vēlme saprātīgi uzstādīt ceļa zīmes un tās pielietošanai ir apgrūtinājums priekš LVC, tad kā nav par grūtu paši ceļa remontdarbi...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Idiotiski ierobežojumi ir primārais iemesls tiesikajam nihilismam. No sākuma uzspāluajam ceļazīmē'm (jo tās ir pārspīlētas), pierodam un spļaujam nodokļiem etc virsū

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NU tas Palaidniex aprakstītais atbilst "pareizai" darbu dalīšanai, un kad beigās sanāk ka kolektīvi par kaut ko atbild, tad par to patiesībā neatbild neviens …

Bet nu pie mums tas jau OK, citādi ieviesīs kārtību, tad izrā'disies ka pusei radu un draugu beigās vairs darba nebūs ;D

Lasītākie raksti

Jaunie raksti