Mercedes Benz CLA 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Mercedes–Benz CLA 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 0 Atbildēt

Tikko noskatījos video, kur viena beibe paņirgājās par diviem čaļiem, kuri pirmo reizi bija iekāpuši mersedesā. Bēdīgi. Ļoti bēdīgi, jo šeit labi redzama lielā plaisa, kas palielinās ar katru jauno modeli. Šī plaisa atdala cilvēku parasto ( purčika divistabu dzīvokļa iemītnieku, kas ikdienā varbūt pat pārvietojas ar 2005. gada bembi ) no paša jaunākā, kas sasniegts autobūvē.

Šo sasniegumu koncentrātu droši pārstāv arī jaunais CLA. Testa laikā mēģināju braukt pēc norādītā maršruta, kas veda ar līkumu uz nākamo maiņas punktu. Pārēji testeri aizbrauca pēc wazes īsākā ceļa, līdz ar to man bija jāpasteidzas. Tam nu šis bija īstais spēkrats. Šoreiz nemaz nemēģinu iedziļināties kādās tur AMG paketēs. Mani interesēja, kā ātrāk no punkta a nokļūt uz punktu c. Un tam mērķim šis verķis bija īstais. Sajūta tāda, ka tu pats lido pa ceļu. Auto tev netraucē nevienā momentā. Tas paliek neredzams un nejūtams. Vienkārši izpildīja tavas, varbūt pat neapzinātās, komandas zibenīgi un perfekti. Varbūt to var pat salīdzināt ar lidojumu sapnī, kuru tu vadi tikai ar iedomām un vēlmēm. Lai brauktu veikli un dinamiski uz mūsu šaurajiem ceļiem nebūt nav vajadzīgi arī top jaudas dzinēji. Šim bija kādi 200zs+/-,

un ar to pilnīgi pietika manam drošības rāmim. CLA- viennozīmīgi, šis ir mans driwers car.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc bildēm, šim bija 163 zirgspēki.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Mercedes Benz CLA 2019

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Konkrētais CLA jeb CLA200 ar 1.3 turbo benzīna motoru un 163 Zs, un 250 Nm.

Ja sākuma cena šim modelim ir nedaudz zem 27 tūkstošiem, tad šis ļoti greznā izpildījumā maksā teju 51 tūkstoti. No vienas puses S-klases aprīkojums ir pieejams mazākajos modeļos, no otras puses - par to arī ir jāsamaksā krietni branga summa.

Ļoti patika, ka salona dizainā ir piestrādāts teju pie katras detaļas - ir ļoti patīkami tajā atrasties. Būtībā CLS aura ir pārnesta mazajā CLA modelī. Viena no labākajām audiosistēmām ar detalizētu skanējumu - papildaprīkojumā 650 EUR. Citur par līdzvērtīgām sistēmām būtu jāmaksā krietni pāri tūkstotim. Pat, ja vairāk nekur nav jābrauc, gribas vēl pasēdēt šajā automobilī. Tomēr šobrīd man vēl ir neizprotama Mercedes aprīkojuma politika. Konkrētais eksemplārs par 51 tūkstoti, no kā teju puse jau ir par aprīkojumu, BET - pietrūkst tādas lietas, kā elektriski regulējams pasažiera beņķis, adaptīvā kruīza kontrole un elektriskais bagāžnieka vāks.

Vairāki brauciena dalībnieki sacīja, ka prasītos jaudīgāks dzinējs. Jā, vienmēr jau var ko jaudīgāku, tomēr negribētu teikt, ka 1.3 dzinējs neiet. Iet diezgan sprigani - 8.5 sekundes līdz simtam, arī ar pilnu auto nevar just, ka vajadzētu pūlēties. Sporta režīmā uzsākot braukšanu gan uz slapja, gan sausa asfalta ļoti grib izspolēt, tam aktīvi pretī jaucas pretbuksēšanas sistēma - rezultātā sanāk raustīšanās. Labāk sprintu no nulles sākt komforta režīmā, sportisko atstājot, lai paātrinātos gaitā. ECO režīms sniedz limuzīnisku mieru, bet pat šajā ir iespējams dinamiskāk braukt, ja nepieciešams. Pēc visas dienas skrējiena, patēriņš tīri labs - 7.4 litri uz 100 km.

Piekritīšu Jānim par gaitas īpašībām - auto klausa katrai komandai teju perfekti. Piekare, lai arī sportiski stingra, ir komfortabla. Gribētos gan drusku lielāku skaņas izolāciju no riteņiem. Aizmugurē diviem ir gana ērti, it īpaši augumā līdz kādiem 185 cm, trijatā jau ļoti šauri.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
1 0 Atbildēt

Mercedes CLA pirmkārt aizrauj ar savu dizainu. Izteikti simpātisks šķita automašīnas interjers. Pirmkārt jau lielais divu ekrānu displejs (beidzot vairs nav paneļa vidū uzstūķētā planšete) ar savu izcilo animāciju. Testa brauciena laikā vairākkārt pieķēru sevi sajūsminoties, kā pārvietojas tahometra digitālie rādītāji . Ventilācijas sprauslas kā reaktīvo lidmašinu stilizēti turbomotori un salona apgaismojums kā Svarovski lustra. Skaisti! Brauc šis auto arī skaisti. Skaisti laikam ir īstais vārds, lai raksturotu arī kā Mercedes pārvietojas jo citu vārdu man ir grūti atrast. Ir man arī dažas negācijas par šo auto. Toksnis no riepām manuprāt ir par lielu šī zīmola automašīnai. Piedodams korejiešiem, bet ne vāciešiem. Joslu asistents nostrādā tik asi un ar tādu kā sitienu, ka pirmajā momentā šķiet, ka esmu pārbraucis pāri kādam surikātveidīgam dzīvniekam. Vēl konkrēti šim auto, kas ir noripojis tikai 4000 kilometrus, skaistajā panelī deg uzraksts par to, ka ir traucēta kreisā gaisa spilvena darbība un ir jāapmeklē serviss. Laikam jau elektroniskās problēmas mūsdienu automobīļos ir, bija un būs un nav uzskatāmas par ievērības cienīgu apspriešanas objektu.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

1,3 litru motors un Mercedes zīmols… Nav ieteicams izdarīt pārsteidzīgus secinājumus! 136 zirgspēku agregāts pietiekami veikli kustina uz priekšu CLA.

Testa maršruts veda cauri dažādiem maršrutiem un tieši man sanāca šķietami “lāpītākais” posms. Pat brīdi, kad vienā solī devāmies līdzi jaudīgākajiem arsenāla pārstāvjiem, CLA spēja saglabāt pietiekami stabilu stāju viļņainajos līkumos.

Kā allaž – Mercedes interjera un kopējai multimediju sistēmas izpētei nepieciešams nedaudz ilgāks laiks, jo kopējā kompozīcija atšķiras no ierastā. Pirmie iespaidi – elegants auto, kas spēj sagādāt braukšanas prieku.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti