Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.

Visi jaunumi, interesantas lietas.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekritu par 2 lietām -

1) ka publikacijas ir šausmīgi "polarizetas" un bieži bez jēdzīgas analīzes un atsaucēm uz citiem pētijumiem, ka ari bez loģiskas secinajumu un pieņēmumu ķēdes

2) ka EV akumlatoru ražošanas raditais izmesu apjoms, un krekinga procesa raditais co2 apjoms ir liels noslēpums, un tas nav nejauši ! (visi petījumi ko esmu izracis, un kam sliecos ticet būtiskaja sadaļa satur vairāk pieņēmumu kā man labpatiktu tyr redzēt).

Iespējams ka tiek gaidīts brīdis kad tas viss kļūs par tautai "sagremojamu" lielumu, jo jau pats fakts ka operējam ar grami uz kilometru, litri uz 100km, Btu, kW un tamlīdzigi skaidri parāda ka info nav "vidējam Džo" paredzets ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: 1 litru nevien neražo. Atdzen tūkstošiem barelu un viņus tur apstrādā. Tad izrēķina co2 uz litru benzīna.

Elementāri. Tikai benzīna ražošanas laikā rodas arī citi produkti - eļļa, dīzelis, gāze, utt. Un es nezinu, vai tas tika izrēķināts ( bet diezin vai) Ja tu vari sarēķināt cik konkrēti no tā visa co2 ir tieši benzīna vai dīzeļa daļa, - parēķini.

Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"...

Un pat attēlos redzams, ka tas dīzelis nav pats ekonomiskākais ( enerģijas ziņā) naftas produkts

p.s.

šī frakciju caurule nav vienīgais instruments. Pirms tam izmantojas tīra elektrība, un pēc šīs caurules notiek otreizējā apstrāde.

"Bet tāpēc skaļi brēkt, cik co2 sanāk akumulatoru RAŽOŠANAS laikā, bet nepieminēt, ka arī dīzelis tiek ražots... "aizmirst"... "

Vai tad viņš aizmirst? Tu šobrīd vienkārši salīdzini pirkstu ar krānu - vienas mašīnas DEGVIELAS ražošanas ceļā radušos izmešus gribi salīdzināt ar otras mašīnas RAŽOŠANĀ radušos izmešus. Ja gribi salīdzināt akumulatora izmešus ar kaut ko dīzelim - salīdzini ar oglekļa dioksīda izmešiem kas rodas izkausējot 100 kilogramus alumīnija.

Degvielas ražošanas procesā radušies izmeši ir cits stāsts - bet nu nevarētu teikt ka rokot ogles vai urbjot gāzi tie nerastos, par propelleru vai saules paneļu ražošanu nerunājot...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ilons Masks bija Vācijā, bet pirms braukšanas uz mājām tikās ar VW direktoru. Mediji raksta, ka viņi ļoti bieži tiekas un sazvanās. Pat izvirza versijas, ka tomēr varētu sadarboties. Atcerēsimies, ka reiz VW jau gribēja nopirkt Teslu.

Bet šoreiz ir runa par sadarbību nevis pirkšanu un pat tad - mazs varbūtība. Tesla jau sadarbojās gan ar Toyota, gan MB, bet tad tā nemaksāja 400 miljardus...

Un otra ziņa - tesla grib atvērt dīlercentru Horvātijā. It kā ziņa nav neko īpaša, bet rozīnīti piešķir fakts, ka Nikola Tesla dzima Horvātijā... Un tas ir simboliski, ka tesla atgriežas dzimtenē... Masks teica, ka Nikola lepotos...

BET joks tāds, ka Nikola dzina nevis Horvātijā, bet Austrijas impērijā. Un viņš bija SERBS, tātad dzimtene ir Serbija, nevis Horvātija.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Audi valdes priekšsēdētājs Markus Duesmann izteicās, ka Tesla elektroauto industriju ir apsteigusi par 2 gadiem.

Pārsvarā programmnodrošinājumā un autopilotā.

Kā piemēru vēl minēja, ka tesla sākotnēji tika būvēta kā elektroauto, bet citi ražotāji pārbūvē iekšdedzes dzinēju auto uz elektriskiem, tāpēc nevar izmantot tik daudz akumulatorus.

Un tāpēc audi ir izveidojuši projektu "Artemīda".

Tajā viņi dod brīvību inženieriem un ar minimālu birokrātiju. Praktiski būs kā startaps.

Bet tesla bez projectu road runner ( jaunas baterejas, kuru cena 100 dolāri par kilovatstundu, garantija miljons jūdzes) jau darbojas darbu citā projektā - tesla Palladium.

Nav skaidrs ko viņi tur dara, bet tas ir ļoti slepens. Un tajā tiks iesaistīti jaunie akumulatoru bloki un jaunā transmisija priekš trīs motoriem. Tā būs daudz jaudīgāka un efektīvāka, bet konkrēti cipari netiek minēti. Viens darbinieks izpļāpājās, ka projektā tiks izmainītas arī virsbūves.

Žurnālisti min variantus, ka elements pallādijs ( tesla Palladium projekta nosaukums) atrodas iekšdedzes dzinēju auto katalizatoros, un ka tas būs "spļāviens sejā", tas ir - sagraus iekšdedzes dzinēju auto. Jo pallādija cena strauji pieaug, un līdz ar to pieaugs cena uz atgāžu sistēmām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pasaules iekarošana vēl ne vienam nav bijusi pa spēkam, diezin vai Maskam tas izdosies.

P.S. Bet Tesla vērtība IMO ir pārspīlēta tāpat kā viņu tehnoloģiju portfelis, un es katru gadu lasu, par kādu mega cool kompāniju IT nozarē, kuru kāds ir pārpircis un pēcāk šausmīgi nožēlojis, jo izņemot varbūt klientu bāzi ( un arī tas reizēm ir bijis uzpūsts) , kompānija tikai uz papīra izskatījusies labi … Tā ka piedod par manu skepsi arī šajā jomā …

P.P.S. Un cita starpā - es iekšdedzes dzinēju pieredzi uzskatu par 10x pārāku par jebkuru autonomas braukšanas fufeli. Es saprotu kam to "mēslu" vajag, taču es tai neticu, t.i. tā ka pilnīgi un galīgi neticu, lai cik labu to kādam arī neizdotos izveidot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Visvairāk tas veicās šļupstētājiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Masks atkal muld par revolūciju auto ražošanā. Viņi iegādājušies lielāko presi pasaulē, un tagad visa auto virsbūve sastāvēs tikai no dažiem gabaliem ( ja sasitīsi spārnu, vajadzēs mainīt pusi mašīnas). Šo lietu Tesla patentēja pagājušajā gadā.

Gigafabrikā Berlīne, tādas preses būs veselas trīs.

plusi - ražošanas izmaksas būs daudz lētākas un ātrākas, mīnuss - tikai jau minētais, kas skars patērētāju, nevis ražošanu.

Tāpēc Teslu cena Eiropā nokritīs ( arī jāatņem transportēšanas un nodokļu izmaksas, jo līdz šim Teslas uz Eiropu veda no ASV.)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti