Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
core Reģ.: 03.01.2017
2 1 Atbildēt

msh rakstīja: Attiecībā par to dinamiku - sevišķi laba tā noteikti nav, zinot kā darbojas toyotas hibrīdsistēma. Man tev laikam jāatgādina - ciktāl tas attiecas uz motoru, kārbas nav, lasīt - nav pārnesumu - ir diferis, kura pārnesuma skaitlis ir šosejai paredzēts, un kad elektromotoram ir izdevies mašīnu paātrināt līdz ātrumam, kad motors spēj darboties - tad var pieslēgt motoru. Un tas motors piedevām ir nevis parasts motors, bet atkinsona cikla motors, lasīt - vājāks nekā parasts tāda tilpuma motors.

Teiksim, iztēlosimies situāciju - es ar savu golfu skrienos ar tādu kāmriju, stāvam abi pie strīpas, iedegas zaļais. Es ielieku kārbu atbilstošā robā, uzceļu motoru uz attiecīgiem apgriezieniem un aizeju, slēdzot robus tā lai noturētu motoru maksimālā griezes momenta diapazonā. Kāmrija vadītājs nospiež pedāli, bet, ups - viņš atrodas toyotas hibrīdā - riepas viņš diez vai nokaucināt spēj, un paātrinās ar pilnu ELEKTROMOTORA jaudu - kaut kādiem 70 zs max - nu riktīgs zvārs - kad izdodas bik ieskrieties, tiek pieslēgts arī motors, gan uz zemiem apgriezieniem, jo nevar nomest zemāku robu, tāpēc motors nedara visu ko tas spētu - beidzot izdodas sasniegt kādus 100 kmph un nu ir pilna atdeve sasniegta... Izklausās forši - mašīna, kura pilnu dinamiku spēj attīstīt tikai uz šosejas. Bet es tikmēr jau esmu gabalā...

Par to ka hibrīds ir pārāks - svarā, iespējamībā kaut kam noplīst un remontu izmaksās - nav šaubu. Kaut kā neesmu aizmirsis ka tavam prīmusam nosprāga frekvenčnieks [vienalga kā to bloku iekš mašīnas sauc] un cik tas prieks maksāja...

šitādu sviestu sen nebīju lasījis, tu kādreiz dzīvē izbrauc ar kādu hibrīdu un tad runā, būs vēl lielāks pārsteigums kā ar sievas māsas i30.

Bet ka tavs golfs ir raķete, to mēs visi jau sen zinam

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu bet ar kādu tieši hibrīdu ir jāizbrauc? Un par ko man būs tas lielais pārsteigums - ka kaut kāds trīsarpuslitrīgs keksuss [arī tak hibrīds, jopcik] spēj paātrināties? Lielais pārsteigums man bija tikko, bez jebkādas izbraukšanas - gūglis parādīja ka šībrīža prīmuss pat, ļoti iespējams, spētu turēt manam golfam līdzi - ar nepilniem 200 zs iekš prīmusa pietiek lai ieskrietos līdzīgi kā mk2 ar simtpadsmit - malači iekš toybotas pacēluši jaudas, nav vairs kā agrāk, vairāk par 10 sekundēm līdz simtam

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu kaut vai rav4, kā tā 1,7t smagā kaste raujas uz priekšu. Man domāt ka tur sanāks kā tavā aprakstā, tik atšķirība, ka tavs golfs būs tālu aizmugurē, nevis priekšā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu un kā tad tā raujas? 8,1 vai 8,4 sekundes - nekas īpašs - tas pats kas jaunajam prīmusam vai manam golfam - ja vēl visi trīs skrietu uz kādas autostrādes, tā kaste ar garantiju paliktu tālu aizmugurē, jo aerodinamika sūdīgākā no visiem trijiem.

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Pirmais aizietu tavs klabeklis?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Klabeklis? Pastāsti smalkāk

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Klau, tu neesi gadījumā nereāli asprātīgs?

keksuss

gūglis

prīmuss

toybota

Vienkārši nereāli smieklīgi prikoli no pieauguša vīrieša. Esmu sajūsmā.

Kāpēc apstāties tur?

Sauc golfu par golu. Fordu par fjordu. Būs nereāli ņirdzīgi!!!111oneoneone

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

Nīcas bomzis huli

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 3 Atbildēt

Toyota visus savus modelus prieks Eiropas aprikos ar elektro, hibridi tas tikai starposms, velti skepus lauzat.

Tas ir oficials pazinojums no toyota.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

NU vajadzētu iemācīties saprast izlasīto - Toyota paziņojusi ka visiem modeļiem no 2025. gada būs pieejamas arī tīri elektriskas versijas. Nevajag man te makaronus karināt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 2 Atbildēt

A ko ta es saku? Tagad jau hibrīdus kritizē, tad nebūs ko kritizet, jo EV aizies msh golfam garām bez problēmām. Es sapratu tā tā lielāka sāpe

Izvēlies kādu modeli gribi un visi būs pieejami EV.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Augstākā demagoģijas pakāpe.Jūsmot par šo faktu, kad pats brauc čortsviņuzin ar ko un kad visa valsts brauc ar 13g veciem lūžņiem pa 2k eur gabalā.Tajata viņiem tos savus EV laipni pārdos aš "sākot" no 42k.Jā,viņi masveidā pirks.Šaubu nav,piepirstais gaiss attīrīsies. Plus vēl personīgi katrs mēs samaksāsim par 0,00xy% sabiedrības izredzēto daļas iespēju tos uzlādēt pie katra staba.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: te gan tev msh nebūs līdz galam taisnība - tam Prius hibrīdam ir diezgan intersants risinājums ar "planetāro pārvadu" (marketologu nosaukums eCVT) ja tagad pareiz to latviski nodēvēju, tā sistēma ir baigi labā dzīvē:

www.youtube.com/watch?v=ZmHpSyTsfm0

tikai tas ka IMO 1.5 bija dursku pa švakru, vajadzēja jau sākotnēji 1.8 vai varbūt pat lielāku. Tik nezinu vai jānākjiem hibrīdiem vairs ir tas planetārais brīnums, ja pareizi atceros tad to laikam pati Toyota bija patentējusi.

Nu paga paga - esošajam prīmusam un kāmrijam ir rakstīts - CVT ar sešu robu simulācijas režīmu - tur noteikti ir kaut kas cits, jo viens planetārais pārvads sešus robus nespēj ne simulēt ne nodrošināt, tikai nepāra skaitli - viģikā redzamais ne vairāk par trīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tagad vairs labi neatceros, būs japarok augšā info, bet man šķiet ka joks bija tajā ka jebkuru no daļām grozija elektromotori ar atšķirīgiem ātrumiem, uz kā rēķina bija nosacīrs CVT un 5 vai 6 fiksēti "robi". Plus vel tas ka šādi viņiem nebija jasinhronizē ieksdedzes dzinejs ar elektro.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

kasinsh79

Uz tām tojotas hibrīd akcijām ir jāuztrāpa , ir akcija un man vajag . Tā 5K starpība .

Degvielas patēriņš.... smaga tēma ,cik noprotams joprojām skatamies odometra rādījumu ,nevis bākas metodi .

Paziņu radu lokā ir hibrīdi . Ar darba auto hibrīdu vismaz vienā gadījumā dāma bija ļoti neapmierināta un iemesls degvielas patēriņš . Darba devējs devielu apmaksāja vadoties pēc ražotāja uzrādītā ...

Vēl vienā gadījumā , bija plāns iepirkt hibrīdu ar domu braukāt pa Rīgu . ji pret vecu dīzeli , lai gan šeit laikam bija akūts īslaicīgs finanšu trūkums .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Es esmu "beigts" no tiem apkārtējiem hibrīdu nīdējiem - patīk vai nē, hibrīdi ir pavisam tuva un pieļauju, ka masveida nākotne.

.

Nu nu .. Nezin kas eco komunistiem būs prātā . Vismaz no pēdējā laikā lasītā tad nekādi hibrīdi ,tikkai pilns elektro un no atjaunojamajiem , visu noklāt ar saules paneļiem vēja dzirnavām . Protams te pilnīga pretruna ar Vācijas pastiprinātu gazifikāciju . Domājams lielais biznes savaldīs uzpirks , vai atpirksies no eco teroristiem .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Esmu braucis ar Carguru hibrīdiem Yaris, Auris, C-HR un jauno Corollu. Visiem uzrāviens ir labs!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Redz kādās auzās var iebraukt pērkot lietotu elektroauto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

VW un ekoloģija vienā teikumā - nesmīdinat mani, lielāku bullshit grūti izdomāt. Dīvaini gan ka Merkelei jāmetas reklamēt melu kantoris, diez kas tam par iemeslu ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Te video , par uzlādes problēmām un cenu . Tomēr uzmanīgi RT

www.youtube.com/watch?v=yrewj5MVbv4

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt
Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Tak viņiem tur savs bizness (indieši) zem valsts paspārnes...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Diezgan skaidri pasaka, ka viss Tesla pisness ir iespējams tikai pastāvot politiskajam lobijam, kas subsidē un stumj elektroauto. Brīvā konkurencē tam nav cerību izdzīvot un Muskim bail, ka Brexit var atnest britiem brīvību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Vai tad kadam par to kādreiz ir bijušas šaubas, ka Tesla pastāv dēl pasaciņu cienītājiem + arī dēļ iespējas tirgot savas izmešu kvotas.

Tās izmešu kvotas vispār ir kaut kas anekdotisks - ņemam sadomājam ražotni, kas ir energoietiplīga, bet gaisā teiksim "visu mīļo" CO2 neizmet, dabūnam vai iepērkam kvotas "nākotnes vajadzībām", pēc 10 gadiem sitam gaisā biržā par lielāku kāpostu … Ekoloģija - da ko jūs - kam tā te interesē, galvenais lai tautai, bankām un biržām ir jauns "spēlīšu" objekts - un labākais tajā jokā - cilvēks vulgaris tāpat to visu apmaksā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Muskis tagad tur britus nebrīvē!? ????

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ne jau Muskis bet eirokomisāri ar regulām, bez kurām viņa rotaļlietas nebūtu konkurētspējīgas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Volx rakstīja: A ko ta es saku? Tagad jau hibrīdus kritizē, tad nebūs ko kritizet, jo EV aizies msh golfam garām bez problēmām. Es sapratu tā tā lielāka sāpe

Izvēlies kādu modeli gribi un visi būs pieejami EV.

EV nešaubīgi aizies garām msh golfam bez problēmām. Būs Grobiņā 10 min agrāk un atgriezīsies no brauciena uz Rīgu dienu vēlāk, dodod laimīgajam saimniekam iespēju izdarīt divās dienās to, ko msh varētu vienā, un ietusēt kādā Rīgas viesnīcas bārā.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Ar ričuku reāli grūti atsēdēt elektrobraucamajam Škoda 24Tr. Esot arī hibrīds ar dīzeļģeneratoru MSH var pamēģināt, nav dārgi un sarežģīti.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 2 Atbildēt

Nākotne būs tāda, kā politiķi gribēs.... Aizliegs fosilo degvielu nāksies visiem ar sakostiem zobiem braukt ar elektro un priecāties.... Citur pasaulē cilvēki vel braukā ar ļoti veciem auto un mazos apjomos ražo rietumu veco auto sliktas kvalitātes kopijas.... uzspļaujot visām eiro prasībām. Te pat kaimiņos Krievijā Ķīnas auto iet uz urrā, lai gan nekādiem eiropiešu standartiem neatbilst.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Romā aktīvi sper chr hibrīdam baterijas, atver durvis, aizmugurējo beņķi ārā un bateriju nost. Drošvien dēļ kādiem cēlmetāliem. Ja tā sērga atnāks līdz mums, tad kasko drošvien pieaugs.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Viņi nesper CHR baterijas, viņi tīra salonus.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Volvo xc aktīvi sper pilnpiedziņas vadības blokus.Tikko noliek ,tā bloka vairs nav..

Bet Es aizaizvakar braucu pa Satekles ielu, tur kāreiz pa Uzbērumu ar tukšgaitas rpm tā nesteidzīgi aktīvi pārvietojās no Vidzemes puses ieejošais pasažieru Dīzeļvilciens tipa DR1.Kodīgo gaišpelēko dūmu Mākonis bija tāds, ka traucēja saskatīt ielas malā esošo ķīmiskās tīrītavas ēku..

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu tas tak ar kategorija transports - kurš piesārņo daudz, tāpēc liksim ka visiem mazauto ar iekšdedzes dzinējiem lielākus nodokļus utt. utpjr.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti