Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es izvēlētos Toyota, nesalīdzināmi kvalitatīvāks izpildījums tehniski vismaz. Būsi pārsteigts/-a, cik tie busi līdzīgi. Horvātijā braucām ar tādu aprīkotu Toyota busu, līmenī viss tam

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

nu viņi visi no viena konveijera Spānijā noripo, varbūt pirmdienās un pēc futbola spēlēm Toyotas netaisa, bet savādāk neticās, ka Toyotai liktu labākas detaļas. Tūlīt būs tas pats buss arī kā Opel Zafira Life.

BTW tiko pamanīju Renault Trafic Spaceclass, Trafic ar pieklājīgu salona apdari, nevis lai vest malku

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tač viņi vienādi - tieši tehniski! Kāds kuram salona izpildījums, tas jāskatās - kuram piemērotāks katra vēlmēm! Tālāk, kurš dīleris tuvāks / mīļāks / izdevīgāks bet TEHNISKI - tie ir vienādi auto!!!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?

Pirms pirku Multivan, tieši Toyota Proace bija otrs izskatāmais variants. Bet mani atrunāja neviens cits, kà Toyota dīlersalonā strādājošs cilvēks.

Pirms pusotra gada šis modelis tikai nesen bija parādījies tirgū un tam no īstās Toyotas ir ļoti maz iekšà. Dīleris regulāri pa garantiju cīnījās ar tādām lietām, kas Toyotām nav raksturīgas un kuras, savukārt Citroen un Peugeot dīleris vispār atteicās labot garantijas ietvaros.

Nan toreiz ieteica pagaidīt pāris gadus un pirkt tad. Nu tie pāris gadi pagājuši, iespējams, tagad viss ir čiki-piki.

Kad pirms pusgada bija iespēja ar dīlera demo Proace izbraukt, pēc Multivana man tajā bija klaustrofobiska sajūta. Viss tik šaurs, kompakts. Bagažnieks ir būtiski mazāks kā Multivan (Long versijā). No ekspluatācijas viedokļa man liekas, ka Proace ir izdevīgāks, jo mazākam degvielas patēriņam vajadzētu būt.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Nevis no "īstās Toyotas ir ļoti maz iekšà", bet no Toyotas tur nav nekā. Tīrs PSA izstrādājums. Iespējams radies pēc sadarbības ar Toyota Aygo projektu un optimizācijas rezultātā.

Lai gan tīri subjektīvi varu teikt, ka man šķiet ka PSA var uztaisīt krietni busu nekā Toyota, jo iepriekšējais Toyota Hiace bija pārāk arhaisks un jocīgs priekš Eiropas standartiem.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Jautājums, ko no busa grib.

Ja grib +/- komfortu – normāls pakojums, automāts, kaut cik jaudīgs motors, tad vien jāskatās uz VW vai kaut ko no šiem trim PSA grupas dvīņu brāļiem. No Toyotas tur ir maz vai nemaz/ tehniski visi 3 ~vienādi. Paziņa ir nobraucis pirmos 50K ar Toyota, drīz dosies otro reizi kaut ko no hadenes pa garantiju mainīt+vēl pāris gļuki, nekas krimināls, bet tomēr.

Šie trīs apdares ziņā ir lētāki un salonā sajūtās mazāki nekā Multivans/Caravella.

Ja ambīcijas ir mazākas tad jau var skatīties vēl busīgākos Nissan, Opel un laikam arī FIAT. Ja grib pa smalko, tad merša V-klase, bet tā man šķiet jauna no 70K sākas.

Ja tomēr tik lielu nevajag, tad jau ir čupa ar alternatīvām minivenu rindās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

50k un 2x hadenē kaut kas darīts - nav pārliecinoši. Varbūt, ka bērnu slimības, kas jau izārstētas jaunajiem modeļiem. Man VW pie 250k ir 2x hadenē kaut kas darīts.

PSA izstrādājums ir uz vieglā auto EMP2 platformas, iespējams tomēr nav pietiekama izturība busam ar 3t pilno masu.

Gribas automātu, auto ilgstošākai lietošanai, tāpēc no DSG baidos.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Par Ceeda slimības lapu.

Priekšējie šarnīri - 2X23eiro, darbs 30eiro = 76eiro

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Atgādināsi, cik vecs Tavs auto?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Auto ir no salona!?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Tu izbrīnīti jautā par savu auto?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es izbrīnīti jautāju par jautājumu

Tas nav tiko no Vācijas, vēsture zināma(gandrīz). Šaja topikā neder auto ar tumšu pagātni, piemēram mums ir viens lietotājs, kas pērk "jaunus" Subaru Lietuvā no ASV.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

par to LT, es ar zinu pārīti lietuviešu pie kuriem ņemt ļoti jaunu apdauzītu auto no ASV un atjaunot iegūsi ļoti labu auto, ja vien spēj sadzīvot ar to ka auto bijis sists. Dikti gribēju sev Toyota Venza, bet tās vairs jaunas nemēdz būt ????

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Termini "apdauzīts"" un "ļoti labs"" neiet kopā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU viens mans labs paziņa paņēma ar riktīgi šķiltu priekšu (bet veselu motoru) 2010 gada ASV Toyota ar zem 10 jūdzēm nobraukumu, kas viņa izmaksāja ja pareizi atceros ap 11K Latiem. Lietuvā salaboja pilnīgi visas problēmas, arī spilvenus, elektroniku ko lietusūdens bija paspējis sabojāt utt. Cilvēks pēc tā visa bija ieguvis praktiski jaunu auto pa apmēram trešdaļu cenas. Tas auto joprojām viņam, braucošs un izcilā stāvoklī. Es pats ar to konkrēto auto nobraucu vismaz 100 km uz Poliju un atapkaļ uz vienu klubu tusu - auto praktiski kā jauns Leksus no salona. Tādēl man bija tā iegriba par Toyota Venza no štatiem, tik vot neražo tās vairs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Nu, tad ir jāveido topiks "Kā nopirkt amerikāņu sistu auto Lietuvā" Jūs, kungs, nesaprotat kāpēc cilvēki vispār pērk jaunus auto. Tiek maksāta barga nauda par ērtībām un tā nebūt nav ādas sēdekļa esamība auto

Es, piemēram, džedajam(dīlerim) atdevu 50 eiro tikai par eļļas maiņu(eļļa bija mana). Savukārt cilvēks vakar pavēstīja, ka eļļas maiņu ar visu eļļu veic pats, kas izmaksā 12 eiro. Tiek maksāts par to lai tos garantijas gadus brauktu bez raizēm. Kapitālisma ražošanas cikls neparedz kko labot bet izmest ārā, jo ērtāk ir nopirkt jaunu. Neviens cilvēks, kam ir nauda, nedomās par sista auto iegādi par 1/3 cenas.

Izņemums varetu būt kkāda konkrēta modeļa iegāde, kas netiek vairāk ražota. Vai arī nepiejama Eiropā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piekrītu par apzinātu braukšanu pie dīlera. Tā ir maksa par sirdsmieru. Man bija 150tkm (varbūt vairāk, HVZ) nobraucis Prius - es no brīvas gribas to apkopu un remontēju pie dīlera.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja un tavuprāt Toyota Highlander, Venza, Tacoma, Tundra, Sienna ir pieejami Eiropā ? Taču reizēm ASV modeļiem vienkārši ir labāks motors, kārba un komplektācija, kas arī spēlē savu lomu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Sienna ir labs auto. Pārāks par visiem mūsu Eiropiešu šarāniem, galaksijiem, citroeniem un pārējiem... un uzticamības ziņā noteikti daaaaaudz labāks par vojādžeru.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja: Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski

pavizinājos testa braucienā ar spacetourer/traveller/proace.

180zs 8ātrumu automāts ir ļoti baudāms - 8.8 sek līdz simtam, domāju ka perebors, bet domāju ka praktiski gandrīz tikpat labs ir 120zs 8AT, kas ir ir par gandrīz 3000EUR lētāks.

Panelis gan diezgan atbaidošas kvalitātes - izskatās smuki, bet kad pieskaries... tad jau labāk traffic/vivaro, kas neizliekas par baigo $$$ bet vismaz var operēt ar dūraiņiem un mazgāt no iekšpuses ar karcher

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja plāno braukt viens pats tad tie 120zs varbūt arī pietiks, ja krausi iekšā famīliju un piekabi aizmugurē tad varbūt nežmiegties un braukt ar prieku. Ja tas pusotra litra dīzelis ar manuāli ieksrienas 12 sekundēs tad kas būs ar automātu?

Bija Caravelle ar 140zs, tukša skrēja labāk kā vidusmēra vieglais, ieliekot 300-400kg vēljoprojām bija normāli braucams.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

120zs automāts ir deforsēts 2.0 dīzelis, kuram ir 340Nm griezes moments iepretī 180zs 400Nm, t.i. pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem 180zs variantam ir tikai ~18% vairāk jaudas. Mierīgā režīmā braucot tos +18% jutīs, bet ne izšķiroši. Atšķirība būs tikai kickdown režīmā, kad motors attīsta tuvu maksimālajai jaudai.

Lietojums neiekļauj pierīgas rīta/vakara stresaino satiksmi, un huļigānēšanai ir cits auto. Aktīvi izmantojot visus 180 zirgus, pēc tam ilgi būs jātīra salons no bērnu vēmekļiem.

Un pēc garantijas beigām noteikti var uzčipot, ja ne līdz 180zs/400Nm, tad līdz 150zs/370Nm variantam droši.

Par 140Zs iekš T5 garajā Caravelle man cita pieredze - ņefiga negāja. Salīdzinājumam tajā pašā laikā bija jābraukā arī ar garo un augsto Jumper ar 150 vai 160 zs 3.0 dīzeli. Bija krietni baudāmāks.

140Zs dīzelis iekš golf gan ir ļoti baudāms, arī piekrauts .

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ģimenes auto noteikti nav domāts trakošanai bet deforsētā variantā tur tāpat ir 12,5 sekundes līdz simtam un kautkā tie 18% vairāk jaudas dod par 30% ātrāku ieskrējienu līdz simtam un noteikti vēl lielāku starpību režīmos 60-100 un 80-120, kas tomēr dod daudz relaksētāku braukšanu šosejas režīmā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manam Multivan motora (2.0 TDI) maksimālā jauda ir 150 kW jeb 203 ZS. Jaudas pietiek atliku likām. Nav starpības, vai tukšs vai iekrauts, vai piekabināta piekabe.

Priekš ģimenes auto man šķiet, ka 120 ZS noteikti nav pietiekoša jauda.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc skatamies uz Zs, ja bieži vien piekrautam tā "trakākā problēma" ir iesākot braukt, kur griezes moments jeb Nm spēlē lielāko lomu ???

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manam 450 Nm

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Skatos, te augstāk viedokļi dalās par tēmas sakarā postējamo info. Paskaidrošu, vismaz iesākumā ideja bija aprunāties par jauniem un vēl garantijas auto. Laika gaitā neviens īsti nepukst, ja apspriežam auto, kas ar pārskatāmu vēsturi līdz šim brīdim - ar ideju saprast to uzticamību, kalpošanu utt. Galu galā, arī mans baltais gulbis paliek bez ražotāja garantijas jau tagad, kad savulaik jaunajam auto nupat 2 gadi Ko nu?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

visiem eBanu un izrakstīt ārā no LV..

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 6 Atbildēt

Pidarasi

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

Tev jau gribētos gan.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 1 Atbildēt

Mums neinteresē, ko dari savā brīvajā laikā guļamistabā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Paga, paga, ir piektdiena, tūlīt Ezis71 piedzersies un sāks diskutēt par to.. mēs visi negribot uzzināsim...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Re kur video par tevi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti