Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Youtube redzēju šādu video: www.youtube.com/watch?v=G5wMmq6-kNc

Interesanti cik daudz no tā visa attiecas uz LV? Kā LV ir ar bonusiem un pārdošanas plānu izpildēm un tamlīdzīgām lietām, kas varētu stimulēt pārdevējos pārdot ar atlaidi, galvenais, ka tiek vaļā?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
2 2 Atbildēt

Cik esmu dzirdējis, tad LV pārdevējiem nav nekāda saldā dzīve, ja Tev nav uzkrāta klientu bāze vai neizdodas vinnēt kādus lielākus tenderus, tad nekas daudz nesanāk. Korporatīvajiem klientiem jādod lielas atlaides un marža algai paliek neliela. Uz privātājiem var mēģināt kaut ko nopelnīt. Ja nav mega akcijas, tad noteikti šeit ir rezerve, kur kaulēties. Baumo, lai alga būtu OK, mēnesī jāpārdod 20-30 jauni auto.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 8 Atbildēt

zhuks rakstīja: Joks spoks pamatīgs. Līdz ss neatvēru i neticēju.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/swift/hjkne.html

Šādu atradu.

Met te iekšā sava fātera komentus par emocijām un pieredzi- Tavējo jau zinām! ;-)

Konkrēti šo es arī nopirku

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Reāli wow! komplektācija, liekas baigi lēta cena par to visu

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Sanāk ka līzingu var dabūt tikai tie uzņēmumi, kam ir pašiem sava grāmatvedība, nevis ārpakalpojumā?

Tieši otrādi

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

VAG tehnika līmenī:

www.autoexpress.co.uk/car-news/107558/juddering-vw-group-cars-no-end-in-sight-for-owners

Forumos gan raksta, ka tie nav 7 mēneši, bet principā tuvu 2 gadiem un, ka DSG arī mēdz ciest no raustīšanās, bet gan krietni retāk kā manuāļi.

Tai pašā laikā dīleri, kas tirgo VAG grupas auto, klusām ņem ārā 1.5 TSI motorus no piedāvājuma. Pie mums skatos škoda arī no cenu lapām izņēmusi 1.5 TSI motorus, Audi A3, Q2 no benzīna arī pieejams tikai jaudīgākais 2.0 motors. Seat un VW cenu lapās 1.5 TSI vēl atrodams.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
14 1 Atbildēt

Nu arī Es beidzot esmu nonācis pie auto, ne jauna, bet kā Kasinsh teica, trīs gadus vecs vācietis skaitās

Esmu iegādājies G11 730d x-drive BMW, būdam audists iekāpu BMW Patika...

Pirmie iespaidi, jāmeklē instrukcija kā lietot!

Gan jau uzrakstīšu vairāk, šodien tik dabūju...tagad biš jāapmazgā!

Esmu gatavs uzklausīt kritiku expert...tavus komentārus labprāt nedzirdētu!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 12 Atbildēt

Lohs tu esi. Būtu labāk pa to naudu jaunu mašīnu nopircis, nevis trīsgadīgu (gan jau patiesībā 4gadīgu) nobrauktu drotu. Nekas tur neskaitās.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 2 Atbildēt

Paldies Tev, diemžēl ir 3 gadi...nav 4.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
10 0 Atbildēt

Superīgs auto! Lai labi kalpo! Gaidam pieredzes aprakstu un atsauksmes.

AnK Reģ.: 06.10.2014
11 0 Atbildēt

Lai labi ripo!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: VAG tehnika līmenī:

www.autoexpress.co.uk/car-news/107558/juddering-vw-group-cars-no-end-in-sight-for-owners

Forumos gan raksta, ka tie nav 7 mēneši, bet principā tuvu 2 gadiem un, ka DSG arī mēdz ciest no raustīšanās, bet gan krietni retāk kā manuāļi.

Tai pašā laikā dīleri, kas tirgo VAG grupas auto, klusām ņem ārā 1.5 TSI motorus no piedāvājuma. Pie mums skatos škoda arī no cenu lapām izņēmusi 1.5 TSI motorus, Audi A3, Q2 no benzīna arī pieejams tikai jaudīgākais 2.0 motors. Seat un VW cenu lapās 1.5 TSI vēl atrodams.

O, es kāreiz gaidu jaunu auto ar šo motoru (gan ar DSG).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Nu arī Es beidzot esmu nonācis pie auto, ne jauna, bet kā Kasinsh teica, trīs gadus vecs vācietis skaitās

Esmu iegādājies G11 730d x-drive BMW, būdam audists iekāpu BMW Patika...

Pirmie iespaidi, jāmeklē instrukcija kā lietot!

Gan jau uzrakstīšu vairāk, šodien tik dabūju...tagad biš jāapmazgā!

Esmu gatavs uzklausīt kritiku expert...tavus komentārus labprāt nedzirdētu!

Arīdzan sveicu! It kā jau garantijas auto te apskatām, bet, lai jau būtu Kurā, interesanti, tēmā par tādu uzrakstīt? Pie veciem pāris tūkstoši vērtiem auto? Vai tomēr šajā? Tāds varētu maksāt vairāk par lielu daļu jaunu auto. Interesants auto noteikti. Gaidām pieredzi

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 8 Atbildēt

Nekvalificejas. Mes tak nekad neuzzinasim kas tajos 3 gados notika, lai ari cik tas autins maksatu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Pirkts jauns LV, vēsture zināma, defekti nav bijuši, pāris rūpnīcas atsaukumi, tagad pat jābrauc būs, ieplūdes kolektoru mainīšot. Apkopes līdz 100K, (šobrīd 62K) vai 5 gadu vecumam ir iekļautas cenā, kas nav maz 7 sērijai. Bremžu kluči pirms 16K mainīti, cena 800Eur, tās protams Inchape cenas.

Šodien pavizinājos, komforts patīkams, kluss, ātrs, stabils. Jāpierod pie gabarītiem, liels tomēr.

Jauna cena bija 129K, ekstras, grūti nosaukt, kas nav, neesot piestūrējošie aizmugurējie riteņi. M paka ir, sākot ar 20 diskiem, utt. Atmiņas režīmi pat aizmugurē ir masē, ventilē, silda pakaļu, mūzika - laba, atslēga, ar iespēju noparkot auto, esot ārpusē, (neesmu vēl mēģinājis), adaptīvā piekare, kameras priekšā, pakaļā, sānos, drošibas režīmi, kurus vēl neizprotu, utt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ā gaismas esot lazer, nesaprotu, ko tas īsti nozīmē, būs kkad pa tumsu jāizbrauc!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 10 Atbildēt

Aprīkojumā iztrūkst V8 benzīnnieks. Toties mašīna noteikti ir tikusi nokomplektēta ar dīlera izrakstītu atļauju likt mīksto CSN, vai ne?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Man gribetos atslegu ar kuru var no dzivokls/majas pielaist to autinu. Besi ara ka sieva suta sildit masinu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Atceros, ka Moskviču ziemā bija jādarbina pusstundu pirms izbraukšanas un jāsilda, ar pirmo žiku arī bija čakars. Kad fāters tika pie 2105, šādas izrīcības vairs netika piekoptas, jo leca normāli un sila arī. Kāds autiņš ir tavai sievai?! :-)

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Es savu arī sildu, bet tas jau pieder pie lietas. Sievai ir Tucsons TGDI

Es pats viņu apmācīju, lai nedzen uzreiz, kad sēžas iekšā. Mīnusos eļļa pietiekoši neeļo un tā saucamos""zadirus"var dabūt tiikai tā. Tas ir pats bīstamakais moments motoram. Doma, ka BMW vai kādam citam modelim eļļa tek savādāk, kā žikam vai Moskvičam?

Vispar šito tēmu būs jāpārliek pie eļļas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nē nu skaidrs, ka pāris minūtes jāpastāv, kaut vai tas laiks, kamēr logi atkūst, bet ne jau tā, ka speciāli ātrāk ārā jāiet.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pag, a kāpēc Moskviču bija 1/2 stundu jāsilda? Tam logi tik atri neatsila vai mašīna no vietas nekustējās?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu tā arī bija. Gan viens, gan otrs. Bez tam nekad nevarēja zināt, vai vispār pieleks, tādēļ jāstartē bija laicīgi, lai varētu vajadzības gadījumā pagūt uz citu transportu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tāda fīča man bija jau 2002.gada Audi A8, pat laiku varēja ieprogramēt, cikos katru rītu viņš sāk sildīt auto. Sievas SQ5 arī šī fīča ir, BMW laikam nav!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Nebija gan. Nejauc - viņš rakstīja "iedarbināt" - tu runā par autonomku.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 3 Atbildēt

Par tam rezerves dalu cenam gan uzraksti, savadak vel kads sadomas pirkt

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Es ceru, ka viņš man nelūzīs!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 12 Atbildēt

Bomzi noperc jaunu auto un tad vari rakstit saja topika. Citadi pis nuhaj kopa ar saviem bonzu comakiem uz golf2 topiku. Piemeram ar nicas bomzi jums bus par ko parunat.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Prozit! Šodien gan jau galva sāp pēc hektora kausa izcīņas?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 0 Atbildēt

Apsveicama izvēle! Kārtīgam vecim kārtīgs auto. Dzīvojam vienreiz un to laiku vajag baudīt. Šitas auto labs gan no ārpuses gan iekšā.

Pirms 14 gadiem man bij 750i ar v12 5,4l dzinēju. Tam motoram sava specifika. Sakumā to nezināju, un jau noraizējos, ka vajadzēs ko labot, jo tikko iedarbinot pēc vairāku dienu dīkstāves dzinējs nestrādāja uz visiem cilindriem. Kad aprunājos ar zinošākiem cilvēkiem, noskaidrojās, ka tāda īpatnība šitam motoram ir un ja brauc katru dienu tas neizpaužas.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Bij doma, par V8, bet nu pedējos gados uz Eiropas pusi reti kad braucu ar auto, izvēlos lidot, respektīvi atvilkt nav kur. Tie radari tagad sakarināti priekšā pakaļā, plus nākamgad vēl ap 100 plāno uzkabināt. Apsveru iespēju iegādāties kādu V8, (kandidātos varētu būt pirmās paaudzes S8) kas būtu tikai brīvdienu auto, bet tas tik tā...ilūzija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

"plus nākamgad vēl ap 100 plāno uzkabināt" - kā šitas jāsaprot?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Ziņo tak, ka vēl ap 100 radariem liks...tikko atgriezos no brauciena uz Salacgrīvu, radars ik pēc 10km, zb jau!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

Bet kur ir problēma? Simtpiecinieki taisa neadekvātus bremzēšanas manevrus vai pašam brauciens sanāk pēc principa "vpizdu racing @ 130 kmph -> bļanahpriekšāfočētājsjābremzē -> vpizdu racing @ 130 kmph -> bļanahpriekšāfočētājsjābremzē -> vpizdu racing @ 130 kmph"? Jā, tādā ziņā sūdīgi ka septiņsimtajā behā mazākais traktormotors ir autobāņiem paredzētais trijnieks; latvijas apstākļiem piemērotāka komplektācija būtu 716d

EDIT: Palūrēju wikipēdijā; izrādās ka pat ir 725d ar divlitrīgu traktormotoru, bet starpība jaudā diezgan minimāla; skats no malas droši vien diezgan komisks - septiņsimtā beha ar radadadada skaņu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Motorolers

Jauna cena bija 129K, ekstras,

.

Kāda cena Tev ?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Mašīna noteikti lieliska, apsveicu! Bet pavisam viens jautājums, kāda vella pēc tas pirmais īpašnieks izdomāja pirkt dīzeli?? Mašīnai, kas ir sakarīga Rīgas dzīvokļa vērtībā? Benzīna alternatīva ir tik slikta (piemēram, problemātisks motors utt)?

Es saprotu, ja parastam, paplikam darba auto, kur plānots braukt 30k+ gadā, pērk dīzeli, bet nafigam luksus limuzīnam?

Riepas cerams nebij kaut kādas vecas lietotas uzliktas, jo jaunām vnk naudas nebija iepriekšējam īpašniekam?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nezinu, viņi lielākoties ir dīzeļi. 3L benzīns ir krietni retāk sastopams, tad ir 4.4 benzīns, bet to tiešām ne visiem vajag. Katrs nobrauktais kilometrs šim auto, ņemot vērā tikai vērtības kritumu, ir izmaksājis 1,30Eur. Ir cilvēki, kas to var atļauties un par to neiespringst. Citi noteikti uzskata, ka arī Es viņu pērku par vājprāta naudu un nafig man dīzelis un sava taisnība viņiem būs, bet Mēs esam dažādi.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Lai labi ripo, es pat esmu pārliecināts, ka viņš tiešām Labi to darīs.

Šis jau ir tas "ierastais" demagoģijas un skaudības maisījums,kas te nāk virsū.Un joprojām ir godīgi neatbildēts, kāpēc ir tik fundamentalas pretenzijas pret lietota auto pirkumu- kurš maksā vismaz 2x dārgāk par tiem dažiem te tipiski apskatāmajiem vai nopirktajiem jaunajiem no nulles.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Apsveicama izvēle! Kārtīgam vecim kārtīgs auto. Dzīvojam vienreiz un to laiku vajag baudīt. Šitas auto labs gan no ārpuses gan iekšā.

Pirms 14 gadiem man bij 750i ar v12 5,4l dzinēju. Tam motoram sava specifika. Sakumā to nezināju, un jau noraizējos, ka vajadzēs ko labot, jo tikko iedarbinot pēc vairāku dienu dīkstāves dzinējs nestrādāja uz visiem cilindriem. Kad aprunājos ar zinošākiem cilvēkiem, noskaidrojās, ka tāda īpatnība šitam motoram ir un ja brauc katru dienu tas neizpaužas.

Man jau gan liekas, ka tieši elektronikas (un attiecīgi radarēšans) attīstības dēļ tie milzu dzinēji mierīgi jāliek malā. Principā nākamais auto stils būs šāds: braukāsi superekonomiski ar kautkādu semielectro Audi un kad nieze vairs nav izturama, Biķernieku trasē par 200EUR stundā izplosīsies ar v12 5400cc.

Ja turpinās, kārt radarus tādā pašā tempā, tad dzīve ar v12 kļūs nožēlojama: gribas un var, bet nedrīkst

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Ja kaut kā attīstības dēļ no tiem lielajiem motoriem varētu atteikties, tad vienīgi tomātkārbu dēļ. Fočētāji kā reiz ir bīstamāki trīslitrīgu ķīseļu braucējiem - galu galā, kāda ir starpība starp V12 un sešu katlu ķīseli? Atšķirības ir divas - pirmā - V12 tādu semaku vai S-klasi pa pilsētu velk mierīgi dudinot - trīslitrīgs ķīselis velk tāpat, tikai nikni ārdoties. Otrā - V12 dziļākos pedāļa iespiedienos sāk patērēt jūtami vairāk degvielas, un tāpat jau patērē salīdzinoši daudz - tikmēr trīslitrīgs ķīselis patērē mazāk, un starpība arī mazāka - tas arī ir galvenais iemesls kāpēc pie mums tādu ir daudz, dažādās mašīnās - nopērc A6/A8/whatever ar trīslitrīgu ķīseli un esi karalis uz ceļa - iešļāc bākā lētu degvielu, iespējams, kreiso, un atļautais ātrums arī tev būs pie kājas. Kad tev pēdējoreiz uz šosejas ir cēli pagājis garām V8 vai V12? Un kad piecu vai sešu katlu ķīselis?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Es teicu, ka absolūta radarēšana rezultēsies ar "karalis uz ceļa" kategorijas izmiršanu. Attiecīgi šoferēšanai vairēk jēgas būs VW turboštruntam.

Savukārt karaļiem būs serviss Biķerniekos, kur karaļi varēs savstarpēji karaļoties par 200eur/h

Un absolūta radarizēšana ne tuvu nav fantastika

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tas ka tev ir fanam līdzīgas noslieces [patīk mazi, nikni rēcoši nemotori] nenozīmē ka tā ir norma - atceries ka te ir runa par 2 tonnas smagām mašīnām.

Attiecībā par absolūto radarēšanu - man nepatīk to fočētāju iespējamais kontroles pielietojums, bet ja būtu runa tikai par pārāk ātru braucēju fočēšanu - manis pēc lai kaut vai tie ir ik pēc 5 km - man tie netraucē nemaz, varbūt vienīgi garlaicīgu braucienu padara kripatu interesantāku, pie noteikuma ka fočētāji nolikti vietās kur jāsamazina ātrums.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Ko tu te d, parādi man tos tur visus x56,q78,turaregus un tamlīdzīgus izstrādājumus vispār kādu ar benzīna motoru.Pilnīgu jau huihņju dzen, ka kāds tur kko speciāli izmeklē un kādu lētāku degvielu speciāli lej.Speciāli ar nodomu inspirēta kampaņa- tīšām apdrirst un nomelnot.Tu plet pats vispār brauc vispār bez jebkāda EUR un 'vē ar atejā modifuicētu degvielas veidu- bet lūk pa visu vari ir jāapdirš godīgi eur5 un eur6 lietotāji.Liekuļu un pdaru bars, vairāk nekas nee.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 5 Atbildēt

Jāparāda? Nu sāksim ar dīleru cenu lapām, priekš tiem kas pērk jaunas mašīnas šeit - tur tādas mašīnas ir - bet priekš tiem kas pērk lietotas no, teiksim, vācijas - es domāju ka vācijā tādu mašīnu ar benzīnniekiem arī pietiktu lai latvijas mazo tirgu piepildītu.

Abet par to pēdējo - nu jā, es braucu ar mašīnu kas ierakstās tur kādās EURO3 normās, bet tā tāpat izdala mazāk visādu slikto vielu nekā šeit pieminētās grupas mašīnas. Kāpēc? Tāpēc ka es esmu daudzmaz pieaudzis un iemācījies braukt ar atļauto ātrumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Nee, tu vnk centies te kādu apdrirst "sev pieļaujamajās" robežās un iespējās.Visi te ir potenciālie pdari, abet Tu māki braukt.Jā.Īstenībā ko Tu dari- tu brauc ar hlamu, kurš neatbilst nekam nē.Es toties braucu ar hlamu, kurš reāli atbilst Euro5.Bet, Tava te bezbēdīgā pirdelēšana grauj manu prestižu un reāli samazina manaa auto atlikušo vērtību.Tu man esi apnicis.Es ar to visu Neesmu aPmierināts.Tapc es tevi gribu tagad apdrirst.Ok?

Pārāk esat savā driršanā ieskrējušies.Ja man atņems pusi no mana auto cenas- es dusmās nospļaušos nopirkšu to oskina gibrīdu.Bet ja Tev Tavus 2k atņems- varēsi gaterī piļit savas pagales un pelnīt 2,- sabtransam.Kurš stāvēs uz vietas visu augu dienu, tapc ka uzlādes entuāzisti būs visu to maģisko brūno joslu nobukējuši sev. Pārējiem Lohiem tas mehānisms vēl nav pielecis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

"Visi te ir potenciālie pdari, abet Tu māki braukt" - visi nē, kāda puse - otra puse te ir sapirkušies visādas dacijas, hondas, toyotas ar kurām vai nu brauc normāli, vai arī velkas Par to pirmo pusi, kurai piederi arī tu - jā, tas ir skumīgi ka visādu jaunu prēmiumu braucējiem ir tik īpatnēji braukšanas paradumi ka sastapt uz ceļa kādu, kurš brauc normāli, un ar vīrieti pie stūres ir ievērības cienīgs notikums - teiksim, man labā atmiņā palikusi tā viena reize, kad braucot uz dižo pilsētu, aiz bročiem man nācās kost nost vienu svaigu X6, kam pie stūres sēdēja kadrs ~ manā vecumā, kurš izskatījās pēc "jaunā profesionāļa", jo viņš brauca uz precīziem 90 kmph, bet es uz 95 - kāpēc man tā ir palikusi labā atmiņā? Jo pārējo X6 braucējiem ir jūra līdz ceļiem un vadītāja apliecības nopirktas - ko nozīmē tās apaļās zīmes ar sarkanām malām un ciparu iekšā, tie parasti nezina, un tur tās zīmes pie latvijas robežām, uz kurām rakstīts uz cik drīkst braukt pa šosejām, tie arī nav redzējuši - vai nu nekad nav bijuši ārpus latvijas, vai arī robežas šķērsošanas brīdī gulējuši galīgā ķitē uz pakaļas ķebļa...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Vecīt, tu esi totāls lauķis...kas aizkavējies 90jos. Tu droši vien domā, ka Rīgas reketa karalis ir Haritonovs un auto tiesības var nopirkt pie jebkura menta. Tādu sviestu sen nebiju lasījis!

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Jāatzīst, jāpiekrīt Motoroleram.

Ir, protams, tāda tendence, ka jaunu X6 īpašnieki drīzāk brauks niknāk kā vecu Audi 80 īpašnieki, taču esmu pietiekami daudz apdzinis gana jaunu un svaigu auto, kas ir braukuši gluži normāli, taču lēnāk par mani (nu tā, neeeedaudz pārsniedzot, bet tālu no "jūra līdz ceļiem").

Pieņemu, ka lielais vairums foruma dalībnieku varēs apgalvot ko līdzīgu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kāda dzimuma un vecuma braucēji parasti sēž pie stūres?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Protams ka lauķis - to jau tik lauķi var iedomāties - ievērot CSN - kārtīgs 2019. gadā dzīvojošs pilsētelis ar CSN grāmatiņu atslauka pakaļu un lido - gan vienkārši savā nodabā, gan arī citiem purnā [jo tā var bik adrenalīnu atrauties], un vienīgais kas šo var piebremzēt - fočētājs. Tas tiešām ir diezgan uzkrītoši ka ir apdzīvotas vietas kur vajag nevis vienu fočētāju vidū, bet divus fočētājus, katru savā galā.

P.N. Man patīk ka šajā forumā veseliem četriem lietotājiem nav spēja saprast sarkasmu

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 0 Atbildēt

Tas brīdis, kad golfiņam saplīst izpūtējs, un Tu par daudz saelpojies izplūdes gāzes...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Nu arī Es beidzot esmu nonācis pie auto, ne jauna, bet kā Kasinsh teica, trīs gadus vecs vācietis skaitās

Esmu iegādājies G11 730d x-drive BMW, būdam audists iekāpu BMW Patika...

Pirmie iespaidi, jāmeklē instrukcija kā lietot!

Gan jau uzrakstīšu vairāk, šodien tik dabūju...tagad biš jāapmazgā!

Esmu gatavs uzklausīt kritiku expert...tavus komentārus labprāt nedzirdētu!

Apsveicu! Lai labi kalpo!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Īsumā, kāda starpība kāds degvielas tips šādam auto, to iekšpusē nedzird. Ja ir iespēja, tā ir jāizmanto, kāpēc palaist garām? Un tie 1.0l dzinēji tāpat knapi 100k izvelk...tad jau kurbelēju ar 3.0l līdz 300k. Un tie patēriņa 2l starpība vairs nav būtiski.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Īsumā, kāda starpība kāds degvielas tips šādam auto, to iekšpusē nedzird. Ja ir iespēja, tā ir jāizmanto, kāpēc palaist garām? Un tie 1.0l dzinēji tāpat knapi 100k izvelk...tad jau kurbelēju ar 3.0l līdz 300k. Un tie patēriņa 2l starpība vairs nav būtiski.

Tā jau īsti nav ka nedzird, mierīgi braucot ok bet sirsnīgāk griežot tāpat dīzeļa urkšķis laužas salonā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Es gribēt uzzināt, ar cik rpm kāds pa normālu šoseju ar to benzīnu brauc.Man pie 1800rpm ir ātrums ap 150 un pie 2100 tas ir jau 170.Citos "vietējos" režīmos viņš vispār griežas teju tukšgaitā. Pastāv teorija, ka rotējošs mehānisms nodilst atkarībā (vai vismaz sakarībā) ar veikto apgriezienu skaitu savas dzīves laikā.Ja ar to benzīnu visu laiku ir jāzāģē 3-4-5-6rpm- tad ko,viņš ir potenciāli ilgāk "izturīgāks", vai kas tur īsti ir?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Honda CR-V, 2.0 benzīns (2008) 6.ātrumā pie 3rpm ātrums bija 105 km/h.

Honda CR-V, 2.0 benzīns (2015) 6.ātrumā pie 3rpm ātrums bija 115 km/h.

sidriks Reģ.: 23.01.2017
0 0 Atbildēt

Volvo V70 2.4 benzīns, 2000rpm - 100km/h, 5.ātrums

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

VW Passats 1.8 (2016) benzīns 2000rpm ātrums 100km/h.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ford-Focus 1,8 benzīns, 2002.gads, 5.pārnesums, 2550 rpm pie 98 km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu ja,paskat ko, šamajam laikam pie tiem 2550 pa visiem galiem pilnīg ta ka attīrīts Ozoons spiežas ārā.Nupat kāreiz pa to jelgavas mokuceļu tā ritīg nobraucu- labāk no rīta uz viņa nelieniet,tur tagd viss Smird ;P

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vēl mazliet un odometrā miljons!!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nobraukums paties???

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jaunu auto Toppikā publicitātes attēls tak nevar būt nepatiess.Izskaidrojiet man lūdzu- jelgava-rix posmā 1 h braucot konstanti ar 98km/h mans motors apgriežas 76800 reizes.kameer Fana fods to izdara aš 152000 reiz.Precīzi 1,98 reizes vairāk.Kā šitā var buut??

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 2 Atbildēt

Tavam šrotam divreiz lielāki riteņi.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

BMW 730, 2016.gads, 8 pārnesums, 2000 rpm pie 160 km/h, Audi A5 3.0D 2010.gads, 7 pārnesums, 2000 rpm pie 140 km/h.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

Tie abi ir veci šroti kuriem laiks uz tolmetu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

kapec topiks tiek piesarnots ar srotiem?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti