Ziemas riepas

aluslacejs Reģ.: 01.08.2003

vai kāds var pateikt cik labas ir šis ziemas riepas? G-FORCE WINTER www.rvt-riepas.lv/... - cik vinas ir ekonomiskas, klusas un cik mikstas vai cietas?

 
k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Paldies tiem, kas atsaucās uz manu aizvakardienas jautājumu par Fuldas riepām, it īpaši 650-jam par ievietotajiem linkiem. Izvēle, ņemot vērā cenas, piegādes izmaksas utt. blakus faktorus, beigās krita uz Kleber Krisalp HP3 no 220.lv, nu tik jāsagaida piegādi, tad varēšu vest meistaram montēt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Man domāt, ka tas ir tāds tipa "uzlabots" un mums cilvēkiem/parastajiem domāts Michelina Alpin5 paveids.Iespējams labāks par pašu A5, jo Michelinam mēdz būt arī meesli pa dārgu naudu.Visādā ziņā, lai Labi rippo;)

-tas links, to es bez kādas tur pers. ieinteresētības, vnk ir bijusi vairākkārt darīšana un tā bode rīgā strādā ilgus gadus un tie džeki nav lohi- cenas tur vienmēr konstanti ir teju labākās un citureiz pat pārspēj visādus tur "draugu" piedāvājumus.Jo, tikko cilvēks kko pajautā, tā daudziem uzreiz rodas ideja- reku lohs, fiksi vajg no viņa pēc iespējas nodīrāt..

Ja nu kādam rodas pētnieciski jautājumi, vnk vajag paskatīt to uk tirereviewu un papildus arī kādu krievu saitu, tipa jandeksa atsauksmes vai tur mosautoshina vai tml.Kaut kam taču ir jātic un tas tire-uk manuprāt ir visobjektīvākais no visa esošā.Tur piem viena vredestein vasaras ultrariepa jau gadus 5 karājas lietotāju pašā topā- kas ir pilnīga taisnība, bet reku pie "mums" neviens par tādu nezin un pat i negrib zināt.Tikko viņa parādījās, testu žurnāli to visādi piekasīgi kritizēja un ietiepīgi lika 5-6 vietā, toties "tagad" parasti ieliek jau trijniekā- bet izstrādājums nav "jauns".Kā var tā būt, ka viņš gadu gaitā "ceļas", neskatoties uz citu marku jaunumiem??

Patisons Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Kleber ir Michelin grupas uzņēmums, ja kas ???? - tur arī atbilde par protektora ārkārtīgo līdzību. Lai nu ko, bet cik lietots Michelin, tie vismaz netaisa brīnumus ar gumijas sastāvu un daudz naudas investē RD, bet katram sava izvēle. Mana BFGoodrich gForce Winter 2.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nee, plet, tas ir huindai grupas uzņēmums;))

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Kad saņemsi, paskaties ražošanas gadu.

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Domāju arī es par to, centīšos neaizmirst un uzrakstīt. Jāatzīst, ka necaurspīdīgā "maisā" var būt iepakots jebkurš internetveikalā nopērkams "kaķis".

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tas viss nāk no leišu bāzēm,kaut kā nav viņiem ticības,kamēr pats neesi pataustījis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

ur piem viena vredestein vasaras ultrariepa jau gadus 5 karājas lietotāju pašā topā- kas ir pilnīga taisnība, bet reku pie "mums" neviens par tādu nezin un pat i negrib zināt.

=========================

KIAi ir uzliktas vissezonas Vredestein Quatrac

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā vasaras reipa ir Ultrac Vorti.Vienīgais viņas trūkums ir pa pārsimt ml augstāks degvielas patērīņš.Pārējais ir tiešām ideāli, ārējo izskatu ieskaitot.Pat pa pirmā slapjā sniega šļūdoni brauc ok,protams ja pamats nav paspējis apsalt.

LTK123 Reģ.: 03.10.2019
0 0 Atbildēt

Tā ka neesmu riepu eksperts, interesanti likās, ka ir riepas kuras ar ES indeksu abās kategorijās marķētas ar E, E vai E, D utt, bet maksā milzu naudu. Kas tur par fīču? Saprotu dažām runflat, bet kas vēl?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Starp citu, pirms kāda gada mūsu gādīgā VARAM pētīja trokšņa jautājumu un konstatēja, ka vajagot kaut ko darīt lietas labā. Viens no ierosinājumiem bija atļaut te tirgot vien t.s. klusās riepas - respektīvi tās, kam trokšņa līmenis zem 70 dB vai tamlīdzīgi. Nezinu gan, vai tas viss ir apstājies vai tiek turpināts, bet baigi izbrīnīts nebūtu, ja pieņemtu arī ko tādu.

Cilvēks, kas to man stāstīja, bija papētījis riepu tirgu un secinājis, ka vidusmērā tās riepas ir par dažiem Eur dārgākas kā analogas, bet skaļākas. It kā varbūt nav baisa lieta (lai gan - kā kuram), taču no otras puses - man jau pārāk nepatīk šādas spiestas lietas. Te nav runa par protektora mm, kam tiek piedēvētas drošības lietas, bet gan par kaut ko gauži netveramu.

Pie tam uzskatu, ka ĻOTI liela daļa ļaužu, kam tas ceļu troksnis sagādā problēmas, paši vien vainīgi. Nu nevari piebūvēt māju ceļa malā un sagaidīt, ka tev būs brīnišķīga piekļuva, ko izmantosi tu viens pats.

Lai liek 3kāršos logus un pērk ausu aizbāžņus.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Troksnis ? Jebkurš huligāniska "cilvēka faktors" trokšņošanā ir daudz kaitīgāks, nekā jebkurš industriāls troksnis.Ielās tie ir dullie motoristi, kuri pulcējas veikalu stāvlaukumos un nēsājas pa pieguļošajām ielām pēc pusnakts, daudzdzīvokļu namos tie ir psihopāti, kuriem 24/7 vajag bum-bum-bum-bum-ļer-ļer-ļer-ļer t.s. "mūziku". p.s. Ausu aizbāžņi ir kaitīgi, jo ar tiem sastumj ausu sēru dziļāk ausīs, pēc kam jāiet pie LOR to atkal skalot laukā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Man īpaši beidzamajā laikā nav dižas ticības žurnālu testiem.Jāklausās ir noteikti arī reālos lietotājus.Kuru nav- ja modelis ir nupat kā jauns vai relatīvi rets. Pareizāk, saredzu žurnālistu demagoģiju un tādu kā apslēpti apzinātu testa dalībnieku izvēli,savstarpēji ar nodomu neiekļaujot vienā testā visus sezonas galvenos konkurentus.

Lūk viens tāds tipa pradažnaja škura tests.Jau laikam gadus sešdezmit principā reti bijis kāds tāds avtorevju tests, kuru nevinnētu kontinentāls. Žurnāls ir cienījams, bet ar savām īpatnībām.Kā piem (nu kaaa ??) var būt kāds "labāko" saiets, kurā nepiedalās gudjārs? Pašu AR bez samaksas drošvien redzēt nevarēs, bet te reku pārstāstījums,ideja skaidra: shina.guide/press/20978/

Šonedēļ kāreiz dzirdēju no vieniem vietējiem kontinentāla pārstāvjiem (nelohiem), ka šis sezonas reāls furors būšot tas jaunais aiskontakt3.Acīgākie uzreiz pamanīs protektora zīmējuma pārsteidzošo līdzību ar nupat neseno zebesthītu michelina izpildījumā...Tam ic3 izmēros 15/16 ir kantainie nezkuroreiz/atkal uzlabotie metāla šipi,beet,sākot ar 17zoll diametru ir jauna tipa gumijotas radzes (ievulkanizētas!) 16 rindās, novietotas speciālā leņķī katrai riepas daļai un uz asfalta esot "gandrīz" klusums.Ja kādam patīk radzes un ja ir zeķē kādi lieki rubļi, protams,šis ir reāls dīls.Bet- ja palasīt "testu" caur puķēm, tad skaidrs, ka arī šīm tomēr kādi trūkumi būs.Ja katrus pāris gadus tur kko tā uzlabot par tiem 7%, tad teorētiski jau sen visam bij jābūt divreiz un piecreiz labākam.Lūk ko saka autoritatīvais tas norvēģu ViBilagāre: shina.guide/press/20932/

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Pa lielam izvēle vienalga ir bezradžu/radžu riepas viss pārējais ir mārketinga triki. Ko dod jaunu riepu testi ja nobrauktai riepai un uz balkona gadi nostāvējušām ir pilnīgi citi rādījumi. Arī lietotāju pieredze ir anekdotiska pieredze, jo tas ir dikti subjektīvi, ne zini ar kādu spiedienu riepās vizinās ne vai savirze kārtībā. Pa lielam labāk viduvēja riepa kas ir vienādi slikta visos apstākļos.

No saviem novērojumiem varu gan teikt, ka neiekrītiet uz reklāmu un nekādā gadījumā neņemiet Sailun (suņ fuņ čaiņ) riepas, tām borti atslāņojās tā it kā ar nazi sagraizītas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 2 Atbildēt

Nekas Sailun neatslāņojas. Nevajag pie bortiem spiesties, vai braukt ar tukšām! Uz mazā a-klases Merša (kas ir svarā kā Golfs), Sailun jau 3o sezonu iet OK. Šī gan būs pēdējā, domāju ka laiks mainīt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šī arī lielākā novērotā ķīniešu riepu problēma - viena partija lieliska, otra kā sanāca. Ir novērots arī ar citiem ķīniešu ražotām riepām

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tieši tā, tā ir laimes spēle. Plaisas ir arī riepu bortu iekšpusē un visām bija vienādi tā kā tas nav no apmalēm. Klibo kvalitāte.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kāds diez ir redzējis paša pirktu GY vai Michelin riepu ar plaisu? Sailunu tak te reklamēja vispārzināmi Lv izcelsmes personāži- brīnumi, ka neviens no viņiem vairs nekomentēja šīs un citas atsauksmes.Viena tenkulapa kliedza, ka TuV-s iedots, cita pec nedēļas ka jau atņemts.Drusku piespiestam jābūt, lai to kāds liktu uz normāla auto vai brauktu kkur ārpusē- kur pa ceļam mīnusi un pļura, bet galā pat janvārī +18 un atpakaļceļā otrādi.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Esmu redzējis dīvaini iznīkušus Michelinus (uz Corollas). Tiesa - toreiz nepārbaudīju to vecumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Es Neesmu "redzējis".Es ar viņiem kāreiz pašlaik braucu.Paša nopirktai un paša lietotai zināma brenda labai riepai sagaidīt kādus šādus brīnumus ir 0,000x% iespējamība.Galvenais būtu cienīt sarunbiedrus un nedeklamēt fufeli, kā te viens otrs to atļaujas.Tāpēc jau tie ķīniešu "brendi" ar katru gadu maina nosaukumus, lai lohi mazāk ko saprastu un lai pirktu "atkal".

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Vācijā staigā ar vaļēju vējjaku ziemā bet Latvijā vēl džempers zem vējjakas,tur tā atšķirība.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Vakar pārgāju uz ziemenēm.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Es braucu ar rudenenēm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Var jau apgalvot, ka ziema vēl tālu, bet šorīt agri braucu uz Tallinu - bija totāli slapjš un temperatūra ap 0, ārpus Rīgas - pat -2,5 ‘C (tiesa gan, ceļš bija sauss). Vienā momentā sāks slīdēt un ziema daudzus pārsteigs nesagatavotus.

P.S. Šodien vairākiem igauņiem manīju radžotās ziemenes jau uz auto.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Lai slīdētu zemei ir jāsasalst. Slīdēt šobrīd var tikai uz tiltiem un pārvadiem. Ja ir slapjš tātad nav piesalis, jo nekas jau nav kaisīts. Sasalstošs lietus vēl nav gaidāms.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Igauņiem vispār tirgū dominē(uz aci 70%+) radžotās riepas, jo ceļus ārpus pilsētām nesāla. Ja man būtu katru rītu jābrauc, arī būtu jau uzlicis ziemas riepas

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Ar uzliku radžotas ziemas riepas. Vienīgi nākošmēnes uz Poliju jābrauc jādomā, ko darīt, pirkt vēl vienu komplektu ziemas riepas bez radzēm, vai amputēt radzes esošajām ziemas riepām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tieši šis ir iemesls, kāpēc daudzi agrākie radžu piekritēji ir pārgājuši uz bezradžu.Ka jābrauc ārpusē.Atceries, ka radžu riepām ir (parasti) cietāka gumija.Pa pļuru dēļ protektora tās ir ok, bet uz ledus vai piebraukta spīdīga sniega ar izrautām radzēm vairs nav ok, it sevišķi, ja riepa vairs nav jauna.Turklāt, lietotai riepai tad būs redzami neestētiski lieli bijušo radžu cohumi.Tie vēl būtu ok, ja radžojamai riepai radzes tajā nav bijušas jau sākotnēji nē.Ja ir bijušas, tie būs paļurkāti un vizuāli krietni lielāki.

Es beidzamreiz rāvu pirms pacmit g,tieši šadā situācijā.Tās bij conti ar (kā parasti) kkādām tolaik kārtējoreiz jauna veida duper-ielīmētām radzēm.Divas st darba un krietna tulzna uz plaukstas.Sev apsolīju tādu figņu vairs nekad nedarīt.Jādur gar malu ar tievu skrūvgriezi vai kādu piemērotu vēl tievāku suudu,vēlams ar ergonomisku rokturi un drusku ielocītu galu.Īsāk sakot, nekā laba.

Paņem kādas laba (laba!) modeļa maz-dilstošas (tādas IR) rudenenes (tipa eu ziemenes ar V burtu) un pec tam jāj ar viņām pa vasaru.Par vasaras ķīnietenēm viņas būs par kārtu labākas.Rezultātā varēsi nākamajā oktobrī neiespringt uz maiņu un īstās ziemenes pietaupīt janvārim.Es šogad 1moreiz tā izdarīju,bija (ir) diezgan ok.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

es izdarīju līdzīgi, lētas eiropas tipa ziemenes braukšanai visu gadu. Bet ne pārāk patika īstā ziemā, tagad domāju nopirkt īstas ziemenes tiem 1-2 mēnešiem, kad viņas tiešām vajag. Otrs disku komplekts un 30min fizkultūra, ar hidraulisko domkratu vēl ātrāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Lētas "eu tipa ziemenes" gan īsti nav priekš drošas braukšanas vasarā.Tas drīzāk ir iespēja nepiemērotā situācijā uzspēlēt loteriju,īpaši uz mitra asfalta (nejaukt ar braukšanu pa ūdeni).Vienam otram tam nenosakāmās izcelsmes draņķim bremzēšanas ceļš tieši uz mitra asfalta atšķiras ne to ka par mašīnas korpusu, bet pat par desmit un padsmit metriem no "normālām" riepām.

Te ir ne manis izdomāts piemērs,kur apakšā var saredzēt dažus populārus un Lv iecienītus "brendus"- aka laufenn, maxtrek, momo,taurus, pat nankang un tml.Godpilno 50to vietu ieņem tas slavenais rīgas spekulantu suudagabals antares, kurš papļūta tos 15(!!!) metrus pat uz sniega...

Pie kam,šis prastais bremžu tests tiek veikts nezkuro gadu uz mitra asfalta tieši ZIEMAS apstākļos- nevis jau padilušā stāvoklī jāņos pie +25, kad bremzēts tiks no pavisam cita ātruma un itin stipri iespējams, ka radikāli citu iemeslu dēļ. www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-51-Winter-Tyre-Shootout.htm

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tā testētā Nankang riepa ir kaut kāda dīvaina, bez tam cietā sastāva, pieļauju, ka, piemēram, SV-7 modelim rezultāts būtu pavisam cits. Izbrīnījos, ka Debica tik augstu un Kenda tik zemu. Kas attiecas uz Antares, tad tur bez komentāriem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu tas tā, vnk ilustratīvs piemērs angloeiropas ziemai domāts.Kaut gan, ja viņa būtu mīkstā sastāva,diez vai tas uzlabotu izredzes priekš vasaras lietotāja.

Mīkstā sastāva vasaras cienītājiem visticamākais variants, ka jūlijā pie +28 tur būs atlicis labi ja puse protektora.Oktobra lietus periodu sagaidīs jau ar nožēlojamiem pāris mm.Tas jo īpaši ieteicams pie platuma 225 vai vairāk.

Katrs lai apbruņojas ar informāciju un tad dara kā grib.Tupākais gadījums mēdz būt, ja uzskata, ka itin visa jebkura pat vaļsirdīgi un sirsnīgi ieteikta info ir domāta vienīgi priekš lohiem vai ierastajā savtīgās demagoģijas nolūkā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēl te pats drusciņ palasīju, "kas jauns",runa gan par vasaras UHP ripām, bet nu šis ir vienkārši PetzDec...Ir tāda riepu "marka" Accelera.Un ir Michelin PS4.Bremzēšanas ceļš uz slapja asfalta tām atšķiras par.......27 (dvidešimt septyņiem)! METRIEM...un Tas ir apmēram tas, ko Rīgas LOHI liek uz saviem 600zs, un saka ka viss esot pilnīgi zaē-biss... www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

lētas = lielo grupu 2. vai 3. brends, testā no līderiem atpaliek pāris metrus, bet cenā 2x.

Bet šādi tupi testi notrulina riepas veiktspēju līdz bremzēšanai. Vēl ir paātrinājums, šķērseniskā noturība, akvaplanēšana taisnē un līkumā - tur visādus brīnumus var atrast, kā ražotāji optimizē tikai dažiem biežāk testētajiem lielumiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Šādi "tupi testi" nevis ko notrulina, bet dažādiem tiem LOHIEM un akvaplanētājiem atgādina viņu īsteno statusu.Pie 27 metru starpības bremzēšanā to tur "līkumu" tas viņu lietotājs var droši iebāzt sev kaut kādā stipri dziļākā vai līkākā vietā.

Lohiem taču var teikt vienalga ko, viņi vienmēr tupa dolbīs savu "tēmu" un aradīs dajebkādu pamatojumu un attaisnojumu.Kaut gan vajadzētu pakārt aiz olām šādu te suudu tirgotājus un reklamētājus.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 2 Atbildēt

šito vajadzēja ES līmenī noregulēt, ka var īslaicīgi uzturēties ar radžotām riepām Rietumos - nekādu ļaunumu tie daži tūkstoši radžoto nenodarīs

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Tapat kā īslaicīgi letiņi dzīvo un strādā Anglijā un mašīnas ar LV numurzīmēm

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Rr19 04.10.2019 rakstīja:

Kad saņemsi, paskaties ražošanas gadu.

Šodien saņēmu pasūtītās Kleber Krisalp HP3, apskatījos - 2018. gada 26. nedēļa. Izcili jaunas nav, bet gan jau kalpos normāli.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tas vēl sīkums,DEPO ir redzētas 3 gadīgas,lai labi ripo.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti